Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvordan får jeg mere ud af mine penge?

Side 3 ud af 3 (24 indlæg)
Tilmeldt 6. Aug 12
Indlæg ialt: 29
Skrevet kl. 13:59
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej deutrolige

Igen mange tak for dit svar.

Der godt meget at tage fat på men jeg prøver se hvad, jeg kan bruge af det skulle du have flere forslag så bare skriv så snakker vi om det? 

Hvis jeg har flere spørgsmål vender jeg tilbage til dig.

Du må have goddag :)

Med venlig hilsen 

Mark Valentin 

Tilmeldt 6. Aug 12
Indlæg ialt: 29
Skrevet kl. 14:40
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Andreas Østergaard 

Mange tak for dit svar.

Jeg har haft mulighed for at se, lidt få det som du har skrev.

Her har jeg været på Nordnet for at læse noget om, hvem de er og hvad de kan.

Jeg har også se hvordan deres anmeldelser på trustpilot, hvor jeg læser de gode anmeldelser men også de dårlige anmeldelser.

Men det du siger med det crowd-lending bliver det ikke påvirke rigtig meget, af alt det her coronavirus gøre det nok mere usikker?

Rigtig goddag :)

Med venlig hilsen 

Mark Valentin

     

Fra København
Tilmeldt 7. May 20
Indlæg ialt: 5
Skrevet kl. 20:06
Hvor mange stjerner giver du? :

Nordnet er en stabil platform som man kan stole på, men du kan selvfølgelig undersøge hvad der ellers findes. 

 

I forhold til det med crowdlending har du helt ret. Markedet er sindsygt presset lige nu. Hvis man følger med i facebookgruppen "crowdlending danmark", kan man også se, at folk generelt er ok frustrerede, fordi de ikke præcis ved hvad der kommer til at ske med deres investeringer. Jeg vil derfor også klart vente med overhovedet at kigge på crowdlending, ind til markedet har stabiliseret sig mere, og vi ved hvad vi kan forvente af de forskellige platforme. :)

Tilmeldt 6. Aug 12
Indlæg ialt: 29
Skrevet kl. 11:41
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Andreas Østergaard 

Mange tak for dit svar.

Hvad jeg kan se ud for det jeg har læst på Nordnet, virker den også til at være en stabil platform.
Men tænker at der er noget om det lige nu er mange ting presset, så langt ud at der ikke er nogen
som ved hvad der kommer til at ske?

Så vi kommer nok alle til at slå kold vand i blodet før der ske noget igen, men selvfølgelig. 
Kommer ting tilbage til virkeligheden igen efter denne krisen.

Og ja ikke noget at sige til at folk, i facebook-gruppen crowd-lending danmark er frusetrede.
Det er ikke let at tjene penge under alt det her, også selv om andre siger bare arbejde igennem.

Alt efter ved man jo ikke om der kommer, nogen success selv at det er det vi all ønsker os at der gør.

Rigtig goddag :)

Med venlig hilsen 

Mark Valentin

 

Side 3 ud af 3 (24 indlæg)