Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

MLM folk

Side 2 ud af 3 (28 indlæg)
Fra Hjørring
Tilmeldt 15. Nov 10
Indlæg ialt: 471
Skrevet kl. 16:06
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 3,8 stjerner givet af 4 person

Jeg har helt sikkert en masse at lære. Det bliver definitivt ikke fra dig, med dine latterlige plusord og “mindset coaching” du kan finde på alle de undskyldninger og positive omskrivninger du orker, dit MLM projekt kommer aldrig til at være andet end tidsspilde og illusioner. Produktet er, som ved de andre MLM produkter, dårligt, dyrt og ligegyldigt. Det kræver en særlig type, at være fortaler for en forretningsmodel med op imod 100% mangel på succes blandt de involverede.

men jaja... det er alle de andre der ikke har forstået, ikke tænker positivt, ikke har åbent sind og alle de andre floskler lykkeridderne bruger om den foregøglede men dog udeblevne succes (OS) - se jeg kan også lave et akronym i parantes 🥳

Fra Et eller andet sted i Danmark
Tilmeldt 15. Mar 19
Indlæg ialt: 925
Fra  Computernørden What The Hack ApS | Computernørden ApS Skrevet kl. 16:58
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 4,7 stjerner givet af 3 person

Jeg håber inderligt ikke, at denne tråd bliver slettet. For det er utrolig vigtigt at der bliver advaret mod MLM - eller hvilken andet navn det nu bliver givet (som Shakespeare sagde: a rose, by any other name, would smell as sweet - og ja, den udtalelse kan naturligvis godt oversættes til dansk uden at det vil tage noget af dens betydning).
Jeg er helt enig med M.S. i at deltagere i MLM aldrig nogensinde vil få succes. Bevis? På alle de store markeder, som Hjallerup, Korskro, Vorbasse osv. står der hvert år sælgere af al mulig udokumenterede undermidler, med salgstermer der øser i semi-videnskabelige ord, løfter om guld og grønne skove, buzzord og billige visitkort med gmail-adresser og manglende CVR-numre. Og det er aldrig de samme mennesker ...

Albert

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 5. Nov 12
Indlæg ialt: 608
Skrevet kl. 22:06
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 3,8 stjerner givet af 4 person

Albert van Harten:
Jeg håber inderligt ikke, at denne tråd bliver slettet. For det er utrolig vigtigt at der bliver advaret mod MLM

Hvorfor skulle det blive slettet? Indlægget er oprettet i Aminos MLM kategori, og du er jo velkommen til at undlade at læse og kommentere i den kategori. I blander i øvrigt forretningsmodel og produkt sammen. Der findes mange dyre og dårlige produkter derude - det er ikke forbeholdt MLM. 

Dit eksempel med kræmmermarkeder beviser ingenting. Produkterne kunne ligeså godt stamme fra en kuldsejlet webshop eller andet. Er det så "bevis" for at man ikke kan tjene penge på en webshop?

Der findes givetvis mange lykkeriddere som tænker at MLM er en nem vej til rigdom, ligesom der er mange der har åbnet webshop i håb om at millionerne triller ind ad sig selv. Sådan er det ikke. Uanset forretningsmodel kræver det benhårdt arbejde.

Fra Et eller andet sted i Danmark
Tilmeldt 15. Mar 19
Indlæg ialt: 925
Fra  Computernørden What The Hack ApS | Computernørden ApS Skrevet kl. 09:22
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 4,0 stjerner givet af 1 person

Du har ret, Nicolai, at min "bevisbyrde" ikke rækker overhovedet. Jeg skrev lidt for hurtigt, og tænkte ikke så meget over det. Selvom jeg ved at MLM aldrig vil blive en succesfuld koncept for de, der ikke er i toplaget af systemet, er min argumentation mangelfuld.
Nu skal jeg ikke være en Jesus Kristus der frelser folk fra det onde (læs: MLM).


Jeg er i øvrigt ikke enig i at enhver forretningsmodel kræver benhårdt arbejde. "Work smarter, not harder".

Og hvorfor emnet måske skulle slettes? Jeg synes ikke at emnet er så fredfuld, og det har før givet anledning til at emner blev slettet.

