Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

MLM folk

Side 1 ud af 3 (28 indlæg)
Fra København
Tilmeldt 4. Aug 06
Indlæg ialt: 1286
Skrevet kl. 12:29
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Sad og kiggede tilbage på gamle indlæg, har ikke været aktiv herinde i flere år. 

Ingen indlæg siden før Corona'en, overrasker mig lidt, så lige et hurtigt spørgsmål... Er der stadig folk herinde som arbejder med network marketing, NuSkin, LR, Forever Living, Zinzino, Dubli osv? Eller folk der blot er kunder i disse? Ren nysgerrighed (ligesom man hos Telia kender folk der arbejder hos 3, CBB, Telmore osv.).

Martin

Fra Silkeborg
Tilmeldt 13. Nov 13
Indlæg ialt: 332
Fra  MOBILAKTIV.DK / CBD4EVER.DK Skrevet kl. 12:21
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person

Hej Martin,
(MLM) Network Marketing er jo kommet for at blive og også vækster enormt. også i Danmark.

Personligt arbejder jeg med Wetality, som har cbd-/cannabis produkter, og andre dagligdagsprodukter,
samt  omvendt osmose vandrense anlæg (RO) for rent drikkevand.

Så jo - der vil altid være NWM virksomheder tilstede, synes det vigtigste når man vælger er 
at gå for det, der er kvalitet og hvor man har passion for produkterne som sælges, så kommer økonomien
i 2. række Yes

Rigtig god dag.


 

Fra Et eller andet sted i Danmark
Tilmeldt 15. Mar 19
Indlæg ialt: 925
Fra  Computernørden What The Hack ApS | Computernørden ApS Skrevet kl. 16:57
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 4,2 stjerner givet af 5 person

Multi Level Marketing er gavnlig for de, der befinder sig i toplaget, og muligvis i få lag under den absolutte top. Jo lavere dit level, desto mindre er din fortjeneste, og desto hårdere er arbejdet.

Har været med til en hel del rekrutteringsmøder da jeg endnu boede i Holland, da to gode venner (hver for sig) blev involveret i MLM. Jeg var med for at undersøge hvordan og hvorledes tingene hang sammen.

Til dags dato kommer MLM-pushere stadigvæk med de samme løfter (guld og grønne skove), men der er ingen der nogensinde bliver rig af det.  Det er dog ingen aktive MLM-deltager villig til at indrømme, og de, der har prøvet men er gået ud af det, er for skamfulde fordi de hoppede på løfter om hurtig rigdom.

Så min tip: drop MLM.

Albert

PS: "MLM er kommet for at blive" - ligesom andre form for snyd og bedrag.

Fra Silkeborg
Tilmeldt 13. Nov 13
Indlæg ialt: 332
Fra  MOBILAKTIV.DK / CBD4EVER.DK Skrevet kl. 20:18
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 2,3 stjerner givet af 3 person

Ja det er jo så din holdning, den er dog forkert.

det har jo ikke noget med at gøre at skal pushe "rigdom"
det gør jeg ihvert tilfælde ikke - det har noget med passion at gøre,
og så lære, ligesom al anden virksomhed - det er jo heller ikke alle i 
traditionelle virksomheder der bliver ledere, topledere eller for den sags skyld
Direktører.

Man skal jo ville det, ligesom al anden forretning, kender ikke mange virksomhedsejere
der er blevet rige på 3-5 år heller, oftest knokler de nærmest 24/7 uden ret meget til sig selv.
Skal man så også holde sig fra det ???

Det er spørgsmål om ens mindset, passion, og ville forretningen, 
tror bare du enten har været uheldig, eller også ikke egner dig til at ville gøre det der skal til,
eller tro på det - simple as that. Beer

Fra Et eller andet sted i Danmark
Tilmeldt 15. Mar 19
Indlæg ialt: 925
Fra  Computernørden What The Hack ApS | Computernørden ApS Skrevet kl. 20:52
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 4,6 stjerner givet af 5 person

Per Eckert:
Ja det er jo så din holdning, den er dog forkert.

