Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Valg af webshop

Side 3 ud af 3 (26 indlæg)
Fra Roskilde
Tilmeldt 16. Jun 09
Indlæg ialt: 2314
Cr8now.dk Fra  Cr8now Skrevet 13-08-2020 kl. 15:50
Hvor mange stjerner giver du? :

Efter mange år med forskellige webshops nyder jeg nu at bruge Shopify, det er så brugervenligt og forskellige tema kan uploades og rettes til så du får det lige som du vil have det - endvidere fungerer det bare og der er folk der tager sig af det kører upåklageligt konstant - der er mange ekstra features der kan kobles på online forretningen bliver endnu bedre at holde styr på og som hjælper de besøgende

Kan kun anbefale den - recwatches.com og pitotwatches.com samt hamtun.co er allesammen shopify :)

Produktudvikling og 3D tegninger - Cr8now.dk

Fra Odense
Tilmeldt 13. Aug 20
Indlæg ialt: 1
Christian Brodersen Skrevet 13-08-2020 kl. 16:28
Vi bruger shopify hos os. Jeg syntes overordnet set, at det er en rigtig fin løsning. Den er meget firkantet i forhold til URL-struktur, men ellers enormt velfungerende og nem
Tilmeldt 11. Jan 12
Indlæg ialt: 801
Jesper I. P Skrevet 13-08-2020 kl. 18:00
Gennemsnit 5.0 stjerner givet af 1 person

Det er helt håbløst at rådgive dig, uden en tilbundsgående kravsspecifikation.
Sorry to say men du kan ikke rigtigt bruge nogle af de svar du har fået i denne tråd - de rådgiver i blinde.

Nu får jeg sgu nok en masse 1 stjernede anmeldelser - men jeg tager chancen :-)

Tilmeldt 4. Nov 14
Indlæg ialt: 47
TimeisMoney Fra  www.Oplader.dk Skrevet 17-08-2020 kl. 19:12

Wordpress er vejen.

Nem at bruge og ændre i fremtiden. Næsten alle plugins bliver lavet så du nemt kan integere regnskab, seo værktøj, lagerstying osv.

Der findes et hav af folk som kan hjæpe hvis du skal have ændret noget eller hjælp.

Fra Brørup
Tilmeldt 7. Jul 07
Indlæg ialt: 1875
Mickey Skrevet 17-08-2020 kl. 19:15

Jesper I. P:

Det er helt håbløst at rådgive dig, uden en tilbundsgående kravsspecifikation.
Sorry to say men du kan ikke rigtigt bruge nogle af de svar du har fået i denne tråd - de rådgiver i blinde.

Nu får jeg sgu nok en masse 1 stjernede anmeldelser - men jeg tager chancen :-)

Nu spørger TS jo egentlig til Pros & Cons ved hosted vs. self hostede løsninger. Det kan man god rådgive om, uden kravspecifikation. 

Fra Århus N
Tilmeldt 11. Jul 20
Indlæg ialt: 36
Jesper Søkbæk Sørensen Fra  Betbetter IVS Skrevet 28-08-2020 kl. 00:58

Hej Pernille.

Alt efter hvilken størrelse dit site skal have, så vil jeg da anbefale at du vælger enten Shopify eller Wordpress. Shopify's sider er som regel altid meget hurtige og det kan være nemt at enkelt og sætte op. Kommer du til at skulle have noget kode der på kommer det til at koste dig, ligesom med alle andre systemer. Vælger du Wordpress og woocermerce, så betaler du ikker hver måned som på shopify. 

Jeg vil sige at det er meget svært at vælge, men Shopify ville jeg klar vælge hvis der er tale om en webshop med under 100 produkter. 

Side 3 ud af 3 (26 indlæg)
Vi bruger cookies til at sikre, at du får den bedste oplevelse på Amino
Læs mere