Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Flere aktiviteter under samme CVR?

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 23. Jul 15
Indlæg ialt: 40
Skrevet kl. 15:12
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej alle, 

Tidligere fik jeg hjælp til bedste CMR system, jeg er gået med wordpress, så tak for hjælpen der. Dejligt nem program so far. 

Jeg har noget form for freelancer marketing, hvor jeg hjælper virksomheder med online markedsføring

Dertil er jeg ved at lave en hjemmeside, med henblik på affiliate marketing

Spørgsmål dertil lyder så på

Må jeg godt have forskellige aktivitet på samme CVR nummer? Så jeg opretter et enkelmandsvirksomhed, og bruger både CVR nummeret til markedsføring og affiliate, 2 forskellige aktiviteter og indtægtskilder

Mvh 

Martin

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 15:45
Hvor mange stjerner giver du? :

mart392b:

Hej alle, 

Tidligere fik jeg hjælp til bedste CMR system, jeg er gået med wordpress, så tak for hjælpen der. Dejligt nem program so far. 

Jeg har noget form for freelancer marketing, hvor jeg hjælper virksomheder med online markedsføring. 

Dertil er jeg ved at lave en hjemmeside, med henblik på affiliate marketing. 

Spørgsmål dertil lyder så på

Må jeg godt have forskellige aktivitet på samme CVR nummer? Så jeg opretter et enkelmandsvirksomhed, og bruger både CVR nummeret til markedsføring og affiliate, 2 forskellige aktiviteter og indtægtskilder

Mvh 

Martin

Ja det må du godt. 

Ifht. moms skal du være opmærksom på, at en evt. momspligt vil opstå ved en sammentælling af den samlede omsætning (dog kan et SE-nummer her evt. gøre en forskel, dette er jeg dog usikker på). 

Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 46432
Fra  John Hannover Skrevet kl. 18:16
Hvor mange stjerner giver du? :

Arne:
Ifht. moms skal du være opmærksom på, at en evt. momspligt vil opstå ved en sammentælling af den samlede omsætning (dog kan et SE-nummer her evt. gøre en forskel, dette er jeg dog usikker på).
samlet omsætning - SE giver ikke dobbelt eller andet  så altid kun samlet - selv om SE giver to momsregnskaber

vh John Hannover

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Tilmeldt 5. Jul 16
Indlæg ialt: 117
Skrevet kl. 16:03
Hvor mange stjerner giver du? :

Er der ikke noget med de her branchekoder, at der er hoved og underordnet? Noget med at er det over et eller andet beløb så skal branchekoden oplyses?  

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)