Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hus udlejning

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 4. Jun 20
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 18:03
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej Amino :)

Jeg er i den uheldige situation at jeg ikke længere kan arbejde almindeligt. Så jeg må heller ikke låne i banken og anskaffe mig en bolig, der er billigere end min nuværende.

Må jeg give min søster penge til udbetaling til et hus, som hun og manden står som ejere af - og leje det ud til mig?

Kan det gøres så der ikke er nogen økonomiske konsekvenser for dem?

Vil huset kunne overdrages til mig, i tilfælde af at min økonomiske situation forbedres?

Og sidst men ikke mindst - hvordan regner man ud hvad huslejen vil være? Ingen indtjening - balance. Er det ejerudgifter plus brutto (når man ser på salgsopstillingen)

Håber nogen kan svare på mine mange spørgsmål :) mange tak
Marie
Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 46446
Fra  John Hannover Skrevet kl. 17:36
Hvor mange stjerner giver du? :

Gaver mellem søskende der ikke har været samboende 2 år inden - er indkomstskattepligtige for modtager

Hun skal så påtage lån for resten går jeg ud fra - det får jo indflydelse på hendes økonomiske frihed fremover - uanset du er lejer - da der jo også kan ske noget med dig

Nej huset vil ikke bare kunne overdrage - men vil skulle handles, alt andet lig til vurdering eller markedspris

brutto vil sige en del normalt om budget men afhænge af belåning - men jeg mener de inkluderer ejendomsværdiskat

Jeg har sværrt ved at forstå du ikke kan låne til noget der er billigere end nuværende, men det må skyldes du bor til leje, for ellers vile salget jo netto give overskud 

jeg synes af de grunde, ikke det lyder som en god ide. 

Venlig hilsen John Hannover

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Tilmeldt 4. Jun 20
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 18:02
Hvor mange stjerner giver du? :
Ja, jeg bor til leje -

Tak for dit svar.

Mvh. Marie
Side 1 ud af 1 (3 indlæg)