Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hjælp til start af webshop med fokus på DROPSHIPPING

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 23. Feb 20
Indlæg ialt: 8
Skrevet kl. 15:38
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej derude.

Jeg overvejer kraftigt at starte en webshop med henblik på dropshipping med danske forhandlere. Jeg har designet en hjemmeside hvorefter jeg har aftalt med en professionel at han ordner selve "købesystemet". Hele min produktportefolio regner jeg dog ikke med skal være dropshipping men nok 80-90 % af den.

Har været i kontakt med et par forhandlere som jeg skal til samtale med og søger i den forbindelse nogen erfarne hoveder indenfor området.

Hvor meget kan jeg tillade mig at tage for salget?( ved godt det er en forhandling som varierer men set med realistiske øjne)

Vil også meget gerne hører andres meninger, tips eller tricks ;)
Fra Aalborg
Tilmeldt 28. Jan 13
Indlæg ialt: 185
Fra  Sportsbuddy.dk Skrevet kl. 17:55
Hvor mange stjerner giver du? :

alexw:
Hvor meget kan jeg tillade mig at tage for salget?( ved godt det er en forhandling som varierer men set med realistiske øjne)

Det afhænger meget af hvad du vil sælge. Der er ikke nogen tommelfinger regel for hvad du kan tage i avance, så det må du forhandle dig frem til :-)

Du kan prøve at kigge på udenlandske dropshipping sider såsom Bigbuy (har ikke selv handlet der) og få et indtryk i deres avancer på de givne produkter. 

http://kjaertrading.dk/ - Varepartier og restpartier i mængder der passer dit behov til gode priser.

Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 46439
Fra  John Hannover Skrevet kl. 09:42
Hvor mange stjerner giver du? :

det kan være så lidt som 5-10% ofte. Gå ind på amazon og andre store sites der handler lignende - zalando  coolguy eller hvem det måtte være, og se hvad de tager for en tilsvarende type vare - det kan du så regne med at skulle være på eller under - og så skal du jo lige opdages af markedet - så der skal penge i SEO mm

vh John Hannover

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)