Albert

Tilmeldt 28. Jan 21
Indlæg ialt: 8
Skrevet kl. 13:03
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 2,3 stjerner givet af 3 person
Hej Albert.
Jeg må sige at jeg ikke er helt enig i dine betragtninger omkring MLM/NWM.
Det du referer til minder langt mere om Pyramidespil - der heldigvis er ulovligt.
Du kan ikke bare "være med" fra starten, rekruttere nogle stykker og så høste fortjeneste fra deres job.
Ja okay, hvis du har arbejdet et velfungerende team op med folk(en hel del) der arbejder godt og tjener gode penge, så vil du absolut også kunne opnå en god indtægt på deres arbejde. Men det kræver, som regel, gode lederegenskaber og et solidt stykke arbejde over en længere periode at udvikle et sådant team.

Ja DESVÆRRE(!!!) er det mange(måske endda de fleste) der lover guld og grønne skove, uden at de selv har opnået noget som helst og så ender det hele som regel med at ingen opnår noget som helst.
Ligesom ved en almindelig virksomhed, kræver det job og hvis man ønsker at skabe et velfungerende team, så kræver det også at man tilegner sig de nødvendige lederegenskaber.
Og hvis man er en god leder, er ens mål at hjælpe andre med at tilegne de egenskaber det skal til, for at de får den succes de ønsker.
Hvis der kommer nogen der er dygtigere end en selv, så kan man absolut risikere at den person overhælder en selv - og i sidste ende synes jeg bare at man skal være stolt af dette.

I mine øjne er ulempen det samme som fordelen ved MLM/NWM: Alle kan starte, uden nogen form for krav, uddannelse eller baggrund.
Hvordan ville det gå, hvis alle nemt og uden økonomisk risiko, kunne starte en butik, en tømmerforretning, en vognmandsvirksomhed osv. op, uden nogen som helst forventninger til baggrund eller uddannelse?
99 ud af 100 virksomheder ville lukke.
Vil det så være noget galt ved butiksbranchen/håndværkerbranchen/vognmandsbrachen, eller vil det være personen der naivt startet dette op, der bar den primære skyld til at forretningen lukkede indenfor kort tid?

Jeg er enig - Det er noget PIS at det er så mange der intet aner om MLM/NWM der render rundt og prøver at lokke andre til denne "helt fantastiske" forretningsidé, når de reelt INTET aner om det. Men i mine øjne er det som sådan ikke forretningsmodellen det er noget galt med... det er personen der ikke tilegner sig den nødvendige viden/kunnen, der bærer skylden.

I branchen findes der også brodne kar(firmaer) og her, ligesom i det almindelige erhvervsliv, så er det også mange der bukker under efter få år.
Personligt vil jeg netop anbefale at man vælger et firma der har bevist sit værd og været "på banen" i mange år.

Og til dem der overvejer at starte med MLM/NWM:
Det kan være en fantastisk branche, men forvent masser af arbejde og at det tager tid at opnå en solid indkomst.
Sæt tid af til din nye virksomhed. At lave et par facebookopslag og ringe til dine nærmeste venner giver sjældent resultater.
Find et firma med produkter som du virkelig føler er gode for dig og som du føler dig tryg ved at anbefale til andre.




Fra Masis
Tilmeldt 26. Jan 21
Indlæg ialt: 29
Skrevet kl. 18:21
Hvor mange stjerner giver du? :

Det er altid meget svært at begynde med MLM eller NWM fordi menneskerne tror mig ikke :) 

http://hovhannesjohansen.me/index-bararan.php 

Hovhannessen skaber hjemmesider og gør bitcoin mining

Fra Masis
Tilmeldt 26. Jan 21
Indlæg ialt: 29
Skrevet kl. 19:50
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har naturligvis 100 percent mangel på MLM  erfaringens område :(

http://hovhannesjohansen.me/index-bararan.php 

Hovhannessen skaber hjemmesider og gør bitcoin mining

Tilmeldt 28. Jan 21
Indlæg ialt: 8
Skrevet kl. 09:21
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej Hovhannes.
Jamen jeg forstår dig SÅ godt og det er absolut en følelse som ALLE indenfor NWM har - eller i det mindste har haft.

Men man må også forstå alle de mennesker der har store tvivl om denne branche, for der er virkelig mange der starter op og i god tro begynder at fortælle andre om forretningsmuligheden og hvor fantastisk den er - når de reelt intet har opnået selv.
Så når folk tvivler på det du siger, er det ikke DIG de tvivler på, det er alt det de har hørt og læst, der har gjort dem mistænksomme.
Og det er virkelig synd, for NWM kan være en helt vidunderlig branche og endda med ganske store muligheder, HVIS man er åben for at lære nyt og ikke mindst udvikle sig.
Men uanset hvor meget succes man opnår, vil der ALTID være folk der er mistroiske og til tider ubehagelige.
Man må simpelthen lære at leve med det.

