Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

over 12000 views på min webshop kun haft to kunder pt.

Side 1 ud af 4 (39 indlæg)
Fra Aarhus
Tilmeldt 25. Aug 17
Indlæg ialt: 72
Fra  DeAppFuuel Skrevet kl. 13:39
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvad gør jeg forkert jeg har masser af besøg på min hjemmeside især på min webshop med over 12000 views alene på webshoppen

ps. sælger billede kunst primært abstrakt kunst, software / sofware kunst 'Det sån det er med BURE' og tegneserier bla. star wars blade.

Siden hedder:

www.denlevendecomputer.dk

en mail modtaget med god positiv kritik af hele sitet

2 kunder en der købte to A3 billed kunst værker og en der købte 'Det sån det er med BURE' Game/app

Håber i kan give god kritik'

ps. glem alt om dårlige url sub folder names ( som delvis er nr ) det kan jeg ikke ændre på

adresse navnet er jeg godt tilfreds med 'den levende computer' unikt let at huske og gir mening på sitet plus grafik mm.

priserne er jeg meget i tvivl om

humor på sitet kommer nok til at blive der. Ved godt at det kan få siden til at virke useriøs, el. andet, men hvis i har en unik mening så skriv gerne..

og andet.. er der andet ved godt der måske er en smule stave fejl, men det har været værre, de fleste fejl, er taste fejl.

Tilmeldt 6. Sep 15
Indlæg ialt: 235
Skrevet kl. 13:47
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,8 stjerner givet af 5 person

Du mangler at vise, at andre køber fra din side, altså socialproof. Det kunne du passende gøre med små 100 % automatiske popup bokse. Eksempel, en peter foretager et køb på din side, kort efter kommer der en popup boks nede i venstre side med "Peter Fra Østerbro har lige købt "x" produkt". Dette skaber Fear Of Missing out, og det er et salgsværktøj der aldrig dør... Det skaber også en lyst til at købe dit produkt fordi andre også gør det... Det er det vi arbejder med hos GetSocialy.com - og tilmed gratis!

Fin hjemmeside men virker "gammel" der er tonsvis af designs på moderne webshop designs: themeforest.net, som du kan tilkøbe jeg sætter det gerne op for dig!

Performance-based Influencer Marketing - InfluencerFlow by SebastianHorberg.com

Fra Helsingborg
Tilmeldt 3. Apr 05
Indlæg ialt: 6555
Fra  TextReactor Skrevet kl. 13:47
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

1) Få et andet system hvor du kan ændre folder navne - det du har der er ikke godt

2) Der er for meget farvelade på forsiden i teksterne. Hold dig til én farve

3) Sørg for at få kigget alle stave/taste fejl igennem

Jeg nåede kun forsiden så kunne jeg ikke holde ud af at se mere - sorry...

Fra Helsingborg
Tilmeldt 3. Apr 05
Indlæg ialt: 6555
Fra  TextReactor Skrevet kl. 13:52
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Sebastian Hørberg:
Eksempel, en peter foretager et køb på din side, kort efter kommer der en popup boks nede i venstre side med "Peter Fra Østerbro har lige købt "x" produkt". Dette skaber Fear Of Missing out

Jeg har altid opfattet det som fake? Især når jeg ser nogle amerikanske sider hvor der er en masse danskere der køber fra. Men måske jeg tager fejl?

Fra København
Tilmeldt 6. Feb 14
Indlæg ialt: 117
Fra  ThunderUSB Skrevet kl. 13:57
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 3,7 stjerner givet af 3 person

Jeg er helt enig. Det har været populært inden for blackhats og dropshippere fordi de kun går op i konvertering.

Når det kommer til en virksomhed med webshop som har gode salgsresultater, vil jeg sige at det vigtigste er simplicitet og gennemsigtighed. Specielt på simplicitet føler jeg at din hjemmeside, OP, er lidt forvirrende opsat. Det første der skal ske når man kommer ind er at blive præsenteret for dine produkter. Dine sjove farvevalg i teksten bidrager, efter min mening, ikke til oplevelsen.

USB-C Hubs, adaptere, kabler til MacBook Pro, iPad Pro, bærbare, tablets billigt på ThunderUSB.dk.

Tilmeldt 6. Sep 15
Indlæg ialt: 235
Skrevet kl. 14:02
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 3,3 stjerner givet af 3 person

Hey buddy og Pyrros, det er skam ikke fake! Tværtimod. GetSocialy ønsker lidt og gøre op med dette og gør det på den ordenlige måde og trække kun rigtige oplysninger - har 50+ på indtil videre og det virker bare for dem alle. Vores data indikerer en gns. stigning på 25 % i konvertering med implementering af dette.. Vi skal dog have lidt mere data for at kunne lave en præcis undersøgelse herom! MEN KONKLUSION SOFAR: Det virker, hvis man bruger det rigtigt!

Performance-based Influencer Marketing - InfluencerFlow by SebastianHorberg.com

Fra København
Tilmeldt 6. Feb 14
Indlæg ialt: 117
Fra  ThunderUSB Skrevet kl. 14:05
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 4 person

Naturligvis er det ikke en fake løsning du snakker om, men det er det indtryk vi begge får når vi ser det på hjemmesider.

Jeg tror på at det kan forøge konverteringen, men kun på kort sigt. Jeg mener at der skal nogle helt andre, langt mere omfattende, tiltag til for at denne hjemmeside kan få en ordentlig konvertering.

USB-C Hubs, adaptere, kabler til MacBook Pro, iPad Pro, bærbare, tablets billigt på ThunderUSB.dk.

Fra Helsingborg
Tilmeldt 3. Apr 05
Indlæg ialt: 6555
Fra  TextReactor Skrevet kl. 14:06
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Sebastian Hørberg:
det er skam ikke fake! Tværtimod

Super - jeg sidder pt med en kunde der skla have en webshop færdig - jeg vil prøve at foreslå ham det

Tilmeldt 6. Sep 15
Indlæg ialt: 235
Skrevet kl. 14:10
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person

Absolut enig, Pyrros! Hjemmesiden skal laves om!

Niels ring gerne på, 30 14 95 62 alternativt SEHOatGetSocialy.com - har et foreslag til samarbejde, så får et kickback for hver signup?

Performance-based Influencer Marketing - InfluencerFlow by SebastianHorberg.com

Tilmeldt 4. May 16
Indlæg ialt: 669
Fra  Papan Games - Papangames.dk Skrevet kl. 14:26
Hvor mange stjerner giver du? :

Folk bliver skræmt væk, af siden. Der er for mange farver. For mange forskellige ting der foregår på samme tid. Forskellige tekststørrelser. Fejl i korrektur og dårligt dansk sprog. Alt for "rodet" hjemmeside. 

Jeg lukkede ned efter 1 min. på forsiden.

Side 1 ud af 4 (39 indlæg)