<?xml version="1.0" encoding="UTF-8" ?>
<?xml-stylesheet type="text/xsl" href="https://www.amino.dk:443/utility/FeedStylesheets/rss.xsl" media="screen"?><rss version="2.0" xmlns:dc="http://purl.org/dc/elements/1.1/" xmlns:slash="http://purl.org/rss/1.0/modules/slash/" xmlns:wfw="http://wellformedweb.org/CommentAPI/"><channel><title>Giv mig feedback på mit website/webshop</title><link>https://www.amino.dk:443/forums/37.aspx?utm_source=rss&amp;utm_medium=rss&amp;utm_campaign=rss-feed</link><description>&lt;p&gt;Her hjælper vi hinanden med at justere de nye tiltag, vi laver på vores websites og &lt;a href="http://www.amino.dk/freelancer/webshop.aspx"&gt;webshops&lt;/a&gt; . Dine forslag vil blive taget godt i mod, og du kan være næsten sikker på at få værdifuld feedback. Mange webshops har småfejl, som ejeren ikke kender til, men som alligevel betyder, at mange handler går i vasken. I dette forum rydder vi ud i de fejl, små som store, for at optimere dit salg.&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;Det er også her, du kan poste dine statistikker og få hjælp til, hvordan de skal tolkes – og hvilke handlinger det vil klogt at sætte i værk.&lt;/p&gt;
</description><dc:language>da</dc:language><generator>CommunityServer 2008.5 SP2 (Debug Build: 40407.4157)</generator><item><title>Svar: over 12000 views på min webshop kun haft to kunder pt.</title><link>https://www.amino.dk:443/forums/thread/1870303.aspx?utm_source=rss&amp;utm_medium=rss&amp;utm_campaign=rss-feed</link><pubDate>Fri, 16 Oct 2020 14:23:10 GMT</pubDate><guid isPermaLink="false">426ea658-be4c-49d4-a865-b6f342788162:1870303</guid><dc:creator>Johnni DeAppFuuel</dc:creator><slash:comments>0</slash:comments><comments>https://www.amino.dk:443/forums/thread/1870303.aspx?utm_source=rss&amp;utm_medium=rss&amp;utm_campaign=rss-feed</comments><wfw:commentRss>https://www.amino.dk:443/forums/commentrss.aspx?SectionID=37&amp;PostID=1870303&amp;utm_source=rss&amp;utm_medium=rss&amp;utm_campaign=rss-feed</wfw:commentRss><description>&lt;p&gt;I beh&amp;oslash;ver faktisk ikke skrive flere r&amp;aring;d p&amp;aring; dette inl&amp;aelig;g men tag jer lige i note at istedet for at beskrive problemet s&amp;aring; generelt som konvertering af siden&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;ok kan b&amp;aelig;re over med det da det er n&amp;aelig;sten halvdelen af siden der nu bliver &amp;aelig;ndret&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;1. forsiden mister overskrifter om andre sider p&amp;aring; domainet og de fleste af de sider kommer ikke til at findes p&amp;aring; siden mere de f&amp;aring;r deres eget domaine godnok et gratis domaine men der&amp;nbsp; vil v&amp;aelig;re et link p&amp;aring; min forside hertil samt kort tekst der fort&amp;aelig;ller hvad det er for et tema / indhold der er at finde der hvor link f&amp;oslash;re til&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;2. generel forenkelse og mere korrekt forside brug vil blive opf&amp;oslash;rt&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;3. De sider der bliver flyttede til sit eget domaine er alt urelevant ( humor r&amp;aring;d og andre artikler jeg har valgt at have ps. m&amp;aring;ske er der en lille smule af de tekster jeg v&amp;aelig;lger at fjerne 100% men ved ikke endnu der skal jeg f&amp;oslash;rst l&amp;aelig;se dem igennem og t&amp;aelig;nke over om de er gode nok til offentligheden.&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;Jeg kigger resterende tekst matriale igennem om de kan pusses lidt p&amp;aring; s&amp;aring; de er endnu bedre men inholde af hele websiden vil jo selvf&amp;oslash;lgelig v&amp;aelig;re en hel del f&amp;aelig;rre sider og som sagt kun&amp;nbsp; v&amp;aelig;re mine tre webshops salgt info&amp;#39;s, k&amp;oslash;bs betingelser og matriale tekst som m&amp;aring;ske ogs&amp;aring; skal forbedres bare en smule kan ikke helt huske hvordan den side ser ud.&amp;#39;yderliger om&amp;#39; kommer nok ogs&amp;aring;&amp;uml;over p&amp;aring; min anden gratis side der kommer den nok bedre til at h&amp;oslash;re hjemme da de omtalte indhodet i denne tekst binder sig mest til humor tekster dog var det ogs&amp;aring; lidt det med den titel jeg har valg til siden og et af de billeder jeg viste der var lidt en del af mit kunst odtryk af siden og dens samlede indhold ,mem jeg laver jo nok en kort tekst jeg kalder om kunstneren hvor jeg kort snakker om valget af web sidens titel og det grafik jeg havde h&amp;aelig;ftede herved s&amp;aring; indtrykket er ikke forsvundet s&amp;aring; meget fra siden kommer jeg faktisk til at t&amp;aelig;nke p&amp;aring; og p&amp;aring; en m&amp;aring;de er der jo konection til hele det samlede m&amp;aelig;ngde tekst bare det at der er link til den nye side og den har en titel der passer rimelig ok ind til&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;Jeg er m&amp;aring;ske lidt ked af at mit web side kunst udtryk bliver splittede op det g&amp;oslash;r den m&amp;aring;ske