Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Udbetaling af statens hjælpepakke?

Side 1 ud af 2 (12 indlæg)
Tilmeldt 16. Sep 19
Indlæg ialt: 45
Skrevet kl. 09:38
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 4,0 stjerner givet af 1 person

Hej er der nogen af jer der har fået udbetalt for tab af omsætning fra statens hjælpe pakke eller ved hvor lang tid det tager?

Tilmeldt 12. Sep 13
Indlæg ialt: 1
Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 46432
Fra  John Hannover Skrevet kl. 10:28
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg kender 6 der har fået udbetalt så det er der givet mange der har - det tager ofte 14 dg- 3 uger efter du har fået kvittering i eboks for modtagelse - banker stiller generelt billige lån på på basis af korrekte ansøgninger

vh John Hannover

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Fra København
Tilmeldt 30. Jul 07
Indlæg ialt: 2196
Skrevet kl. 11:06
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person

By Lilla:

Hej er der nogen af jer der har fået udbetalt for tab af omsætning fra statens hjælpe pakke eller ved hvor lang tid det tager?

Jeg søgte lønkompensation til mine 2 medarbejdere, som jeg havde hjemsendt. Det skete samme dag, som der åbnedes op for ansøgning.

Nu er der foreløbig gået over 3 uger og der er ikke sket noget endnu. Det er godt nok sølle. Det hjælper ikke meget på likviditeten med tomme løfter.

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 13:07
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Flemming:
Det hjælper ikke meget på likviditeten med tomme løfter.

hvad løfte er så tomt? Har du fået en bestemt dato eller sagsbehandlingstid stillet i udsigt? Pengene skal du nok hvis du er berettiget.....

Tilmeldt 16. Sep 19
Indlæg ialt: 45
Skrevet kl. 14:33
Hvor mange stjerner giver du? :
Fra København
Tilmeldt 30. Jul 07
Indlæg ialt: 2196
Skrevet kl. 14:58
Hvor mange stjerner giver du? :

Lier:

Flemming:
Det hjælper ikke meget på likviditeten med tomme løfter.

hvad løfte er så tomt? Har du fået en bestemt dato eller sagsbehandlingstid stillet i udsigt? Pengene skal du nok hvis du er berettiget.....

Det er nemt nok at sige, hvis man ikke selv mangler likviditet.

Det løfte der blev givet, var at der ville ske hurtige udbetalinger og denne pulje var den første, der åbnedes for ansøgning. Alle forventede hurtig respons, således at man var hjulpet inden der skulle betales lønninger og skat heraf. Men begge de datoer er forpasset, så derfor mangler pengene af gode grunde i kassen.

Men tak for dit svar.

Fra København
Tilmeldt 30. Jul 07
Indlæg ialt: 2196
Skrevet kl. 15:23
Hvor mange stjerner giver du? :

Ja ok - så kom meddelelsen om godkendt lønkompensation. Den udbetales i løbet af 7 hverdage.

Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 46432
Fra  John Hannover Skrevet kl. 16:03
Hvor mange stjerner giver du? :

Der blev klart sagt, at man havde aftaler med Banker om at støtte med mellemfinansiering på baggrund af ansøgninger men med ca 100.000 ansøgninger i alt i et system som slet ikke er bygget til det - og med behov for ofte at gennemgå forklaringer for referenceperioder - så jeg har ikke set noget sted, at de skrev andet, end de ville arbejde så hurtigt de kunne og - banker måtte stå for mellemfinanciering - men ja - vist  - jo før jo bedre

vh John Hannover

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Tilmeldt 16. Nov 16
Indlæg ialt: 43
Skrevet kl. 11:03
Hvor mange stjerner giver du? :

Søgt lønkompensation d. 25/3, bortset fra kvittering for modtagelse - INTET hørt siden. Virker forkert!

Side 1 ud af 2 (12 indlæg)