Fra IVS til Aps

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
Tilmeldt 13. Jan 08
Indlæg ialt: 30
Skrevet kl. 23:12
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Jeg ønsker at lave min IVS til Aps.

Er der nogen som I kan anbefale, der vil kunne lave IVS til Aps til en fornuftig pris?

Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 46446
Fra  John Hannover Skrevet kl. 23:32

Alle revisorer - men NU har de ofte nok at lave med erklæringer til kompensationsordningerne - så det bliver måske ikke helt let. 

Overvej om I skal få revideret 2019 regnskabet og bruge det med den erklæring til omdannelse. Læs https://startupadvisejh.blogspot.com/2019/03/omdanne-ivs-til-aps-efter-ny-lov.html 

vh John Hannover

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Tilmeldt 25. Oct 16
Indlæg ialt: 32
Skrevet kl. 09:36

What is your opinion on Overtaking the IVS, with an APS company.

I was planning to invest additional 50.000 into my existing IVS company, which will, within 1 year, need to be converted into an APS company.

Since the entire conversion will cost a lot of money, around 15.000 to auditors, which i dont have to waste, isnt it simplier just to open the new APS company, and overtake my old IVS company?

Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 46446
Fra  John Hannover Skrevet kl. 12:30

I think it could end up costing you more. It is not uncomplicated to set the price for taking over - not the IVS (that would not help it would still be the IVS running its business and would still be closed by force in the not to far future) but taking over assets at correct price - customer lists - goodwill - new bank new agreement with all - and then closing the IVS in an orderly fashion

I think it will be more expensive in the end that re-registering the present IVS to ApS 

br John Hannover

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)