knap s&amp;aring; unik og interrasant men det er jo nok n&amp;oslash;dvendigt hv&amp;iacute;s jeg skal give det korekte profesionelle udtryk&amp;nbsp; alt i alt og det er jo ikke fordi det er langt v&amp;aelig;k fra hinanden s&amp;aring;l&amp;aelig;nge mit link bruges og jeg har geven det den rigtige beskrivelse s&amp;aring; de der er bes&amp;oslash;gende bare efter underhodning g&amp;aring;r der til og mine web shop kunder bliver p&amp;aring; &lt;a href="http://www.denlevendecomputer.dk"&gt;www.denlevendecomputer.dk&lt;/a&gt; web domainet og dermed ogs&amp;aring; bliver mere k&amp;oslash;belystne&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;en ting i godt m&amp;aring; skrive mere om til mig lige her under er om det er en god ide at&amp;nbsp; tilf&amp;oslash;je en tekst hvor jeg pr&amp;oslash;ver at skrive noget om hvem jerg er det er jeg meget i tvivl hvad folk vil syntes om om det er noget de har savnet men det er m&amp;aring;ske en d&amp;aring;rlig ide da jeg ikke har nogen akedami at skrive om s&amp;aring; var det m&amp;aring;ske ikke s&amp;aring; sp&amp;aelig;mdende at f&amp;oslash;re p&amp;aring; ,men ved ikke om det er noget jeg b&amp;oslash;r have p&amp;aring; mit site m&amp;aring;ske skulle jeg lige f&amp;aelig;rt&amp;aelig;lle en lille smule om hvem jeg er og hvormeget erfaring jeg har kunstner m&amp;aelig;sssig selvom der ville der ikke v&amp;aelig;re noget adekami at skrive om. Det er nok mest dem der har akedami der v&amp;aelig;lger at skrive en s&amp;aring;dan tekst men har egentlig beslutte mig for at jeg vil skrive en kort presentation af mig og min side og hvorfor jeg kalder den det jeg kalder den. Det er der jo nok flere der spekulere lidt over hvis de ikke har opfattede det uden jeg skla skrive om det&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;s&amp;aring; hurra for alle jer hj&amp;aelig;lpsomme mennnesker og jeg h&amp;aring;ber i f&amp;aring;r lyst til at bes&amp;oslash;ge mine sider senere for at se hvor godt det er bkeven el i m&amp;aring;ske skulle ske at komme ind for at g&amp;oslash;re et k&amp;oslash;b.&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;Hvis efter noget tid at mit salg stadigv&amp;aelig;k ikke viser tegn p&amp;aring; forbedret salgs tal m&amp;aring; jetg jo pr&amp;oslash;ve dette domino bord igen og sp&amp;oslash;ge hvad dert nu el stadigv&amp;aelig;k er problemet ved at oprette en ny tr&amp;aring;d tak for hj&amp;aelig;lpen og jeres interresser i mine tekster jeg skal fors&amp;oslash;ge om der er nogen jeg har gode r&amp;aring;d til med deres tr&amp;aring;de om der er noget indenfor noget som jeg ved noget om og mine nye erfaringer som jeg kan give videre til andre der kan n&amp;aelig;sten ikke komme for meget hj&amp;aelig;lp mem vil selvf&amp;oslash;lgelig ikke hj&amp;aelig;lpe hvis jeg er&amp;nbsp; i tvivl om hvad der skal g&amp;oslash;res s&amp;aring; tak og p&amp;aring; genhj&amp;aelig;lp syn ps. i fleste af jer virker til at v&amp;aelig;re profesionnelle nok s&amp;aring; der er nok ikke s&amp;aring; meget jeg kan hj&amp;aelig;lpe med men der har da v&amp;aelig;ret et par tr&amp;aring;de jeg har gevne gode kommemtare til&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;sorry at jeg tekster s&amp;aring; meget jeg har lidt meget adranalin i blodet da jeg har sidet oppe siden i g&amp;aring;r middags&lt;/p&gt;&lt;div class="clearBoth"&gt;&lt;/div&gt;</description></item><item><title>Svar: over 12000 views på min webshop kun haft to kunder pt.</title><link>https://www.amino.dk:443/forums/thread/1870299.aspx?utm_source=rss&amp;utm_medium=rss&amp;utm_campaign=rss-feed</link><pubDate>Fri, 16 Oct 2020 12:36:19 GMT</pubDate><guid isPermaLink="false">426ea658-be4c-49d4-a865-b6f342788162:1870299</guid><dc:creator>Johnni DeAppFuuel</dc:creator><slash:comments>0</slash:comments><comments>https://www.amino.dk:443/forums/thread/1870299.aspx?utm_source=rss&amp;utm_medium=rss&amp;utm_campaign=rss-feed</comments><wfw:commentRss>https://www.amino.dk:443/forums/commentrss.aspx?SectionID=37&amp;PostID=1870299&amp;utm_source=rss&amp;utm_medium=rss&amp;utm_campaign=rss-feed</wfw:commentRss><description>&lt;p&gt;jeg kunne nok v&amp;aelig;re enig i at brugen og den info min forside indeholder bruger jeg ikke s&amp;oslash;rlig smart den skal nok rives helt ned til grunden og bruges meget anderledes der burde nok bla ikke v&amp;aelig;re en som i en bog at man n&amp;aelig;ver overskrifter om indhold og hvis man skulle g&amp;oslash;re det skulle det nok ikke handle om min non buissnes del af siden der vil det v&amp;aelig;re bedre at de f&amp;oslash;rst ser den specifikke side s&amp;aring; snart de st&amp;oslash;der p&amp;aring; den istedt for at den n&amp;aelig;vnes som indhold jeg var dum der jeg vidste jo egentlig godt at min forside varr helt gal p&amp;aring; den m&amp;aring;ske grunden til at jeg alligevel ikke helt kunne se at rette det er hvad jeg s&amp;aring; egentlig skulle tekste omkring p&amp;aring; min forside men en ting der m&amp;aring;ske gerne m&amp;aring; st&amp;aring; p&amp;aring; min forside er bla. hva jeg tager i porto gebyr jeg vil pr&amp;oslash;ve at kigge lidt forskellige prof sider og t&amp;aelig;nke over hvad en forside egner sig bedst til jeg kunne nok ogs&amp;aring; lige skrive en kort personlig presentation om hvem jeg er og n&amp;aelig;vne firmaet dert h&amp;oslash;re med og info som feks cvr og hva mere info der er relevant at skrive om p&amp;aring; side.