Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Ny iværksætter har brug for hjælp til regnskab, fradrag, bogføring osv. hvor og hvordan ?

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 4. Jun 14
Indlæg ialt: 4
Skrevet kl. 01:24
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Amino 

jeg er en ivæksætter som har fået sat gang i min enkeltmands virksomhed her i midten af juli, og på den første måned formået at få en rigtig fin omsætning.
jeg har en masse spørgmsål ift . Alle mine udgifter, hvad jeg kan trække fra, hvordan jeg får sat alt økonomi op, så det er overskueligt, kan jeg trække noget af min husleje fra, hvordan sørger jeg for at få betalt det rigtige i erhverv, i skat og i moms

Lige nu bruger jeg dinero som regnskabsprogram, men jeg mangler at få sat et regnskabs “fundament“ op.

jeg forventer at Vækste de kommende måneder

jeg har haft enklete udgifter i forbindelse med investering i noget udstyr.

jeg arbejder i min private bolig med mit private internet, men har lavet et helt aflukket rum om til et konto

Jeg har fået nogle faste udgifter i forbindelse af erhvervsabonnementer

jeg har som sagt brug for hjælp til at få et overblik om hvordan jeg gør det her nemmest muligt, hvad jeg kan trække fra, hvad jeg kan betale ignenem virksomheden(altså før jeg betaler skat af overskuddet)

hvad kan i anbefale at jeg gør? og har kender i nogle gode folk der kan hjælpe mig til fair priser. 

Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 46446
Fra  John Hannover Skrevet kl. 10:55
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Du bør finde en revisor eller regnskabskyndig som kan sætte sig med dig et par timer og sætte dig igang.
Derudover kan du overveje to e-bøger eller paperbacks - introduktion til regnskab som den ene og Fradrag 2020 som den anden - de er her https://jh-e-books.blogspot.dk/2016/01/fradrag-og-introduktion-til-regnskab.html 

vh John Hannover

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Tilmeldt 4. Jun 14
Indlæg ialt: 4
Skrevet kl. 13:27
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej John 

Tak for svaret

jeg tager det med i mine overvejelser 

bedste hilsner

Nicklas Thomsen

Tilmeldt 30. Oct 13
Indlæg ialt: 34
Skrevet kl. 02:28
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Thomsen97 :)  

Du er velkommen til at skrive til os på https://www.dinregnskabsmand.dk/#contact 


Så skal vi nok tage dig igennem det hele og finde en fair pris. 
- skriv gerne, at du er fra Amino. (Y) 



Bedste hilsner 

Patrick 
DinRegnskabsmand.dk 

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)