En holdning er, ulig et faktum, ikke noget der kan bedømmes som forkert eller korrekt af andre. Du kan være uenig med mig, jeg kan være uenig med dig, men en holdning er en holdning, den er hverken forkert eller rigtig.

Per Eckert:
det har jo ikke noget med at gøre at skal pushe "rigdom"

Det er ellers altid argumentet fra alle, uden undtagelser, der har prøvet at overbevise mig om at deltage i noget MLM. Du er den første der inddrager "læring" - og indirekte siger at det IKKE handler om rigdom.

Per Eckert:
det er jo heller ikke alle i 
traditionelle virksomheder der bliver ledere, topledere eller for den sags skyld
Direktører.

Hvis du mener at man ikke bliver leder bare fordi ens titel er "leder", så er jeg (i det subemne) fuldstændig enig med dig. Jeg mener at ordet "leder" er en meget udbredt misbrugt og misforstået term. I mine øjne er en person leder, hvis vedkommende er i stand til at styre sig selv, frem for at styre andre. I dagens Danmark bliver folk, der ikke engang kan styre deres rygetrang, deres sprogbrug eller deres opførsel i trafikken, benævnt som "leder".

Per Eckert:
Man skal jo ville det, ligesom al anden forretning, kender ikke mange virksomhedsejere
der er blevet rige på 3-5 år heller, oftest knokler de nærmest 24/7 uden ret meget til sig selv.
Skal man så også holde sig fra det ???

Stort set: ja. 

Per Eckert:
Det er spørgsmål om ens mindset, passion, og ville forretningen, 
tror bare du enten har været uheldig, eller også ikke egner dig til at ville gøre det der skal til,
eller tro på det - simple as that.

Lad os holde os til, at jeg så var uheldig. Jeg er "heldigvis" ikke blevet kontaktet af MLM-pushere (som jeg fortsat vil kalde det, grundet min personlige erfaring) i de sidste 12 år. Har du en forklaring på hvorfor jeg ikke mere bliver det? Står jeg på en hemmelig blacklist?

Per Eckert:

Beer

Ingen øl for mig.

Fra Silkeborg
Tilmeldt 13. Nov 13
Indlæg ialt: 332
Fra  MOBILAKTIV.DK / CBD4EVER.DK Skrevet kl. 16:29
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Super Albert,
og korrekt med uenig :) 
Personligt så vil jeg aldrig "pushe" hverken det ene eller det andet,
det bringer aldrig noget godt samarbejde anyway - og jeg vil også 100
gange hellere have nej tak, og så finde de rigtige at arbejde sammen med,
og styrke de positioner - det er en fejl rigtig mange gør i NWM
man tror man skal have hele verden for sig selv :) 

Hvis man dyrker netværket og relationerne med de mennesker man 
kan med og som vil med, er det dér energien skal lægges, og det er uanset om man er ny,
en gammel rotte, om man kommer først eller senere, det har intet med det at gøre.

Der er NWM firmaer som har eksisteret meget meget længe, og som stadig vækster,
man kan kun vækste hvis produkterne, sevicen, og vedholdenhed af dem som promoter det
er tilfredse med afregningen.

Ligesom al anen virksomhed, der helst ser sorte tal på bundlinien.

Iøvrigt kan man jo se hvad netværk i Danmark lige nu betyder i Covid-19
tiden, den illustrerer jo meget godt, hvor afhængige alle virksomheder er af hinanden,
også i et netværk - der er ikke én person indtil nu der har kunnet give mig 
1 eksempel på at man ikke er afhængige af andre i egne firmaer heller, og de "pusher" produkter /services
ud til forbrugere med fordyrende mellemled.

Så velkommen til Verdens "pyramidespillet" hvor vi alle i mere eller mindre grad er afhængige af netværk.
Derfor er det jo helt ok - at du ikke bryder dig om afsætningsformen - men et spil er det ikke, det er hårdt arbejde som alt andet.

Vil ønske dig en rigtig god dag, og tak for dine indspark.