&lt;/p&gt;&lt;p&gt;Men er der noget af det andet der ogs&amp;aring; skulle &amp;aelig;ndres end forsiden? I skal nok ikke begynde at spekulere for meget over de humor sider jeg har lavet og den tilh&amp;oslash;rende tekst ok jeg ved godt at det p&amp;aring; en m&amp;aring;de er m&amp;aring;ske lidt non prof el ikke h&amp;oslash;re ordentlig med at skrive tekster som feks mit zoo men ser det ikke som det store problem da p&amp;aring; en station&amp;aelig;r vil v&amp;aelig;re i sin egen menu de tekster og jeg kan godt lide det jeg har lavet af sjove tekster og syntes det er ret unikt af mig at jeg har lavet det men hvis du med sikkerhed kan sige at det skader mit salg og f&amp;aring;r min side til at virke uvirkelig som jeg godt kunne have mistanke om at der er flere af jer der syntes s&amp;aring; er jeg nok n&amp;oslash;d til at smide det ind p&amp;aring; en helt anden adressse som jeg opretter n&amp;aring;r jeg har r&amp;aring;d men der skal overbevisning til og i med sikkerhed kan sige at det skader trov&amp;aelig;rdigheden af siden. Ok i har ret det skal nok ind p&amp;aring; en side der ikke har noget med salg og g&amp;oslash;re og dog jeg s&amp;aelig;lger jo prim&amp;aelig;rt abstrakt kunst p&amp;aring; siden s&amp;aring; m&amp;aring;ske er det ikke s&amp;aring; dumt og jeg kan godt lide at jeg har gjort noget som man ikke normalt g&amp;oslash;r men&amp;nbsp; somsagt hvis der er flere af jer der mener at det kan v&amp;aelig;re en prim&amp;aelig;r &amp;aring;rssag til ringe salgs tal s&amp;aring; m&amp;aring; jeg jo slette det gemme det i nogle tekst dokumtenter p&amp;aring; min computer indtil jeg f&amp;aring;r r&amp;aring;d til at have en side mere.&lt;/p&gt;&lt;p&gt;Men hvis det var det med forsiden og hvad det andet var om det er det jeg n&amp;aelig;vne hvorfor kunne i s&amp;aring; ikke udtrrykke det s&amp;aring; ukonkret s&amp;aring; jeg ikke vidst hvad jeg skulle bse efter isetedet for at keg fik de briller p&amp;aring; med ordbrug som konvertering af siden istedt for bare at sige hvad i egentlig mente&lt;/p&gt;&lt;p&gt;men som i nok kan h&amp;oslash;re vidste jeg det jo hele tiden men vil lige vente lidt og se om i bekr&amp;aelig;gtiger det jeg lige har n&amp;aelig;vnt fordi m&amp;aring;ske var det alligevel ikke prob&amp;aelig;emer i mine urelevante humor og artikel skriffter og s&amp;aring; skal jeg jo ikke pille det hele i styjkker og ps jeg er glad for at jeg nu som jeg godt vidste at jeg brugte forsiden forkert det var dumt jeg skrev den s&amp;aring; elendigt men det blev s&amp;aring; stort et rod at jeg lukkede &amp;oslash;jnene for det nu g&amp;oslash;r jeg ikke lige noget&amp;nbsp; ved det f&amp;oslash;r engang sidst p&amp;aring; dagen idag s&amp;aring; bruger jeg om n&amp;oslash;dvendigt resten af nattten p&amp;aring; at f&amp;aring; min forside i top form starter allerede nu med at se hvad andre bruger derees forside til vil nok v&amp;aelig;re en fordel hvis jeg bla. kiggger p&amp;aring; hvad andre billede kunstnere har gjort og s&amp;aring;&amp;uml;en lille tilll&amp;aelig;gs ting burde jeg have en side p&amp;aring; min side hvor jeg laver en tekst om hvem jeg er og mine erfaringer el ved&amp;nbsp; ikke helt om det ville v&amp;aelig;re en god ide at fort&amp;aelig;lle mere om mig og det liv jeg har levet har set at nogle kunstnere har lavet en s&amp;aring;dan tekstede side.&lt;/p&gt;&lt;p&gt;Men igen er lige mn&amp;oslash;d til at f&amp;aring;&amp;nbsp; bekr&amp;aelig;ftiget el afkr&amp;aelig;ftiget om jeg skal flytte mine humor tekser plus artikler over p&amp;aring; sin egen side ( jeg kunne jo stadigv&amp;aelig;k placere et link p&amp;aring; forsiden til min nye side og jegf kommer faktisk i tanke om at jeg har ogs&amp;aring; en gratis simpel site side jeg n&amp;aelig;sten ikke har brugt jeg kunne f&amp;oslash;re det over p&amp;aring; det eneste d&amp;aring;rlige ved den gratis side er at der f&amp;oslash;lger navnet simpelsite med som en del af adresse url )&lt;/p&gt;&lt;p&gt;&amp;nbsp;&lt;/p&gt;&lt;p&gt;Men hold da op jeg har g&amp;aring;et meget i sort og forn&amp;aelig;gtelse om det og jeg vidste det hele tiden jeg er jo ikke dum&lt;/p&gt;&lt;div class="clearBoth"&gt;&lt;/div&gt;</description></item><item><title>Svar: over 12000 views på min webshop kun haft to kunder pt.