Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Velkørende podcast søger teknisk co-founder

Side 1 ud af 1 (1 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 18. Mar 18
Indlæg ialt: 7
Fra  Ideboks.dk Skrevet kl. 11:34
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har udgivet podcasten "Jagten på et bæredygtigt liv", som handler om hvordan man som almindelig familie kan leve mere bæredygtigt og bygge eget halmhus - siden sommeren 2019. Der er fast 4-500 lyttere på podcasten, og vi får meget ros fra både lyttere og professionelle der kan lide formatet. Jeg har været i dialog med profesionelle podcastere som mener at den har et langt større potentiale, da mange søger efter podcasts om bæredygtighed i denne tid. Desværre har jeg ikke tid og overskud til at udgive afsnit ofte nok til at få den helt op at ringe eller bruge tid på at få den omtalt/opreklameret. Jeg er dog åben for at bruge nogle penge på reklamer. 

Jeg søger derfor en person der kunne være vores tekniske co-founder :) Som vil synes det er sjovt at sparre omkring indhold. Vi optager gerne selv (har semi prof udstyr) men du skal så klippe og udgive afsnittene og forsøge at få opmærksomhed omkring den. Der er ikke løn involveret. Som udgangspunkt skal det være for at være med på et projekt der måske kan vokse og du kan få noget erfaring med Podcastverdenen uden at skulle starte helt fra scratch. Kan vi få den op på 1000+ lyttere begynder der at være potentiale for sponsorer og kan vi komme op på 5000 lyttere kunne det blive en helt fornuftig indtjening.

Jeg arbejder sideløbende på at få noget avis og TV på vores projekt med at bygge Danmarks måske vildeste halmhus. Så måske det kan hjælpe til at få den ud.

Jeg må ikke lægge link op til podcasten - men finde den i alle gængse podcast apps.

Side 1 ud af 1 (1 indlæg)