Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Starte webshop

Side 1 ud af 2 (13 indlæg)
Tilmeldt 19. May 20
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 15:50
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej. Jeg vil gerne have mig en webshop. Er fuldstændig grøn og fatter nada rent ud sagt om hvordan jeg sætter en webshop op. Har læst, set videoer osv, men jeg er ikke så teknisk anlagt så forstår simpelthen ikke hvordan jeg gør. Kan man få en til at lave en webshop for en? Og hvor og hvordan? Jeg ved godt hvad jeg vil sælge, det det ikke der problemet ligger.
Fra Århus
Tilmeldt 17. May 20
Indlæg ialt: 18
Skrevet kl. 15:58
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Kaych,

Jeg har netop åbnet et SEO bureau i Århus & vil utrolig gerne hjælpe dig :) 

Har tidligere arbejdet lidt med webshops & vil anbefale dig at få bygget en Shopify Webshop.

Mit speciale er klart SEO så jeg kan sikre dig at du får opsat dine kategorier & produkter rigtigt, så du har de bedste forudsætninger for at rangere højt i Google.

Send mig gerne en mail: info@LaQua.dk

Venlig Hilsen

Nicolai Clausen

Fra København
Tilmeldt 6. Feb 14
Indlæg ialt: 117
Fra  ThunderUSB Skrevet kl. 17:23
Hvor mange stjerner giver du? :

Siden du ikke er teknisk anlagt kan du med fordel kigge på Shopify eller lignende.

USB-C Hubs, adaptere, kabler til MacBook Pro, iPad Pro, bærbare, tablets billigt på ThunderUSB.dk.

Tilmeldt 19. May 20
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 17:36
Hvor mange stjerner giver du? :
Ja men jeg har oprettet mig på webhotel og valgt domæne navn osv, så det kan jeg vel ikke flytte over til shopify? Mener ikke man kan få .dk på shopify?
Fra Aarhus
Tilmeldt 6. Sep 16
Indlæg ialt: 44
Skrevet kl. 19:06
Hvor mange stjerner giver du? :

Du kan godt flytte dit .dk domæne over på Shopify.

Shopify kan være en smule dyrere en andre løsninger, men helt klart det smarteste hvis du ikke er så teknisk anlagt.

Jeg hjælper virksomheder med deres WordPress/WooCommerce udfordringer.
Mine priser starter fra 150 kr. Læs mere på www.emilrauhe.dk.

Tilmeldt 19. May 20
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 19:51
Hvor mange stjerner giver du? :
Tak for svar. Så hvis jeg skal flytte mit domæne, hvad så med webhotel? Har købt gennem simply.com .. det skal man måske ikke gøre noget ved?
Fra København
Tilmeldt 6. Feb 14
Indlæg ialt: 117
Fra  ThunderUSB Skrevet kl. 19:59
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvis du bruger Shopify har du ingen grund til at benytte et webhotel. Du skal kun bruge domænet.

USB-C Hubs, adaptere, kabler til MacBook Pro, iPad Pro, bærbare, tablets billigt på ThunderUSB.dk.

Tilmeldt 2. Mar 20
Indlæg ialt: 4
Fra  Vanggaard Advice Skrevet kl. 20:03
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

I Vanggaard Advice kan vi hjælpe dig med at opsætte en simpel webshop i wordpress
Samtidig kan vi hjælpe dig med markedsføring, virksomhedsrådgivning og grafisk design. 

Men før jeg kan være helt konkret, så har jeg brug for at vide hvor du er fra og hvor omfattende en side det skal være?

Du kan læse lidt om min virksomhed her. 

Vores pris er meget konkurrencedygtig, og jeg håber du kunne være nysgerrig på at høre mere. 

Vh

Simon Vanggaard

Vanggaard Advice

Fra Esbjerg
Tilmeldt 12. Feb 07
Indlæg ialt: 102
Fra  Simplex Design ApS Skrevet kl. 10:37
Hvor mange stjerner giver du? :

Hjælper dig gerne med opsætning af webshop. 

Har sendt dig en privat besked :-) 

www.simplexdesign.dk - webbureau i Vestjylland med fokus på online marketing - WordPress hjemmesider - SEO tekster - Optimering

Tilmeldt 20. May 20
Indlæg ialt: 29
Skrevet kl. 15:17
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej Kaych,

Shopify lyder som en god mulighed for dig hvis du, som du selv skriver, ikke er så teknisk anlagt.

Og jo, jeg er ret sikker på, at domænenavnet .dk godt kan bruges på Shopify.

Held og lykke med webshoppen!
Side 1 ud af 2 (13 indlæg)