Hey venner/amino'er! Et pr måneder siden lavede jeg et opslag herinde, hvor jeg fik en masse lækker feedback, det har jeg så taget til mig, og har brug for at få mere! Alt feedback modtages!
Det er generelt fedt at du har startet et SaaS firma og det kører, godt arbejde.
På UX tænker jeg, at hele den funktion hvor man prøver de forskellige moduler, fungerer ikke så godt. Man trykker og så force-scroller siden op, så man mister fokus på hvor man var i sin test. Det synes jeg lige skal re-tænkes, jeg ved ikke om det skal være verticalscroll præsentation eller lign, måden det er på nu, synes jeg ikke fungerer godt.
Jeg synes allerede nu, at du skal begynde at tænke GPDR ind i dit koncept. Der bliver sat en hulens masse trackingcookies osv. uden consent på sitet. Hvis dit koncept kører på en tracking cookie, så har dine kunder pligt til at oplyse til slutbrugerne, hvad det bruges til og hvordan du gemmer de data der kommer ind. Du kan blive taget på sengen senere hen når du har 1000 kunder, at en bruger pludseligt brokker sig, eller måske ligefrem anmelder dig, pga. manglende privatlivspolitik og mulighed for tilbagekaldelse af consent, og så ruller kagen.
Mit første indtryk fra 2 minutter på forsiden, er at jeg ikke helt fanger hvad det egentlige produkt gør. Er det et optimeringsværktøj? En samling af andre værktøjer? Får man det opsat eller skal man selv gøre det?
For en som ikke kender til produktet overhovedet er der mange spørgsmål jeg umiddelbart ikke lige syntes man får svar på med det samme :)
Det bliver ikke helt klart for mig hvad det er du gerne vil. Hvad er produktet helt præcist, og hvad får jeg ud af det? Måske en explainer video.
Men ellers fedt lavet, og det virker til at være et spændende projekt du har gang i.
1) Tusinde tak for din feedback, en explainer video er faktisk allerede i pipeline, er det noget du kan hjælpe med? i så fald må du gerne smide en mail min vej på seho@getSocialy.com
2) Helt præcist er produktet "Vækst værktøjer / Growth Tools" Den værdi vi skaber er at vi hjælper virksomheder med at maksimere salget, øge konverteringer og mindste CAC (Customer acquisition cost). Dette gør vi gennem en lang række tools, som er udviklet sammen med digitale iværksættere såsom VildMedVolley (Som har fået 2x'et deres omsætning) og SEOInsight.io som har fået en del flere seo tests kørt igennem bare ved implementering af vores tool.
Det er altid noget af det første jeg kigger efter på SAAS løsninger, og det plejer at ligge i footeren
Hej lars, mega fedt, menuen er noget vi arbejder på og splittester løbende, so far fungere det bedre sådan her, meget simpelt med 2 muligheder enten sign up / login . Men kunne være vi skulle prøve os lidt frem igen samtidig med at vi lancerer vores nye landingpage.. ?