</title><link>https://www.amino.dk:443/forums/thread/1870295.aspx?utm_source=rss&amp;utm_medium=rss&amp;utm_campaign=rss-feed</link><pubDate>Fri, 16 Oct 2020 11:52:40 GMT</pubDate><guid isPermaLink="false">426ea658-be4c-49d4-a865-b6f342788162:1870295</guid><dc:creator>Niels Henriksen</dc:creator><slash:comments>0</slash:comments><comments>https://www.amino.dk:443/forums/thread/1870295.aspx?utm_source=rss&amp;utm_medium=rss&amp;utm_campaign=rss-feed</comments><wfw:commentRss>https://www.amino.dk:443/forums/commentrss.aspx?SectionID=37&amp;PostID=1870295&amp;utm_source=rss&amp;utm_medium=rss&amp;utm_campaign=rss-feed</wfw:commentRss><description>&lt;p&gt;&lt;blockquote&gt;&lt;div&gt;&lt;div class="ico_reply_quote"&gt;&lt;/div&gt; &lt;strong&gt;Johnni DeAppFuuel:&lt;/strong&gt;&lt;/div&gt;&lt;div&gt;&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;Jeg ved overhovedet ikke hvad det er for en d&amp;aring;rlig konvertering i flere af jer taler om jeg er nok n&amp;oslash;d til at h&amp;oslash;re et eksempel p&amp;aring; mindst et problem og hvad der ville v&amp;aelig;re bedre som erstatning for det.&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;&lt;/div&gt;&lt;/blockquote&gt;&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;Du har f&amp;aring;et mange tips og jeg vil komme med en vigtig ting du skal have rettet: Forsiden - Den er utrolig rodet med skrift i forskellige st&amp;oslash;rrelser, farver og formater. Der er ikke rigtigt styr p&amp;aring; hvad siden er om n&amp;aring;r man sidder og kigger p&amp;aring; forsiden.&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;&lt;/p&gt;&lt;div class="clearBoth"&gt;&lt;/div&gt;</description></item><item><title>Svar: over 12000 views på min webshop kun haft to kunder pt.</title><link>https://www.amino.dk:443/forums/thread/1870293.aspx?utm_source=rss&amp;utm_medium=rss&amp;utm_campaign=rss-feed</link><pubDate>Fri, 16 Oct 2020 11:43:49 GMT</pubDate><guid isPermaLink="false">426ea658-be4c-49d4-a865-b6f342788162:1870293</guid><dc:creator>Johnni DeAppFuuel</dc:creator><slash:comments>0</slash:comments><comments>https://www.amino.dk:443/forums/thread/1870293.aspx?utm_source=rss&amp;utm_medium=rss&amp;utm_campaign=rss-feed</comments><wfw:commentRss>https://www.amino.dk:443/forums/commentrss.aspx?SectionID=37&amp;PostID=1870293&amp;utm_source=rss&amp;utm_medium=rss&amp;utm_campaign=rss-feed</wfw:commentRss><description>&lt;p&gt;Jeg ved overhovedet ikke hvad det er for en d&amp;aring;rlig konvertering i flere af jer taler om jeg er nok n&amp;oslash;d til at h&amp;oslash;re et eksempel p&amp;aring; mindst et problem og hvad der ville v&amp;aelig;re bedre som erstatning for det.&lt;/p&gt;&lt;p&gt;Jeg er m&amp;aring;ske ikke s&amp;aring; st&amp;aelig;rk i sproget men klarre mig finrt nok matematisk men ved knap nok hvad der menes med min konvertering af siden. lige en note simpel site gir ikke mange muligheder inden for design men jeg syntes det er et ok design og er enkelt og ligetil bygget op&lt;/p&gt;&lt;p&gt;syntes mange af de nye sider nogle firmar har er det n&amp;aelig;sten for smart bygget op der kan g&amp;oslash;re det avanceret at finde rundt p&amp;aring; siden.&lt;/p&gt;&lt;p&gt;Der kommer nok et tidspunkt hvor jeg skifter min engine udbyder fra &amp;#39;simpelsite&amp;#39; til en der bruger et mere frit og mulighedsrigt v&amp;aelig;rkt&amp;oslash;j som benytter sig af en &amp;#39;wordpress&amp;#39; engine der vil jeg jo bla. bygge direkte ind s&amp;aring; jeg kan tilbyde nyhedsbreve.&lt;/p&gt;&lt;p&gt;Men pt. da min virksomhed ikke g&amp;aring;r bedre har jeg begr&amp;aelig;nsede midler.&lt;/p&gt;&lt;p&gt;Men igen hvis der er nogle der vil give meg et konkret eksempel p&amp;aring; hvad der er et problem og hvad det hellere skulle haft v&amp;aelig;ret s&amp;aring; kan jeg nok ogs&amp;aring; bedre kunne se alle de steder hvor der skal forbedrres.&lt;/p&gt;&lt;p&gt;Men jeg forst&amp;aring;r alts&amp;aring; ikke hvad det er for konverteringe i taler om syntes min side er meget enkelt og ligetil s&amp;aring; skrive et eksempel p&amp;aring; et stykke af min side og hvad en god l&amp;oslash;sning ville kunne v&amp;aelig;re.&lt;/p&gt;&lt;p&gt;og lige en note mere som jeg ogs&amp;aring; har n&amp;aelig;vnt simpel site har ikke ret mange forskellige muligheder og v&amp;aelig;rkt&amp;oslash;jer men somsagt n&amp;aring;r jeg har en god l&amp;oslash;sning og flere kr tilr&amp;aring;dighed kommer jeg nok til at skifte til en med worpress engine som har mange flotte design muligheder og nok flere 100 hvis ikke tusinde ekstra v&amp;aelig;rkt&amp;oslash;jer og kode man kan tilf&amp;oslash;je men pt. hvad kan konkret g&amp;oslash;res nu inden for de v&amp;aelig;rkt&amp;oslash;jer der er nogert begr&amp;oslash;nsede i bla. design men ogs&amp;aring; begr&amp;aelig;nsde i tekst og billede promps webshop udsende og i det heltaget et generelt desgins muligheds&amp;nbsp;&amp;nbsp; begr&amp;aelig;nsning&lt;/p&gt;&lt;p&gt;&amp;nbsp;&lt;/p&gt;&lt;p&gt;jeg gentager lige igen og den egentlige grund til at jeg er n&amp;oslash;d til at bede om mere tekst fra nogle der ved hvad i taler om et konkret eksempel hvor jeg har lavet &amp;#39;d&amp;aring;rlig konvertering&amp;#39; og hvad jeg skulle haft gjort istedert for.