Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvad koster det normalt at få rettet tekster?

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 2. Jan 13
Indlæg ialt: 8
Skrevet kl. 17:44
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej iværksættere :)

Hvad koster det normalt at få rettet tekster?
Jeg har skrevet nogle SEO tekster på 2-3000 ord som bare skal tjekkes for stavefejl, grammatik og kommaer ikke andet.

En jeg går i klasse med på HF vil gerne gøre det, men jeg skal komme med et forslag til lønnen.
Hun er ikke pro tekstforfatter eller noget men hun plejer at få 12 i hendes stile både i dansk og engelsk så tænker at det er ganske fint til denne opgave.
Vil selvfølgelig bare have det gjort billigst muligt så det er ikke en pro tekstforfatter jeg er på udkig efter.
Det er ikke fordi jeg er nærig. Jeg har bare ikke omsætning nok til at kaste om mig med penge som det ser ud lige nu.

Hvad skal hun have i løn?
Det er jo ufaglært arbejde på linje med et studiejob så tænkte omkring 100 kr. i timen og så kan hun sidde og hygge sig med det derhjemme. Men ved ikk om det er for lidt.
Hvad er normale lønninger for studiejob, og kan jeg overhovedet sammenligne det med det?

Hvis der sidder nogle dygtige studenter eller noget derude og kigger med så er i også velkommen til at skrive hvor meget i selv skal have for det.
Det er ikke et engangsjob. Der vil løbende komme mange flere tekster.

Fra Aarhus C
Tilmeldt 30. Apr 20
Indlæg ialt: 6
Fra  Danmarks Billigste Korrekturlæsning Skrevet kl. 20:19
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej dan123iel

Jeg har min egen lille virksomhed, hvor jeg retter alle slags tekster til den laveste pris i Danmark. For at rette stavning, grammatik og tegnsætning tager jeg 11 kr. pr. side (2400 tegn). Hvis du tager udgangspunkt i denne pris, vil det for en tekst med 2000-3000 ord koste mellem 50 og 80 kr. at få rettet teksten hos mig. Hos de fleste andre virksomheder vil prisen være en del højere, her snakker vi omkring 25-35 kr. pr. side som minimum.

Jeg retter tekster hurtigt, så du kan nok ikke regne med, at din klassekammerat vil kunne gøre det i et tempo, der fører til en fair timeløn med en sidepris på 11 kr. Derfor synes jeg, at du i stedet skal starte med en timeløn på omkring 110-130 kr., hvorefter I kan afprøve en løn, der bestemmes af antallet af sider, hun skal rette for dig. Så længe du sørger for, at hun får en fair løn på omkring 110-130 i timen, kan det ikke gå galt.

Bedste hilsner
Sara
Tilmeldt 2. Jan 13
Indlæg ialt: 8
Skrevet kl. 22:35
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Sara.

Tak for dit svar :)

Jeg har sendt en mail til dig. Det var lidt nemmere end at skrive her.

Tilmeldt 24. Apr 20
Indlæg ialt: 27
Fra  ServiceNews.dk Skrevet kl. 23:22
Hvor mange stjerner giver du? :
Spændende, Sara - jeg får måske brug for din hjælp på et tidspunkt.

Hvad hedder din hjemmeside?

/ServiceNews

Find og læs nyheder fra servicebranchen - ServiceNews.dk

Tilmeldt 24. Apr 20
Indlæg ialt: 27
Fra  ServiceNews.dk Skrevet kl. 23:29
Hvor mange stjerner giver du? :
Jeg fandt den: danmarksbilligstekorrekturlaesning(dot)com :-)

Find og læs nyheder fra servicebranchen - ServiceNews.dk

Fra Aarhus C
Tilmeldt 30. Apr 20
Indlæg ialt: 6
Fra  Danmarks Billigste Korrekturlæsning Skrevet kl. 13:18
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej ServiceNews.dk

Det var godt, du fandt hjemmesiden :)

Du kan også kontakte mig direkte på min mail: dkbilligstekorrektur(@)gmail.com.

Bedste hilsner
Sara
Side 1 ud af 1 (6 indlæg)