Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Freelance bogholder

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Fra Storkøbenhavn
Tilmeldt 20. Nov 06
Indlæg ialt: 126
Skrevet kl. 22:42
Hvor mange stjerner giver du? :

Vi søger omgående en freeelance bogholder til håndtering af vore løbende bogføring m.m.

Vi er p.t. i Høje-Taastrup/Hedehusene, men vi overvejer p.t. at flytte til anden lokation på vestegnen eller i ørestaden, hvorfor du bør være indstillet på denne ekstra transport.

Umiddelbart vil der være tale om en - to dage om ugen og primnært kreditorhåndtering da debitor ligger i andet system. DOG vil der være en pukkel i forbindelse med implementering og opsætning af Navision indenfor kort tid.

Vil du kunne afhjælpe os med ovenstående, så vil vor revisor, vore leverandører og ikke mindst os selv se frem til at høre fra dig.

Fra Fredensborg
Tilmeldt 17. Sep 07
Indlæg ialt: 9
Skrevet kl. 16:25

Hej

Måske jeg kan hjælpe dig.

Jeg bor i Kbh og har lille regnskab firma.

Du kan til hver tid kontakte mig på mail info@regnskabplus.dk 

Hilsen Magrethe

Tilmeldt 19. Mar 08
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 13:52

Jeg kører som freelance bogholder, med eget regnskabssystem, hvis dette skulle ønskes, jeg kan kontaktes på telefon nr, 31223180, jeg bor i Karlslunde, og har 30 års erfaring inden for regnskab.

Håber at hører fra jer.

Med venlig hilsen

Winnie Lodberg

Tilmeldt 1. Aug 07
Indlæg ialt: 7
Skrevet kl. 14:46

Hej Ricki

Kan se at du leder efter en bogholder til at varetage jeres økonomi. Dette kunne være mig. Jeg startede HH Finance i august 07 og ansatte min første medarbejder i januar 08.

Vi har både små og mellemstore virksomheder, så vi er klar til at tage os af det meste.

Hvis du skulle have interesse i et cv, er du mere end velkommen til at kontakte os.

Med venlig hilsen

Heidi Hammerbak

HHfinance

Snoldelevvej 2

Tune

4000 Roskilde 

Tlf.: 46 555 443

Mob: 40 545 443 

Email: heidi@hhfinance.dk

Tilmeldt 25. Oct 08
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 20:04

Hej Magrete

Jeg har et lille firma og kunne være intreseret i at tale med dig omkring bogholdere, håber at i kører ud til kunderne, ring til mig

51820808

Henrik Ohm

Fra Kastrup
Tilmeldt 29. Aug 05
Indlæg ialt: 136
Skrevet kl. 21:37

Hej Henrik

Hvis du ikke hører fra Magrete er du velkommen til at ringe til mig, jeg har et bogføringsfirma i Kastrup

Hilsen

Lone

www.netaccounting.dk

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)