&lt;/p&gt;&lt;p&gt;&amp;nbsp;&lt;/p&gt;&lt;p&gt;TAK jeg ved godt i har v&amp;aelig;ret meget behj&amp;aelig;lpelige men jeg&amp;nbsp; er dum og forst&amp;aring;r ikke hvad i taler om om jeg er teknisk d&amp;aring;rlig el sproglig d&amp;aring;rlig m&amp;aring;ske lidt af begge dele men jeg syntes egentlig selv af jeg ikke er s&amp;aring; dum s&amp;aring; forst&amp;aring;r det nok straks hvis jeg f&amp;aring;r et konkret eksempel&lt;/p&gt;&lt;p&gt;&amp;nbsp;&lt;/p&gt;&lt;p&gt;&amp;nbsp;&lt;/p&gt;&lt;p&gt;MANGE tak for jeres hj&amp;aelig;lp og t&amp;aring;lmodighed og h&amp;aring;ber ikke i har opgivet mig og jeg ingen svar f&amp;aring;r men der var da nogle der skrev fornylig&lt;/p&gt;&lt;p&gt;&amp;nbsp;&lt;/p&gt;&lt;p&gt;og ja de fleste af jer her p&amp;aring; amino er vidst intelligente mennnesker godt at se at vi ikke alleseammen er s&amp;aring; dumme som dem som f.eks sidder og ser den plattte serie venner p&amp;aring; tv for gang nr 100 a a har jeg ikke ret er man ikke dum hvis man kan blive ved med at synes den serie er god desv&amp;aelig;rre er der jo nok flest dumme mennesker i verden de har jo &amp;aring;benbart sere nok til at de bliver ved med at sende s&amp;aring; untelligent underholdning og ps. ked af hvis jeg skulle ske der at have tr&amp;aring;dt nogle over t&amp;aelig;erne jeg fatter bare ikkke at vi er s&amp;aring; mange unteligente mennesker i verden men ok vi er vel alle sammen dumme&amp;nbsp; med nogle ting el kan v&amp;aelig;re engang imellem jeg er jo ogs&amp;aring; dum og fattre ikke hvad i kloge hoveder taler om men f&amp;oslash;ler mig mere hjemme blandt folk som jer&lt;/p&gt;&lt;div class="clearBoth"&gt;&lt;/div&gt;</description></item><item><title>Svar: over 12000 views på min webshop kun haft to kunder pt.</title><link>https://www.amino.dk:443/forums/thread/1869460.aspx?utm_source=rss&amp;utm_medium=rss&amp;utm_campaign=rss-feed</link><pubDate>Sun, 27 Sep 2020 11:53:33 GMT</pubDate><guid isPermaLink="false">426ea658-be4c-49d4-a865-b6f342788162:1869460</guid><dc:creator>Thomas</dc:creator><slash:comments>0</slash:comments><comments>https://www.amino.dk:443/forums/thread/1869460.aspx?utm_source=rss&amp;utm_medium=rss&amp;utm_campaign=rss-feed</comments><wfw:commentRss>https://www.amino.dk:443/forums/commentrss.aspx?SectionID=37&amp;PostID=1869460&amp;utm_source=rss&amp;utm_medium=rss&amp;utm_campaign=rss-feed</wfw:commentRss><description>&lt;p&gt;&lt;blockquote&gt;&lt;div&gt;&lt;div class="ico_reply_quote"&gt;&lt;/div&gt; &lt;strong&gt;Johnni DeAppFuuel:&lt;/strong&gt;&lt;/div&gt;&lt;div&gt;&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;Jeg ser alts&amp;aring; ikke helt hvorfor i syntes min side er forvirrende eller rodet. Det mest relevante og den del der omfatter salg er i et. Mens humor, artikler, mm. er i en menu for sig kan m&amp;aring;sake se hvordan det kan opfattes rodet p&amp;aring; det nye moderne popul&amp;aelig;re medie: en mobil. Men er det ikke s&amp;aring;n med mange sider man bes&amp;oslash;ger da ens wiev space er meget lille somregel p&amp;aring; mobil.&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;Der var en hjemmeside designer der bes&amp;oslash;gte min side og han syntes ikke den var rodet bortset fra formange forskellige farver p&amp;aring; noget af min tekst det er noglelunde sat p&amp;aring; plads.&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;Og anden ting bare det at side m&amp;aring;ske ikke er perfekt eller hvis den er rodet det burde da ikke have effekt p&amp;aring; mine salg men den var god den med krypteringen jeg fik lavet og har ogs&amp;aring; ryttet lidt op og redigeret i farverne p&amp;aring; teksterne&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;GIV EVT: R&amp;Aring;D OM HVORDAN OG HVOR DER KAN K&amp;Oslash;BES BILLIG MEN EFFEKTIV REKLAME har forsa&amp;oslash;gt med denbl&amp;aring;avis&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;&lt;/p&gt;
&lt;div class="clearBoth"&gt;&lt;/div&gt;
&lt;p&gt;&lt;/div&gt;&lt;/blockquote&gt;&lt;br /&gt;&lt;br /&gt;&lt;br /&gt;Hvis din &amp;quot;webdesigner ven&amp;quot; ikke syntes den er rodet og ikke kan pege p&amp;aring; hvorfor den ikke konventere. S&amp;aring; tag det fra en der har lavet mange hjemmesider de sidste 20 &amp;aring;r.&lt;br /&gt;&lt;br /&gt;Den er rodet, den er grim, og du vil ikke f&amp;aring; nogle n&amp;aelig;venv&amp;aelig;rdige salg via den. Det er ikke for sjov at folk har gentaget de samme ting igen og igen.&lt;br /&gt;&lt;br /&gt;Nogen mennesker har forst&amp;aring;elsen for at lave hjemmesider, andre har behov for hj&amp;aelig;lp til det, og der ligger du i sidste kategori. Glem alt om p&amp;aelig;ne urls, og spild hverken din tid eller penge p&amp;aring; reklamer for dit problemet er meget grundl&amp;aelig;ggende: Din hjemmeside er s&amp;aring; uprofessionel at den virker utrov&amp;aelig;rdig.&lt;br /&gt;Brug seri&amp;oslash;st pengene p&amp;aring; at f&amp;aring; lavet en ny hjemmeside, der kan fremh&amp;aelig;ve dine produkter i det lys de skal fremvises i.