Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Google vil ikke læse tekster

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Fra Vejen
Tilmeldt 11. Sep 15
Indlæg ialt: 15
Fra  Sebastian Damm Skrevet kl. 13:04
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har fået til opgave at arbejde på siden Syddanske Forskerparker, men har fundet ud af at Google ikke vil registrere teksterne på de almene sider på hjemmesiden, som mødelokaler - men derimod godt i form af blogindlæg mødelokaler. Jeg tænker det har noget at gøre med hvordan tema-skabelonen er kodet sammen - men har ikke lov til at pille ved skabelonen. Er der nogen som har en idé til hvad problemet kan være, og hvordan det kan løses?

Fra Esbjerg
Tilmeldt 1. Feb 10
Indlæg ialt: 155
Skrevet kl. 22:14
Hvor mange stjerner giver du? :

Sebastian Damm:

Jeg har fået til opgave at arbejde på siden Syddanske Forskerparker, men har fundet ud af at Google ikke vil registrere teksterne på de almene sider på hjemmesiden, som mødelokaler - men derimod godt i form af blogindlæg mødelokaler. Jeg tænker det har noget at gøre med hvordan tema-skabelonen er kodet sammen - men har ikke lov til at pille ved skabelonen. Er der nogen som har en idé til hvad problemet kan være, og hvordan det kan løses?

Tjek for noindex :)

Tilmeldt 19. Jan 18
Indlæg ialt: 32
Skrevet kl. 18:38
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg kan se at undersiden med mødelokaler er på google nu, jeg tænker det bare var fordi der ikke var nogle links som første til siden og de måske ikke har indsendt sitemap til google search console

Husk at lave interne links til undersider hvor det er relevant 

Det link som du lavede her i indlægget er med stor sandsynlighed grunden til du nu har 3 plads på google når der søges "konferencelokaler i Odense"Smile

 tilbyder Hjemmeside , SEO Services  , Design og Branding 

Fra Vejen
Tilmeldt 11. Sep 15
Indlæg ialt: 15
Fra  Sebastian Damm Skrevet kl. 11:45
Hvor mange stjerner giver du? :

Det kan jeg godt se - det skal sikkert nok have været problemet, der er så mange muligheder. Men hovedsagen er da at siderne faktisk kan indekseres nu.

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)