Mit råd til dig, hvis du ønsker at arbejde med NWM, er at brug mere tid med de mennesker der har opnået det du ønsker at opnå. Lær af dem, vær åben for at lære nyt og accepter at du i NWM kan gå flere måneder inden du begynder at tjene penge. Det tager tid, men hvis du gør det rigtigt, så vil det virkelig være det hele værd.

Med venlig hilsen
Fra Et eller andet sted i Danmark
Tilmeldt 15. Mar 19
Indlæg ialt: 925
Fra  Computernørden What The Hack ApS | Computernørden ApS Skrevet kl. 14:07
Hvor mange stjerner giver du? :

At være med i et pyramidespil er faktisk lovligt, det er bare ikke lovligt at udbyde det i Danmark. Så de fleste pyramidespil-udbydere opererer fra et område hvor danske lovhåndhævere ikke kan få fingre i dem - og de bliver under radaren for at EU vil gøre noget for dem.

Men tro mig, det er sagtens muligt at "være med" fra starten, og høste fortjeneste fra dem, der er hierarkisk set placeret under dig. Tag fx Ralph og Cathy Oates fra Wellness International Network/WIN Worldwide - og især deres børn.

MLM = de facto et pyramidespil. Juridisk set er det nok noget andet, men moralsk set er det præcist det samme.

Jeg vil ikke sige at det ikke er muligt at tjene en masse, selv når man er i bunden af pyramiden - det kommer helt an på dine evner til at sælge: hvis du kommer med de rigtige argumenter hvorfor de produkter, ACN sælger, er lige det, din potentielle kunde skal bruge, og du er i stand til at få fat i rigtig mange potentielle kunder, så kan du blive rimelig rig. Du ville bare være blind i at se, at du kunne købe de samme produkter andre steder ind til billigere penge

Så kort sagt. de, der er med i MLM, og rent faktisk tjener på det, skulle se sig lidt omkring, for at se om de ikke kan købe billigere ind, for at forøge deres indtægt. Det er jo ikke smart at købe ind for dyrt.

DGN:
Jeg er enig - Det er noget PIS at det er så mange der intet aner om MLM/NWM der render rundt og prøver at lokke andre til denne "helt fantastiske" forretningsidé, når de reelt INTET aner om det. Men i mine øjne er det som sådan ikke forretningsmodellen det er noget galt med... det er personen der ikke tilegner sig den nødvendige viden/kunnen, der bærer skylden.

Problemet er, at hele forretningsidéen er bygget op omkring dette, det er bare ikke det, hovedorganisationen fortæller udadtil. Men de ved udmærket, at de mennesker, der typisk går med på idéen, oftest ikke klarer det i længden, og lader sig lokke af ... guld og grønne skove.


DGN:
Hvordan ville det gå, hvis alle nemt og uden økonomisk risiko, kunne starte en butik, en tømmerforretning, en vognmandsvirksomhed osv. op, uden nogen som helst forventninger til baggrund eller uddannelse?

Kan de ikke det? Jeg kan starte en tømrervirksomhed om fem minutter, selvom jeg ved at jeg har ti tommelfingre. Jeg kan faktisk starte en vognmandsvirksomhed uden stort kørekort. Det ville være ulovligt at sætte mig bag ratet i en lastbil, men det ville ikke være ulovligt at tilbyde tjenester som tømrer.

DGN:
99 ud af 100 virksomheder ville lukke.

Says who? Man kan også ansætte eller hyre nogen ind udefra, der kan det, du udbyder. Jeg tilbyder kundebesøg - men kommer ikke selv ud. 

Fra Masis
Tilmeldt 26. Jan 21
Indlæg ialt: 29
Skrevet kl. 21:08
Hvor mange stjerner giver du? :

Takker så meget DGN.

Jeg ved at mennesker tvivler om nye hjemmesider fordi denne ofte indeholder forskellige farlige tilføjelser, og menneskerne er bange. 

Jeg kan KUN arbejde fra hjemme på grund af min særlig sjæl og det er dejligt hvis jeg kan lære af andre med erfaring.  

http://hovhannesjohansen.me/index-bararan.php 

Hovhannessen skaber hjemmesider og gør bitcoin mining

Side 2 ud af 3 (28 indlæg)