&lt;/p&gt;&lt;div class="clearBoth"&gt;&lt;/div&gt;</description></item><item><title>Svar: over 12000 views på min webshop kun haft to kunder pt.</title><link>https://www.amino.dk:443/forums/thread/1869400.aspx?utm_source=rss&amp;utm_medium=rss&amp;utm_campaign=rss-feed</link><pubDate>Fri, 25 Sep 2020 07:20:41 GMT</pubDate><guid isPermaLink="false">426ea658-be4c-49d4-a865-b6f342788162:1869400</guid><dc:creator>albert@computernoerderne.dk</dc:creator><slash:comments>0</slash:comments><comments>https://www.amino.dk:443/forums/thread/1869400.aspx?utm_source=rss&amp;utm_medium=rss&amp;utm_campaign=rss-feed</comments><wfw:commentRss>https://www.amino.dk:443/forums/commentrss.aspx?SectionID=37&amp;PostID=1869400&amp;utm_source=rss&amp;utm_medium=rss&amp;utm_campaign=rss-feed</wfw:commentRss><description>&lt;p&gt;S&amp;aring; l&amp;aelig;nge du ser dit website ud fra dit eget synsvinkel, vil du aldrig kunne acceptere kritik. N&amp;aring;r nu s&amp;aring; mange herinde er enige om at dit website er rodet, hvad nytter det s&amp;aring; at holde fast i at du synes at det ikke er tilf&amp;aelig;ldet? Det handler ikke om hvad du synes, det handler om hvad andre synes.&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;Din hjemmeside lever ikke ved din n&amp;aring;de, men ved dine (potentielle) kunders n&amp;aring;de. Lyt til dine kunder! Det er det bedste r&amp;aring;d du kan f&amp;aring;.&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;Albert&lt;/p&gt;&lt;div class="clearBoth"&gt;&lt;/div&gt;</description></item><item><title>Svar: over 12000 views på min webshop kun haft to kunder pt.</title><link>https://www.amino.dk:443/forums/thread/1869395.aspx?utm_source=rss&amp;utm_medium=rss&amp;utm_campaign=rss-feed</link><pubDate>Thu, 24 Sep 2020 23:34:07 GMT</pubDate><guid isPermaLink="false">426ea658-be4c-49d4-a865-b6f342788162:1869395</guid><dc:creator>Blomse</dc:creator><slash:comments>0</slash:comments><comments>https://www.amino.dk:443/forums/thread/1869395.aspx?utm_source=rss&amp;utm_medium=rss&amp;utm_campaign=rss-feed</comments><wfw:commentRss>https://www.amino.dk:443/forums/commentrss.aspx?SectionID=37&amp;PostID=1869395&amp;utm_source=rss&amp;utm_medium=rss&amp;utm_campaign=rss-feed</wfw:commentRss><description>&lt;p&gt;At drive traffik til en hjemmeside som ikke konverterer er som at smide skrald i en skraldespand med hul i bunden. Det er spild af penge. Fair du ikke er enig i at din side er forvirrende, men lad dataen do the talking. Konverterer det ikke, s&amp;aring; lav det om. Du har en konverteringsrate p&amp;aring; 0,016%. Det kan vitterligt n&amp;aelig;sten ikke bliver v&amp;aelig;rre. Smid penge efter en der kan konverteringsoptimere din side, s&amp;aring; skal du se salg. Det hj&amp;aelig;lper ikke at drive mere traffik til siden.&lt;/p&gt;&lt;div class="clearBoth"&gt;&lt;/div&gt;</description></item><item><title>Svar: over 12000 views på min webshop kun haft to kunder pt.</title><link>https://www.amino.dk:443/forums/thread/1869393.aspx?utm_source=rss&amp;utm_medium=rss&amp;utm_campaign=rss-feed</link><pubDate>Thu, 24 Sep 2020 23:08:25 GMT</pubDate><guid isPermaLink="false">426ea658-be4c-49d4-a865-b6f342788162:1869393</guid><dc:creator>Johnni DeAppFuuel</dc:creator><slash:comments>0</slash:comments><comments>https://www.amino.dk:443/forums/thread/1869393.aspx?utm_source=rss&amp;utm_medium=rss&amp;utm_campaign=rss-feed</comments><wfw:commentRss>https://www.amino.dk:443/forums/commentrss.aspx?SectionID=37&amp;PostID=1869393&amp;utm_source=rss&amp;utm_medium=rss&amp;utm_campaign=rss-feed</wfw:commentRss><description>&lt;p&gt;Jeg ser alts&amp;aring; ikke helt hvorfor i syntes min side er forvirrende eller rodet. Det mest relevante og den del der omfatter salg er i et. Mens humor, artikler, mm. er i en menu for sig kan m&amp;aring;sake se hvordan det kan opfattes rodet p&amp;aring; det nye moderne popul&amp;aelig;re medie: en mobil. Men er det ikke s&amp;aring;n med mange sider man bes&amp;oslash;ger da ens wiev space er meget lille somregel p&amp;aring; mobil.&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;Der var en hjemmeside designer der bes&amp;oslash;gte min side og han syntes ikke den var rodet bortset fra formange forskellige farver p&amp;aring; noget af min tekst det er noglelunde sat p&amp;aring; plads.&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;Og anden ting bare det at side m&amp;aring;ske ikke er perfekt eller hvis den er rodet det burde da ikke have effekt p&amp;aring; mine salg men den var god den med krypteringen jeg fik lavet og har ogs&amp;aring; ryttet lidt op og redigeret i farverne p&amp;aring; teksterne&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;GIV EVT: R&amp;Aring;D OM HVORDAN OG HVOR DER KAN K&amp;Oslash;BES BILLIG MEN EFFEKTIV REKLAME har forsa&amp;oslash;gt med denbl&amp;aring;avis&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;&lt;/p&gt;&lt;div class="clearBoth"&gt;&lt;/div&gt;</description></item><item><title>Svar: over 12000 views på min webshop kun haft to kunder pt.