Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Nye abonnenter til nyhedsbrev ... hvordan?

Side 2 ud af 3 (25 indlæg)
Tilmeldt 11. Jan 12
Indlæg ialt: 834
Skrevet kl. 09:38
Hvor mange stjerner giver du? :

"Jeg er lige blevet hvisket i mit venstre øre, at en sammenlignelig konkurrent har 30.000 abonnenter!!!"

Så find ud af hvordan de gør. Studer deres website, købsprocess (signup) Sociale medier.

Butikken har en Facebook-profil:
https://da-dk.facebook.com/pages/category/Movie---Music-Store/Danacord-Butik-1818278075124001/
- men den har jeg ikke noget at gøre med.

Så tag kontakt til den der har ansvaret og forklar hvad det drejer sig om - i kan vel samarbejde på tværs i organisationen.

https://da-dk.facebook.com/business/ads/lead-ads ser (for mig) temmelig uoverskuelig ud.

Nej det er ganske nemt - kom ind i kampen

Tilmeldt 15. Jul 19
Indlæg ialt: 83
Skrevet kl. 09:43
Hvor mange stjerner giver du? :

Jesper I. P:

Nej det er ganske nemt - kom ind i kampen

Jamen selvfølgelig. Problemet er bare at ingen i huset har forstand/erfaring med sociale medier. Tongue Tied
Tilmeldt 9. May 20
Indlæg ialt: 26
Fra  businessNEWS Skrevet kl. 14:01
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvis du bruger Elementor på din hjemmeside, så har deres PRO-version inkluderet en pop-up funktion, som du kan indstille efter dine behov.

Elementors pop-up funktion roses mange steder.

/businessNEWS

Udgiv nyheder om business på businessNEWS.dk

Tilmeldt 15. Jul 19
Indlæg ialt: 83
Skrevet kl. 14:10
Hvor mange stjerner giver du? :

Elementor er, så vidt jeg kan se, en pagebuilder til WordPress. Det er jo også fint, men lige nu er vi i gang med at undersøge en komplet ERP-løsning incl. webshop; så tager vi den der fra, men tak for indsparket.

Fra Århus
Tilmeldt 1. May 06
Indlæg ialt: 550
Fra  Webdesigner.dk Skrevet kl. 07:34
Hvor mange stjerner giver du? :

"Vores målgruppe er +50 og derfor er nok ikke en væsentlig procentdel på sociale medier."

På Facebook er det netop det ældre segment, der er bruger det mest. Facebook har eksisteret så længe at de "ældre" er rykket ind på platformen.

De yngre er så hoppet over på tiktok eller andre apps, da Facebook nu i deres øjne er outdated.

Til jeres segment kan jeg derfor tilslutte mig at Facebook er det mest oplagte valg.

Split test af massere af forskellige anonccer og strategisk tilgang er vejen frem. Smile

Lav din egen hjemmeside med WordPress.
Lær hvordan du opretter en WordPress hjemmeside, markedsfører online & meget mere...

Fra Morild
Tilmeldt 12. Dec 17
Indlæg ialt: 25
Fra  DBNWeb Skrevet kl. 00:23
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Som andre også har skrevet, så lav en freebie. Med andre ord, så find ud af hvad jeres målgruppe kan have af udfordringer og/eller spørgsmål. Hvad i der finder ud af, laver i et svar/løsning på, som kan være jeres freebie. Den freebie kan folk så få fingrene i ved at tilmelde sig jeres nyhedsbrev

Når det kommer til at lave en freebie, behøver det ikke at være det store forkromet kursus el.lign. - tværtimod. Mine erfaringer er, at det som typisk konverterer bedst, er freebies som giver hurtige svar, og altså ikke noget hvor brugeren skal bruge tid på at sætte sig ind i noget.

Når folk så tilmelder sig jeres nyhedsbrev, skal i sætte en velkomstserie op. Det er en række mails som i sætter op i jeres mailsystem, som automatisk bliver sendt til jeres læsere. Formålet er så at få kunderne til at købe noget i sidst ende af denne serie, hvor velkomstserien skal gøre læserne mere afklaret. På den måde sætter i jeres e-mail markedsføring (delvist) på autopilot. Hvordan denne velkomstserie er sat op, og hvordan nyhedsbrevene er formidlet, har naturligvis også en stor betydning for succesen.

At jeres konkurrent har omkring 30.000 læsere på deres nyhedsbrev, betyder det nødvendigvis ikke at de sælger 30x så meget som jer via nyhedsbreve. I teorien kan i godt sælge for mere en dem, selvom i har færre læsere. Aktiviteten blandt læserne er nemlig hvad det kommer an på.

Sidst men ikke mindst, så har placeringen af jeres call-to-action også en stor betydning for konverteringsraten.

Håber det giver mening. Smile

Tilmeldt 15. Jul 19
Indlæg ialt: 83
Skrevet kl. 08:18
Hvor mange stjerner giver du? :

Anders Christensen:

"Vores målgruppe er +50 og derfor er nok ikke en væsentlig procentdel på sociale medier."

På Facebook er det netop det ældre segment, der er bruger det mest. Facebook har eksisteret så længe at de "ældre" er rykket ind på platformen.

De yngre er så hoppet over på tiktok eller andre apps, da Facebook nu i deres øjne er outdated.

Til jeres segment kan jeg derfor tilslutte mig at Facebook er det mest oplagte valg.

Hmmm, det overrasker mig lidt, men det lyder plausibelt.

Tilmeldt 15. Jul 19
Indlæg ialt: 83
Skrevet kl. 08:23
Hvor mange stjerner giver du? :

Daniel B. Nielsen:

Som andre også har skrevet, så lav en freebie. Med andre ord, så find ud af hvad jeres målgruppe kan have af udfordringer og/eller spørgsmål. Hvad i der finder ud af, laver i et svar/løsning på, som kan være jeres freebie. Den freebie kan folk så få fingrene i ved at tilmelde sig jeres nyhedsbrev. 

Jo, men det vil jo kræve at vi sender noget uopfordret til de adresser vi måtte have på folk der har købt noget, men som ikke er tilmeldt vort nyhedsbrev. Det må vi vel ikke?

Tilmeldt 11. Jan 12
Indlæg ialt: 834
Skrevet kl. 10:51
Hvor mange stjerner giver du? :

Je

Fjollerik:
Jo, men det vil jo kræve at vi sender noget uopfordret til de adresser vi måtte have på folk der har købt noget, men som ikke er tilmeldt vort nyhedsbrev. Det må vi vel ikke?


Nej det må du selvfølgelig ikke, men det er heller ikke det der opfordres til. Det er i selve tilmeldingsflowet på website at du skal lokke med en freebee - ikke ved at sende uopfordret.

Tilmeldt 15. Jul 19
Indlæg ialt: 83
Skrevet kl. 11:02
Hvor mange stjerner giver du? :

Aha, tak Big Smile

Side 2 ud af 3 (25 indlæg)