Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Frækt – hvad mener du?

Side 2 ud af 2 (15 indlæg)
Fra Skive
Tilmeldt 28. Mar 05
Indlæg ialt: 262
Fra  Dynamic-it web & hjemmesider Granitbutikken salg af granit og granitskærver Skrevet kl. 19:02
Hvor mange stjerner giver du? :

Der er godt nok frækt at sætte på dine pakker, som kunde vil jeg overveje at droppe at handle i butikken fremover. 

Hvis jeg var dig, vil jeg tage fat i Coop, og hære om deres augmenter for at sætte det på dine pakker. 

Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 46441
Fra  John Hannover Skrevet kl. 21:11
Hvor mange stjerner giver du? :

Jacob Hesselbjerg Sørensen:
Hvis jeg var dig, vil jeg tage fat i Coop, og hære om deres augmenter for at sætte det på dine pakker. 
et ret godt gæt er, at det ikke er COOP eller ledelsen i butikken der har fået den ide. det er sikkert en medarbejder, der har de der klæbere til andet formål, som har fundet det smart/sjovt - ganske uden godkendelse

Butikken vil givet stoppe det

vh john H

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Tilmeldt 13. Jul 13
Indlæg ialt: 509
Skrevet kl. 22:03
Hvor mange stjerner giver du? :

Når jeg nævnte pandemien, så var det for at sige, at selv om man har principielt ret i en sag, så kan din virksomhed blive kendt for at være modstander af de lokale erhvervsdrivende, som har det ekstra svært lige nu, og snøft snøft. Og måske er kampagnen iværksat af den lokale handelsforening som Coop blot har været venlige at støtte op om. Håber at du kan følge mig.

Når det er sagt, så havde jeg svedt ud at Coop selv driver webshop. Hvis du du kan dokumentere at guerilla markedsføringen er sanktioneret af ledelsen (og ikke kun er en kreativ medarbejder i vin/tobak) så kan du vælge at anlægge sag.

Tilmeldt 12. Aug 20
Indlæg ialt: 7
Skrevet kl. 09:07
Hvor mange stjerner giver du? :
Synes også, at det er for meget. Sådan en markedsføring kan man lave i butikken og ikke på produkterne de henter. Det ville jo også se mærkeligt ud, hvis der på ALLE produkter i Dagli' Brugsen er sådan et klistermærke...
Fra Århus N
Tilmeldt 11. Jul 20
Indlæg ialt: 36
Fra  Betbetter IVS Skrevet kl. 01:26
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

At de ikke har andet og bruge tiden på end og sætte klistermærker op...

Prøv du at få lavet nogle til din webshop og sæt dem på deres mælk i den butik du har hentet dem :D 

Side 2 ud af 2 (15 indlæg)