</title><link>https://www.amino.dk:443/forums/thread/1869392.aspx?utm_source=rss&amp;utm_medium=rss&amp;utm_campaign=rss-feed</link><pubDate>Thu, 24 Sep 2020 23:00:13 GMT</pubDate><guid isPermaLink="false">426ea658-be4c-49d4-a865-b6f342788162:1869392</guid><dc:creator>Johnni DeAppFuuel</dc:creator><slash:comments>0</slash:comments><comments>https://www.amino.dk:443/forums/thread/1869392.aspx?utm_source=rss&amp;utm_medium=rss&amp;utm_campaign=rss-feed</comments><wfw:commentRss>https://www.amino.dk:443/forums/commentrss.aspx?SectionID=37&amp;PostID=1869392&amp;utm_source=rss&amp;utm_medium=rss&amp;utm_campaign=rss-feed</wfw:commentRss><description>&lt;p&gt;Jamen det du siger eget og ejet det st&amp;aring;r da korrekt det er mig der har lavet og eger rettigheder&lt;/p&gt;&lt;div class="clearBoth"&gt;&lt;/div&gt;</description></item><item><title>Svar: over 12000 views på min webshop kun haft to kunder pt.</title><link>https://www.amino.dk:443/forums/thread/1860411.aspx?utm_source=rss&amp;utm_medium=rss&amp;utm_campaign=rss-feed</link><pubDate>Sun, 29 Mar 2020 18:32:45 GMT</pubDate><guid isPermaLink="false">426ea658-be4c-49d4-a865-b6f342788162:1860411</guid><dc:creator>Lurks in the dark</dc:creator><slash:comments>0</slash:comments><comments>https://www.amino.dk:443/forums/thread/1860411.aspx?utm_source=rss&amp;utm_medium=rss&amp;utm_campaign=rss-feed</comments><wfw:commentRss>https://www.amino.dk:443/forums/commentrss.aspx?SectionID=37&amp;PostID=1860411&amp;utm_source=rss&amp;utm_medium=rss&amp;utm_campaign=rss-feed</wfw:commentRss><description>&lt;p&gt;Du f&amp;aring;r lige f&amp;oslash;rste rettelse til din tekst her gratis.&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;Forskellen mellem eget og ejet.&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;Eget = Er det din egen kunst?&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;Ejet = du er ejeren af kunsten.&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;Og m&amp;aring;ske du skulle overveje proffesionel hj&amp;aelig;lp til dine tekster da du virker lettere ordblind (sorry to say).&amp;nbsp;&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;Og dserudover kan du godt glemme alt om f&amp;aring; nogle salg hvis du har en copyright advarsel p&amp;aring; forsiden.&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;Jeg vil ikke f&amp;oslash;le mig som en kriminel bare for at bes&amp;oslash;ge din side...&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;Mvh.&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;Lurks. (Som ikke s&amp;aelig;lger tekst)&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;&lt;/p&gt;&lt;div class="clearBoth"&gt;&lt;/div&gt;</description></item><item><title>Svar: over 12000 views på min webshop kun haft to kunder pt.</title><link>https://www.amino.dk:443/forums/thread/1860409.aspx?utm_source=rss&amp;utm_medium=rss&amp;utm_campaign=rss-feed</link><pubDate>Sun, 29 Mar 2020 17:04:10 GMT</pubDate><guid isPermaLink="false">426ea658-be4c-49d4-a865-b6f342788162:1860409</guid><dc:creator>Louise Lamberth </dc:creator><slash:comments>0</slash:comments><comments>https://www.amino.dk:443/forums/thread/1860409.aspx?utm_source=rss&amp;utm_medium=rss&amp;utm_campaign=rss-feed</comments><wfw:commentRss>https://www.amino.dk:443/forums/commentrss.aspx?SectionID=37&amp;PostID=1860409&amp;utm_source=rss&amp;utm_medium=rss&amp;utm_campaign=rss-feed</wfw:commentRss><description>&lt;p&gt;Du kan bruge Mailchimp til at sende nyhedsbreve. Du beh&amp;oslash;ver ikke oprette via Simplesite.&lt;/p&gt;&lt;div class="clearBoth"&gt;&lt;/div&gt;</description></item><item><title>Svar: over 12000 views på min webshop kun haft to kunder pt.</title><link>https://www.amino.dk:443/forums/thread/1860408.aspx?utm_source=rss&amp;utm_medium=rss&amp;utm_campaign=rss-feed</link><pubDate>Sun, 29 Mar 2020 16:37:36 GMT</pubDate><guid isPermaLink="false">426ea658-be4c-49d4-a865-b6f342788162:1860408</guid><dc:creator>Johnni DeAppFuuel</dc:creator><slash:comments>0</slash:comments><comments>https://www.amino.dk:443/forums/thread/1860408.aspx?utm_source=rss&amp;utm_medium=rss&amp;utm_campaign=rss-feed</comments><wfw:commentRss>https://www.amino.dk:443/forums/commentrss.aspx?SectionID=37&amp;PostID=1860408&amp;utm_source=rss&amp;utm_medium=rss&amp;utm_campaign=rss-feed</wfw:commentRss><description>&lt;p&gt;Desv&amp;aelig;rre kan jeg ikke oprette NYHEDSBREV hos simpelsite&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;og der er heller ikke ret stor forskel p&amp;aring; de forskellige skabeloner de har&lt;/p&gt;&lt;div class="clearBoth"&gt;&lt;/div&gt;</description></item><item><title>Svar: over 12000 views på min webshop kun haft to kunder pt.