 

 

Fra Hjørring
Tilmeldt 15. Nov 10
Indlæg ialt: 471
Skrevet kl. 21:00
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 2,8 stjerner givet af 4 person

Du kunne ikke, uden googles hjælp, forklare dit eget produkt, som i øvrigt er en gang humbug. 

Bliver produktbeskrivelsen (PD) bedre når man inkluderer det engelske akronym? 

Fra Silkeborg
Tilmeldt 13. Nov 13
Indlæg ialt: 332
Fra  MOBILAKTIV.DK / CBD4EVER.DK Skrevet kl. 17:52
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person

Ikke forstået hvad du mener her M.S.
og det er vel heller ikke relevant i forhold til trådstarter.

Og jeg véd udemærket hvad jeg henviser til, og formidler, derom skal du ikke 
være ét sekund i tvivl, det lover jeg dig for. Smile

Jeg besvarer egentlig blot trådstarter på hans indlæg, og så suser der nogle ind og kommenterer i øst og vest,
uden nogen forstand på (sorry to say) hvad NWM er, bortset fra noget med pyramidespil, komme først,
Pushe,  osv...

Jeg ville end ikke engang nogensinde have sådanne personer i mit netværk, som i ALDRIG.

(forudindtagethed om noget man har hørt, læst, eller andre udtaler sig om - og som man aldrig selv er kommet videre med
fordi man ikke tror på produktet, servicen, at det er muligt, og ulovligt pyramidespil - det er jo spild af hinandens kostbare tid)

Man skal jo bare lade være, sværere er det jo ikke.
Man kan jo bare sælge tøj, sko, tasker, biler eller andre ting hvis man er mere til det :) 

Det vigtigste uanset hvad man ønsker at blive selvstændig med, er at have passion for det man laver, 
og man skal også tro på at sin forretning bliver god, ellers startede man vel ikke.

M. S.:

Du kunne ikke, uden googles hjælp, forklare dit eget produkt, som i øvrigt er en gang humbug. 

Bliver produktbeskrivelsen (PD) bedre når man inkluderer det engelske akronym? 

Fra Hjørring
Tilmeldt 15. Nov 10
Indlæg ialt: 471
Skrevet kl. 13:36
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 3,8 stjerner givet af 4 person

Humbug uden dokumenteret effekt. Hvem gider betale 2.000,- for 50ml olivenolie?

Fælles for jer er, at i ikke tjener penge og ikke kommer til det. MLM produkter er ligegyldigt bras, som ingen har behov for. Det bliver peppet op med smart salgsgas, new management floskler og jeres indbyrdes anprisninger og positive bedømmelser af hinanden. Fuld af mennesker, som i deres naivitet, har ladet sig hverve og overtale af øregas. Nu er de selv med i gamet, og bliver nødt til at tale positivt og entusiastisk om ligegyldigt saftevand til overpris.

Nej, du ved ikke hvad du sælger. Nej, du kan ikke forklare omvendt osmose (RO) uden direkte at gengive en gang sludder, oversat med Google translate.

Lavtuddannede mennesker bliver ikke eksperter af at få et login til en hjemmeside og være en pestilens for deres omgivelser.

læg mærke til, at når erkendelsen “jeg kommer aldrig til at tjene penge på det her” langsomt dukker frem, så handler det ikke længere om penge, men om dejlige positive mennesker, at gøre en forskel, at kunne planlægge sin tid blah blah.

Fra Silkeborg
Tilmeldt 13. Nov 13
Indlæg ialt: 332
Fra  MOBILAKTIV.DK / CBD4EVER.DK Skrevet kl. 15:50
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person

Du har meget du skal lære endnu.
Nok ikke i denne branche, Wink men du er da undskyld mig helt "væk"

Jeg vil ikke bruge mere tid på dig i denne tråd, du har lov at have din holdning,
fint med det - jeg ville egentlig blot besvare Martin Slot, som trådstarter -
jeg har givet mit svar, end of story, hav en god dag.

Side 1 ud af 3 (28 indlæg)