Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Nye abonnenter til nyhedsbrev ... hvordan?

Side 1 ud af 3 (25 indlæg)
Tilmeldt 15. Jul 19
Indlæg ialt: 83
Skrevet kl. 09:46
Hvor mange stjerner giver du? :

Nye abonnenter til nyhedsbrev ... hvordan?

Vi udsender p.t. nyhedsbreve ud til godt og vel 1.000 abonnenter, men vil vil naturligvis gerne have flere. Jeg har læst adskillige tråde om emnet her på Amino, men de siger jo alle det samme - at vi ikke må sende noget uopfordret. Det skal jeg ikke diskutere, for sådan er det bare, men hvad pokker gør man så?

Vi har en knap på forsiden af vores webshop (B2C), men det er sjældent nogen benytter sig af muligheden.

Vi har en masse adresser på både folk som har afmeldt sig og også en masse som aldrig har købt noget, men som jeg forstår lovgivningen må vi ikke sende dem en mail med opfordring til at tegne abonnement?

Tilmeldt 11. Jan 12
Indlæg ialt: 834
Skrevet kl. 13:40
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Pop up boks når folk kommer ind på siden eller forlader den.

Og giv dem noget af værdi gratis for at få dem til at signe up. 

Tilmeldt 15. Jul 19
Indlæg ialt: 83
Skrevet kl. 08:07
Hvor mange stjerner giver du? :

Jesper I. P:

Pop up boks når folk kommer ind på siden eller forlader den.

Det havde hjemmesiden i en periode for 3-4 år siden. Husker ikke lige hvad systemet hed. Det gav lidt i starten, men kurven fladede ud. Måske skyldes det at kundesegmentet er begrænset til dem der er interesseret i klassisk musik på CD og DVD. Måske må vi bare erkende at vi har fanget alle de mulige kunder til vore produkter?

Jeg ved med sikkerhed at der ikke kun er 1.000 mennesker i Danmark med denne interesse og i betragtning af at stort set alle CD-butikker er forsvundet (bortset fra Danacords store butik i København city). Jeg går selv til mange koncerter og der er altid masser af mennesker.

Tilmeldt 5. Mar 20
Indlæg ialt: 293
Skrevet kl. 08:37
Hvor mange stjerner giver du? :

Sleeknote og Facebook lead ads. Split test dine pop ups og se hvilke tilbud der fungerer bedst. 

Tilmeldt 15. Jul 19
Indlæg ialt: 83
Skrevet kl. 08:52
Hvor mange stjerner giver du? :

Yap, det var Sleeknote :-)

Tilmeldt 11. Jan 12
Indlæg ialt: 834
Skrevet kl. 09:13
Hvor mange stjerner giver du? :

Men fik du testet flere varianter? og gav du en belønning for at signe op?

Jeg tror du gav op for let på denne her.

Og husk også Markedsføringsloven:

Det er muligt at henvende sig til tidligere kunder, selvom de ikke har sagt ja til at modtage elektronisk markedsføring. Der er dog en række betingelser, der alle skal være opfyldt, før det er lovligt at henvende sig til den type kunder:

Da kunden oplyste sin elektroniske adresse, fx mailadresse, blev vedkommende klart og tydeligt oplyst om, at adressen kunne blive brugt til reklamemails fra virksomheden. Kunden havde i den forbindelse mulighed for at sige nej tak til reklamer.




Tilmeldt 15. Jul 19
Indlæg ialt: 83
Skrevet kl. 09:19
Hvor mange stjerner giver du? :

Jesper I. P:

Men fik du testet flere varianter? og gav du en belønning for at signe op?

Det første husker jeg ikke, men ja til det sidste.

Jesper I. P:

Jeg tror du gav op for let på denne her.

Og husk også Markedsføringsloven:

Det er muligt at henvende sig til tidligere kunder, selvom de ikke har sagt ja til at modtage elektronisk markedsføring. Der er dog en række betingelser, der alle skal være opfyldt, før det er lovligt at henvende sig til den type kunder:

Da kunden oplyste sin elektroniske adresse, fx mailadresse, blev vedkommende klart og tydeligt oplyst om, at adressen kunne blive brugt til reklamemails fra virksomheden. Kunden havde i den forbindelse mulighed for at sige nej tak til reklamer.

Jeg husker ikke detaljerne, men hvis "Nej tak" er et fast punkt i Sleeknote, så har vi helt sikkert haft det med.

Tilmeldt 15. Jul 19
Indlæg ialt: 83
Skrevet kl. 16:36
Hvor mange stjerner giver du? :

Fjollerik:

Jeg ved med sikkerhed at der ikke kun er 1.000 mennesker i Danmark med denne interesse og i betragtning af at stort set alle CD-butikker er forsvundet (bortset fra Danacords store butik i København city). Jeg går selv til mange koncerter og der er altid masser af mennesker.

Jeg er lige blevet hvisket i mit venstre øre, at en sammenlignelig konkurrent har 30.000 abonnenter!!!
Tilmeldt 30. Jun 14
Indlæg ialt: 121
Skrevet kl. 19:01
Hvor mange stjerner giver du? :

Som der bliver nævnt i et andet opslag, så gik på facebook Lead Ads hvis jeres målgruppe er på det medie.

Tilmeldt 15. Jul 19
Indlæg ialt: 83
Skrevet kl. 08:54
Hvor mange stjerner giver du? :

Juliemusen:


Som der bliver nævnt i et andet opslag, så gik på facebook Lead Ads hvis jeres målgruppe er på det medie.



Vores målgruppe er +50 og derfor er nok ikke en væsentlig procentdel på sociale medier.

Butikken har en Facebook-profil:
https://da-dk.facebook.com/pages/category/Movie---Music-Store/Danacord-Butik-1818278075124001/
- men den har jeg ikke noget at gøre med.

https://da-dk.facebook.com/business/ads/lead-ads ser (for mig) temmelig uoverskuelig ud.

Side 1 ud af 3 (25 indlæg)