Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Kompensation af tabt omsætning

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Fra Hjørring
Tilmeldt 7. Sep 13
Indlæg ialt: 104
Fra  Zmarto ApS Skrevet kl. 16:18
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej 

Skal til at søge kompensation for tabt omsætning, men har lige et par spørgsmål .

- Hvordan skal jeg dokumentere at jeg arbejder i virksomheden (ApS - hvor jeg er ene-ejer) , al overskud re-investeres i virksomhed - og der trækkes derfor ikke nogen løn ud... 

- Skal jeg indberette for tabt omsætning i forhånd til samme periode sidste år ? eller skal jeg blot indberette det faktiske tab (Har alle afbestiller / annuleringer fra kunderne på mail for hele den gældende periode.

På forhånd tak,

http://www.festloeven.dk Festudlejning i Nordjylland - Sluch Ice maskiner 400 kr. Softicemaskiner fra 600,- Popcornmaskiner 350,- 

Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 46432
Fra  John Hannover Skrevet kl. 16:26
Hvor mange stjerner giver du? :

Thomas:

Hej 

Skal til at søge kompensation for tabt omsætning, men har lige et par spørgsmål .

- Hvordan skal jeg dokumentere at jeg arbejder i virksomheden (ApS - hvor jeg er ene-ejer) , al overskud re-investeres i virksomhed - og der trækkes derfor ikke nogen løn ud... 

- Skal jeg indberette for tabt omsætning i forhånd til samme periode sidste år ? eller skal jeg blot indberette det faktiske tab (Har alle afbestiller / annuleringer fra kunderne på mail for hele den gældende periode.

På forhånd tak,

Du må for at vise du arbejder der - afgive tro og love som du skal -  mere kan du ikke

Du kan her se hvordan du skal indberette din hidtidige oms https://startupadvisejh.blogspot.com/2020/03/corona-nyt-sma-og-mellem-store.html

Helt kort - Er virksomheden stiftet mellem 1. januar og 9. marts 2019 andvendes hele perioden fra 10. marts 2019 til og med 9. marts 2020 (de senest 12 mdr inden krisen)

Er virksomheden stiftet efter den 9. marts 2019, er perioden - Fra du stiftede og frem til og med den 9. marts 2020. Du skal minimum have haft omsætning i en hel måned og være stiftet før 1/2 -2020. Det er således altid fra du stiftede og frem til 9 marts 2020 - og mindst fra 1/2-2020.

Snittet skal være 10.000 kr oms pr måned. Når perioden er slut skal du dokumentere det faktiske og begge dele vil så skulle revisorpåtegnes og evt for meget betalt refunderes

vh John Hannover

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 46432
Fra  John Hannover Skrevet kl. 22:50
Hvor mange stjerner giver du? :

Skulle tilføje at har du haft firmaet hele 2019 - så er det ganske enkelt hele 2019 året der bruges

vh John H

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Tilmeldt 7. Feb 08
Indlæg ialt: 106
Skrevet kl. 18:50
Hvor mange stjerner giver du? :

Der kræves 10.000 kr omsætningen om måneden.

Er det med eller uden moms?

Er revisor påkrævet ved ansøgning for enkeltamdsvirksomheder?

Fra Hjørring
Tilmeldt 7. Sep 13
Indlæg ialt: 104
Fra  Zmarto ApS Skrevet kl. 19:47
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej John

Tak for svaret ...  Der er nu ansøgt

RanDall) Det er +moms 120.000 + moms (Gennemsnit 10.000 + moms) nedsat fra 15.000 + moms

http://www.festloeven.dk Festudlejning i Nordjylland - Sluch Ice maskiner 400 kr. Softicemaskiner fra 600,- Popcornmaskiner 350,- 

Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 46432
Fra  John Hannover Skrevet kl. 20:10
Hvor mange stjerner giver du? :

RanDall:

Der kræves 10.000 kr omsætningen om måneden.

Er det med eller uden moms?

Er revisor påkrævet ved ansøgning for enkeltamdsvirksomheder?

omsætning er altid uden moms - 10.000 per måned ex moms. Nej revisor er ikke påkrævet ved ansøgning men erhvervsstyrelsen vil pålægge revisor erklæring til opgørelsen, når det skal vises, om man fik korrekt eller for meget osv - så til den til vil det være krav skal du forvente. Det er ikke hele dit regnskab som sådan og ikke noget fremover blot selv kompensationsbetingelser og faktiske beløb https://startupadvisejh.blogspot.com/2020/03/corona-nyt-sma-og-mellem-store.html 

vh John Hannover

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)