Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Må jeg godt sælge Toast på min skole?

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 20. Aug 20
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 11:59
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person
Hej Amino,

Jeg vil bare høre om det er imod nogen regler for mig at sælge Toast, og hvis der er regler, hvordan kan jeg sælge toast og holde mig til de regler? eller en måde hvorpå jeg kan snige mig udenom dem. Fordi jeg solgte i knap og nap, 5 dage, og jeg blev igår lukket ned af en lærer som sagde jeg ikke måtte. (jeg går på folkeskole)

Tak på forhånd
Tilmeldt 27. Aug 08
Indlæg ialt: 1161
Skrevet kl. 12:08
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 2,3 stjerner givet af 3 person

Det må du ikke. Af mindst 6 grunde. Drop det og kom videre.

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 17:14
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 4,0 stjerner givet af 1 person

Hej CarlEmilP

Der er flere grund til du ikke må, men hvis du har en sød kantine kan det jo være i kan finde en lovlig løsning sammen, hvis ikke kan du jo tale med jeres skoleleder om en løsning. 

Da jeg for en del år tilbage selv gik i skole (1990) valgt vi 3 elever i 8 klasse  at overtage vores kantine som kørte med underskud, vi fik en supper kantine i løbet af bare 2 md og langt mere indtægt en den tidlige have haft.  Det var hårt men sjovt. 

Fra Hellerup
Tilmeldt 21. Oct 15
Indlæg ialt: 619
Fra  jur.afd.dk ApS Skrevet kl. 15:00
Hvor mange stjerner giver du? :

juridiskafdeling.eu v/pens. advokat og erhvervsmægler yder

retshjælp og alle former for juridisk rådgivning til erhverv. Se mere på www.juridiskafdeling.eu

Tilmeldt 3. Feb 06
Indlæg ialt: 12656
Skrevet kl. 15:15
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Jørgen:
For at producere og sælge madvarer, skal du være godkendt af fødevarestyrelsen.

Det vil jo kræve at man er myndig.

Fra Århus N
Tilmeldt 11. Jul 20
Indlæg ialt: 36
Fra  Betbetter IVS Skrevet kl. 02:55
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person

De siger det til dig af den simple grund, at er der en kantine vil den midste omsætning. Eller at det er mod skolens politik at man sælger til andre på skolen. Jeg oplevede det også da jeg gik på efter skole. 

Et tip herfra, brug din tid på at lære at kode eller noget med programmering. Så skal du nok få tjent de penge som du laver på toast, toast laver du igen og igen uden at blive klogere. Koder du eller laver billeder i Canva, alt har en start. Opret dig Canva eller noget, så skal du nok blive andet i fremtiden end Toast master.

Andet fif. Lav youtube, du lyder til at have alderen hvor der er potientale over de næste 10 år.

Håber du forstår hvad jeg mener.

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)