Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Opstart af callcenter?

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 18. Sep 16
Indlæg ialt: 33
Skrevet kl. 19:26
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg går med en idé om at jeg gerne vil starte et virtuelt callcenter, altså at jeg tilbyder de ansatte at arbejde hjemme, dog er mit spørgsmål hvor finder man et produkt at sælge.

Jeg har tænkt om man 'bare' kan kontakte firmaer der allerede yder TM, og høre om de har interesse i at udvide deres samarbejde med en nyt callcenter, eller er der andre måder at gribe situationen an?

Vil også gerne høre jeres erfaringer med ringe programmer, jeg har selv arbejde i herobase i min TM tid, og kender det ud og ind, dog ved jeg også at de ikke er de billigste på marked, har i nogle andre anbefalinger til ringeprogram?

Tilmeldt 6. Sep 15
Indlæg ialt: 235
Skrevet kl. 19:46
Hvor mange stjerner giver du? :

Adversus er vejen frem. Anyways, jeg vil gerne være din første kunde, hvis det er. Det gør enormt stærkt i socialy og jeg kan slet ikke selv følge med på salgsarbejdet, så går og leder efter en/flere at outsource dette til. 

Performance-based Influencer Marketing - InfluencerFlow by SebastianHorberg.com

Tilmeldt 18. Sep 16
Indlæg ialt: 33
Skrevet kl. 20:13
Hvor mange stjerner giver du? :

Sebastian Hørberg:

Adversus er vejen frem. Anyways, jeg vil gerne være din første kunde, hvis det er. Det gør enormt stærkt i socialy og jeg kan slet ikke selv følge med på salgsarbejdet, så går og leder efter en/flere at outsource dette til. 

Fedt at høre Sebastian. Har du en mail du kan kontaktes på, så kan jeg lige give besked så vi kan aftale et tidspunkt at snakke sammen :)

Tilmeldt 6. Sep 15
Indlæg ialt: 235
Skrevet kl. 20:33
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Yes, seho@getsocialy.com - produktet der skal sælges er vores managed løsning hos getsocialy.com som henvender sig webbureauer mm. Indtjening fra 200 kr - 1.300 kr pr salg.

Performance-based Influencer Marketing - InfluencerFlow by SebastianHorberg.com

Fra Herning
Tilmeldt 10. May 17
Indlæg ialt: 148
Skrevet kl. 10:08
Hvor mange stjerner giver du? :
Fra Et eller andet sted i Danmark
Tilmeldt 15. Mar 19
Indlæg ialt: 925
Fra  Computernørden What The Hack ApS | Computernørden ApS Skrevet kl. 22:38
Hvor mange stjerner giver du? :

Efter min mening er den bedste måde at sælge noget "start med hvorfor".

Hvis ovenstående sætning er fuldstændig volapyk for dig, så vil jeg anbefale at læse bogen med samme titel (altså "Start med hvorfor") af Simon Sinek.

Den korte version:

Alle virksomhedsejere i hele verden ved HVAD de laver
De fleste ved også HVORDAN de laver det, de laver
De færreste ved HVORFOR de laver det, de laver.

Dine kunder vælger dig primært pga. det faktum, at de har noget tilfælles med dig (HVORFOR).
Hvis de ikke kan finde en der har noget tilfælles, så finder de en, der har styr på sit kram (HVORDAN).
Hvis de ikke kan finde en der har styr på sit kram, så finder de en der har det, de vil (HVAD).

Hvis du ikke ved hvorfor du laver det, du laver, så har du svært ved at finde din målgruppe. Hvis du allerede rammer en målgruppe, så er det mere held end forstand.

Når du er færdig med "Start med hvorfor", vil jeg anbefale at blive i træning med at læse, og tag den næste bog: "Jytte fra Marketing er desværre gået for i dag" af Morten Münster. Så vil du lære hvordan du kan designe det adfærd, du gerne vil se din målgruppe følger.

Når det er sagt: hvis du har brug for teknisk knowhow om callcentre - giv mig et kald på 7020 0930 :)

Albert

Tilmeldt 17. Mar 19
Indlæg ialt: 23
Skrevet kl. 19:25
Hvor mange stjerner giver du? :

Du kan bare give mig et kald på 42490343.

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)