Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Aliexpress garanti ved køb?

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 17. Jun 20
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 18:11
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej

Jeg har nu for et halv år siden købt et carbon cykelstel. anden gang jeg var ud at cykle flækket det ved styret og uden at jeg har været ude for nogen ulykker.
jeg har derfor kontaktet sælger for at gør ham opmærksom på dette og siden at han giver 2 års garanti troede jeg ikke at det var noget problem.
Sælgeren har i flere uger sagt at stellet ikke var færdig endnu derfor kunne har ikke sende det. efter mange mail lykkedes det at få ham til at sige han vil sende det i sidste uge. Jeg har derfor ventet spændt på hvornår han vil sende det, men der skete ikke noget, jeg har derfor skrevet til ham igen og igen for at høre hvor cykelstellet bliver af´, idag har han så skrevet til mig og fortalt mig at stellet ikke er færdig.
Jeg har for nogle uger siden været i kontakt med aliexpress support som kun har fortalt mig at de ikke kunne/ville gør noget siden at sælgeren allerede valgte at han vil sende et nyt cykelstel, uden at han gider at sende det.
Jeg er virkelig træt af dette køb. Hvor længe kan han tillade sig at trække det ud ? hvis han overhovedet gider at sende et nyt stel som han giver 2 års garanti på ? hvad kan jeg gør for at få ham til at sende mig nyt stel ?

Mvh
Miniami
Tilmeldt 27. Aug 08
Indlæg ialt: 1161
Skrevet kl. 18:47
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person

Aliexpress garanti ved køb?

he, he...

Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 46427
Fra  John Hannover Skrevet kl. 21:25
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvis ikke aliexpress support vil gøre noget - når der efter deres mening ligger en aftale - så er der intet andet du kan gøre end at prøve at skrive til dem igen, men jeg tror du har en op ad bakke sag - Det er risikoen ved at købe i Kina hvor forbrugerombudsmanden osv jo ikke lige har magt - sælger kan reelt bare forsvinde fra Aliexpress og dukke op som en anden -

vh John Hannover

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Tilmeldt 17. Apr 12
Indlæg ialt: 36
Skrevet kl. 08:58
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvordan har du betalt for produktet? Man kan, ved at betale igennem PayPal, sikre sig mod sådanne problematikker der typisk opstår ved handel med udenlandske webportaler. Som forbruger gennem PayPal er du dækket i hoved og mås.

Med det sagt, så ville jeg også bare fortsætte med at spamme AliExpress supporten indtil de giver dig et konkret svar, eventuelt tilsende dem mailkorrespondancen med forhandler, hvor han nævner at den er sendt/ikke sendt.

Men som @John nævner, så har du reelt set ingen rettigheder og/eller myndighed der kan hjælpe dig med dit krav. 

//Stefan | Black Capital Ventures | Ooolio.com - Alt i tøj og mode online 

Tilmeldt 17. Jun 20
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 15:58
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg kan fortælle jer at idag har jeg fået nyt racercykel carbonstel tilsendt gratis, derfor er sælgeren ærlig nok. Garanti har de også i Kina!!

Sagen er derfor afsluttet godt for mig! 

Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 46427
Fra  John Hannover Skrevet kl. 19:06
Hvor mange stjerner giver du? :

miniami:

Jeg kan fortælle jer at idag har jeg fået nyt racercykel carbonstel tilsendt gratis, derfor er sælgeren ærlig nok. Garanti har de også i Kina!!

Sagen er derfor afsluttet godt for mig! 

dejligt for dig - og vist er der da ærlige i Kina. Det er kun hvis IKKE sælger vil hjælpe og Aliexpress osv heller ikke vil, så er det meget op af bakke, da Kina ligger langt borte

Er der er særlig grund til du idag har valgt en række helt tilfældige indlæg jeg svarer på, og givet mig 1 stjerne som hård kritik. Kunne du ikke nævne hvad du måtte være uenig i - specielt da du ikke er med i nogen af debatterne, virker det mystisk pludseligt at skulle have en stribe 1 stjerner fra dig - uden at forstå hvorfor mon?

vh John H

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Tilmeldt 13. Jan 21
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 09:35
Hvor mange stjerner giver du? :
hej . hvordan fik du fat i aliexpres . jeg kan ikke finde en email adresse til dem og de har umildbart ikke nogle steder med garanti sager .
Side 1 ud af 1 (7 indlæg)