Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Få din egen PHP fuldtidsprogrammør

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 4. Oct 19
Indlæg ialt: 97
Skrevet kl. 15:39
Hvor mange stjerner giver du? :

Har du en god ide eller har brug for at få lavet løsninger til din hjemmeside eller virksomhed, så kan vi tilbyde fuldtids indiske programmører, der arbejder udelukkende på dit projekt på fuld tid.

Ikke noget med at bakse med konsulenter og freelancere, der har gang i flere projekter. I stedet får du fuld fokus på dit projekt.

Du kan enten vælge selv at stå for udvælgelse og/eller kommunikation eller vi kan gøre det for dig. Al kommunikation vil naturligvis foregå på engelsk.

Vi kan desuden hjælpe med kravspecifikationer mv.

Coronakrisen er det perfekte tidspunkt at gå i gang med et projekt, da det er nemmere at finde erfarne udviklere og vores priser gør at næsten alle kan være med.

Læs meget mere her ->

Tilmeldt 22. Jun 13
Indlæg ialt: 285
Skrevet kl. 21:25
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvilke teknologier snakker vi i forhold til rent frontend? Og har I eksempler på hvad der tidligere at lavet af dem?

Tilmeldt 13. Sep 09
Indlæg ialt: 34
Skrevet kl. 05:56
Hvor mange stjerner giver du? :

Har i nogle referencer ?

Sex i det fri aftaler og frække steder

Tilmeldt 4. Oct 19
Indlæg ialt: 97
Skrevet kl. 13:32
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvis I har ønske om en bestemt teknologi, vil vi forsøge at rekruttere en person der behersker den pågældende teknologi. Priserne kan altid variere af hvor efterspurgt en bestemt teknologi er og hvor mange der behersker den.

I forbindelse med rekrutteringen vil de forskellige kandidater blive bedt om at gennemgå tidligere projekter og opgaver de har arbejdet med.

I forbindelse med en dialog demonstrerer vi gerne hvordan vi har arbejdet med forskellige projekter.

Mislykkes det at finde en egnet kandidat skylder I os naturligvis ikke noget.

Tilmeldt 22. Jun 13
Indlæg ialt: 285
Skrevet kl. 14:54
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Jeg springer fra. Et råd herfra:

Hvis det skulle have været aktuelt, så skulle I ansætte en håndfuld fuldtidsudviklere, som kender jeres arbejdsform og som I kender kompetencerne og kvaliteten af. Det skal være nogen, som er vant til at arbejde sammen med jer, og ikke blot en tilfældig, der består et jobinterview. Jeg har intet ønske om selv at stå for udvælgelsen (derfor man vælger jer), men ønsker blot at I kan stille med folk, der fuldtid arbejder på mit projekt. Jeg vil desuden hellere koordinere direkte med jer end med indere, da kultur + tidszoner gør direkte kommunikation markant mere besværlig. Derudover forventer jeg, at I står for selv at kvalitetstjekke det leverede løbende, så jeg ikke selv skal påpege at halvdelen af knapperne ikke virker. Dette er en erfaring med tidl. med danske samarbejdspartnere, der ikke outsourcede det.

Tilmeldt 4. Oct 19
Indlæg ialt: 97
Skrevet kl. 15:59
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person

Som jeg nævnte er dette ydelser der kan tilkøbes. Vi har arbejdet med kunder der foretrækker både det ene og det andet.

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)