Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Oversættelse af webshop til Norsk og Svensk

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 2. Nov 16
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 08:29
Hvor mange stjerner giver du? :

Vi driver en webshop i Shopify og er på jagt efter at få den oversat til svensk og norsk. Der er flere muligheder mht. dette både apps i shopify og at manuelt hyrer en oversætter etc. Jeg vil høre om der er nogen der har erfaring med dette og kan skrive kort hvad de synes er den bedste løsning uden at det skal koste kassen.

Fra Aalborg
Tilmeldt 28. Jan 13
Indlæg ialt: 185
Fra  Sportsbuddy.dk Skrevet kl. 11:12
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg vil anbefale dig manuelt at få en person til at klare oversættelsen. Det er rigtig ærgerligt ikke at få succes på fordi man ville spare lidt penge på oversættelsen. Jeg har selv fået oversat flere shops til norsk og svensk og brugt forskellige løsninger.

1. Find en norsk/svensk studerende der bor i den by du bor i.

2. Hyr et tekstbureau til at klare opgaven

3. Find en oversætter på Fiverr. 

Det billigste er klart løsning 1 og 3. Det kan være svært at finde en studerende, men Fiverr er lige til. Kvaliteten svinger dog meget, så sørg for at find en ordentlig oversætter og bestil en lille tekst, som du har tjekket igennem inden laver en stor oversættelse.

Held og lykke med at udvide shoppen :-)

http://kjaertrading.dk/ - Varepartier og restpartier i mængder der passer dit behov til gode priser.

Fra Haderslev
Tilmeldt 11. Nov 07
Indlæg ialt: 200
Skrevet kl. 14:11
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej!

Jag kan hjälpa dig med översättningen till svenska... men jag kan inte sända dig privat besked..

Ha en fortsatt bra dag

Stefan

Fra Eidsvoll
Tilmeldt 13. Jun 12
Indlæg ialt: 124
Skrevet kl. 06:31
Hvor mange stjerner giver du? :

... og jeg kan hjælpe dig med norsk :)

Mvh Dan

Tilmeldt 18. May 21
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 13:04
Hvor mange stjerner giver du? :
Påtænker at gå ind på det norske marked med Petiq.dk og beder om et overslag vedrørende oversættelse til norsk
Tilmeldt 18. May 21
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 13:05
Hvor mange stjerner giver du? :
Påtænker at gå ind på det svenske marked med Petiq.dk og ønsker et overslag over oversættelses omkostningerne
Fra Haderslev
Tilmeldt 11. Nov 07
Indlæg ialt: 200
Skrevet kl. 13:31
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej!

Bara för info....

De produkter du säljer får du svårt att sälja i Sverige... Kosttillskott och liknande skall godkännas av jordbruksverket, för att inte tala om ormekurer och medel mot flåter - för det första får de inte säljas utan recept - och för det andra skall det en tur förbi kemikalieinspektionen och godkännas - det spelar ingen roll hur mycket naturmedel det är...

Vänliga hälsningar

Stefan Kalmar

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 19:48
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej,

Ved godt dette er en gammel debat, men så kan andre også drage nytte af mit svar. Klart den bedste løsning ville være at hoppe på Fiverr.com. Har selv brugt det flere gange, og du kan lave chargebacks hvis det ikke gøres optimalt:) Har jeg også prøvet.

Vh. Oscar

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)