</title><link>https://www.amino.dk:443/forums/thread/1860373.aspx?utm_source=rss&amp;utm_medium=rss&amp;utm_campaign=rss-feed</link><pubDate>Sun, 29 Mar 2020 08:45:09 GMT</pubDate><guid isPermaLink="false">426ea658-be4c-49d4-a865-b6f342788162:1860373</guid><dc:creator>Louise Lamberth </dc:creator><slash:comments>0</slash:comments><comments>https://www.amino.dk:443/forums/thread/1860373.aspx?utm_source=rss&amp;utm_medium=rss&amp;utm_campaign=rss-feed</comments><wfw:commentRss>https://www.amino.dk:443/forums/commentrss.aspx?SectionID=37&amp;PostID=1860373&amp;utm_source=rss&amp;utm_medium=rss&amp;utm_campaign=rss-feed</wfw:commentRss><description>&lt;p&gt;Jeg kan lide dine ting. :)&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;Nu skriver du intet om, hvordan du fik de 1200 views. Men du er n&amp;oslash;dt til at t&amp;aelig;nke p&amp;aring;, at det er et nicheprodukt, alts&amp;aring; skal du markedsf&amp;oslash;re dig derefter.&amp;nbsp;&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;Allerf&amp;oslash;rst: Jeg er enig i, at designet burde v&amp;aelig;re lidt mere tidssvarende. Jeg ville &amp;aelig;ndre skabelon! Det burde kunne g&amp;oslash;res let og billigt i dag.&amp;nbsp;&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;Teksterne kunne ogs&amp;aring; v&amp;aelig;re bedre.&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;Derudover skal du have et NYHEDSBREV og en automation serie. Alts&amp;aring; en serie mails, der bliver sendt til alle nye.&amp;nbsp;&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;Du er velkommen til at hente en liste over F&lt;a href="https://tekstfokus.dk/liste-markedsfoer-dig-12-steder-paa-facebook" target="_blank"&gt;acebookgrupper, hvor du m&amp;aring; markedsf&amp;oslash;re dig, lige her.&lt;/a&gt;&lt;/p&gt;&lt;div class="clearBoth"&gt;&lt;/div&gt;</description></item><item><title>Svar: over 12000 views på min webshop kun haft to kunder pt.</title><link>https://www.amino.dk:443/forums/thread/1860346.aspx?utm_source=rss&amp;utm_medium=rss&amp;utm_campaign=rss-feed</link><pubDate>Sat, 28 Mar 2020 18:14:06 GMT</pubDate><guid isPermaLink="false">426ea658-be4c-49d4-a865-b6f342788162:1860346</guid><dc:creator>Blomse</dc:creator><slash:comments>0</slash:comments><comments>https://www.amino.dk:443/forums/thread/1860346.aspx?utm_source=rss&amp;utm_medium=rss&amp;utm_campaign=rss-feed</comments><wfw:commentRss>https://www.amino.dk:443/forums/commentrss.aspx?SectionID=37&amp;PostID=1860346&amp;utm_source=rss&amp;utm_medium=rss&amp;utm_campaign=rss-feed</wfw:commentRss><description>&lt;p&gt;Din side er stadig forvirrende. Pr&amp;oslash;v nu at tjekke dine konkurrenter ud, og se hvor simple deres shops er i forhold til din. Jeg ville aldrig smide en krone selvom du var en af de eneste webshops med det produkt jeg &amp;oslash;nskede. Din side er utrov&amp;aelig;rdig, uprofessionel og kompliceret. Det er ikke et angreb, men et heads up. Der skal laves meget om p&amp;aring; den side, f&amp;oslash;r du kan forvente konverteringer. Lidt tekstarbejde er ikke nok.&lt;/p&gt;&lt;div class="clearBoth"&gt;&lt;/div&gt;</description></item><item><title>Svar: over 12000 views på min webshop kun haft to kunder pt.</title><link>https://www.amino.dk:443/forums/thread/1860339.aspx?utm_source=rss&amp;utm_medium=rss&amp;utm_campaign=rss-feed</link><pubDate>Sat, 28 Mar 2020 14:36:22 GMT</pubDate><guid isPermaLink="false">426ea658-be4c-49d4-a865-b6f342788162:1860339</guid><dc:creator>Johnni DeAppFuuel</dc:creator><slash:comments>0</slash:comments><comments>https://www.amino.dk:443/forums/thread/1860339.aspx?utm_source=rss&amp;utm_medium=rss&amp;utm_campaign=rss-feed</comments><wfw:commentRss>https://www.amino.dk:443/forums/commentrss.aspx?SectionID=37&amp;PostID=1860339&amp;utm_source=rss&amp;utm_medium=rss&amp;utm_campaign=rss-feed</wfw:commentRss><description>&lt;p&gt;S&amp;Aring; NU SKULLE DEN V&amp;AElig;RE DER&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;Kan nu godt se hvor rodet is&amp;aelig;r forsiden var tidligere tak for r&amp;aring;d herom&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;Og den med webshoppen der var sv&amp;aelig;r at finde den tanke havde strejfet mig tak for bekr&amp;aelig;ftigelse af den tanke s&amp;aring; jeg fik det rettede.&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;og ssl kryptering tak! Det lagde simpelsite gratis ind til mig ( tjeck gerne om den virker som den skal hvis i kan )&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;har fjernet skidt hist og her.&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;B&amp;oslash;r der mon g&amp;oslash;res endnu mere&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;ps. navne p&amp;aring; url&amp;#39;s hom cares,&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;humoren p&amp;aring; sitet f&amp;aring;r i mig nok ikke til at droppe forl&amp;oslash;big&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;og var der andet&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;tak&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;&lt;/p&gt;&lt;div class="clearBoth"&gt;&lt;/div&gt;</description></item></channel></rss>