Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Opstart af webshop

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 4. Feb 20
Indlæg ialt: 19
Skrevet kl. 17:23
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej Alle.

jeg har i længere tid gået med end mindre drøm om at starte egen webshop. For mit vedkommende har det aldrig været så vigtigt hvad det er der sælges. Projektet har som sådan ikke haft andet til formål end at prøve det, og måske tjene lidt ekstra ved siden af hovedbeskæftigelsen.

Til projektet har tænkt mig at bruge en af de mange sider som tilbyder, gode løsninger til etablering af webshops. (woocommerce, shopify osv. )

Mit problem/spørgsmål er til varelageret. hvad er folks erfaring til køb af varelager når man starter op fra scratch? min holdning er eftersom det er mere et "hygge projekt", så ønsker jeg ikke at smide alt for mange penge i det. er folks erfaring at de har opkøbt store varelager fra starten, eller hvordan har de syet hele varelager/produktdelen sammen?

Mvh M
Tilmeldt 19. Mar 07
Indlæg ialt: 467
Skrevet kl. 17:28
Hvor mange stjerner giver du? :

Det kommer sindssygt meget an på produktet og på hvor hurtigt du kan få nye forsininger. Ligger det hos en dansk grossist med levering fra dag til dag og lave omkostninger, eller skal det hjem fra Kina og går flere uger... Så det er umuligt at svare uden viden om produktet

Tilmeldt 21. Jul 19
Indlæg ialt: 9
Skrevet kl. 18:06
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,5 stjerner givet af 2 person

Hej Mads,

Jeg startede min webshop tilbage i December og endte med at have fuldkommen udsolgt på 2 uger og en omsætning på 25.000 kr.

Vil klart anbefale Shopify og har skrevet en dybdegående guide om det her: http://makealivingonline.dk/den-komplette-step-by-step-shopify-guide-for-begyndere-i-2020/

Ifht. varelager brugte jeg mit loftrum de første par måneder og vil også anbefale at du gør det til at starte med for at holde dine fast udgifter nede.
Jeg har nu forhandlet med et lagerhotel, som kan giver et godt tilbud på 1500 kr. om måneden og har gode rater samt integration med Shopify.

Det er i Storkøbenhavn, så nu ved jeg ikke hvor henne i landet du er.

Skriv hvis du har nogle spørgsmål og held og lykke med det :-)!

Tilmeldt 4. Feb 20
Indlæg ialt: 19
Skrevet kl. 22:21
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej igen.

Lyder som et spændende projekt du har gang i.

Først ville jeg hører hvor meget du investerede i førstegangsydelse, til køb af varelager. Jeg spekulerer i hvor lidt produkter man skal have for at starte en webshop op?
Fra København
Tilmeldt 31. Jul 15
Indlæg ialt: 805
Fra  PashminaWear Skrevet kl. 23:27
Hvor mange stjerner giver du? :

Du kan jo i princippet starte uden varelager, ved at lave dropshippingaftaler. Ellers er det lidt svært at svare på når du ikke fortæller hvilke slags produktet du overvejer.

Luksus accessories i cashmere, silke og yak. Cashmere tørklæder, sjaler og poncho.

Tilmeldt 21. Jul 19
Indlæg ialt: 9
Skrevet kl. 09:36
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person

Hej Mads,

Jeg går ud fra at du ikke gider at dropshippe, hvilket jeg også vil gøre alt for at undgå.
Jeg startede med 50 af mine produkter og de kostede mig ca. 3000 kr. inklusiv fragt og told.

Hvis du kan forklare mere omkring dit produkt, budget og faciliteter du har til rådighed er det nok nemmere at give dig bedre råd tilpasset dine behov.

Fra Hjørring
Tilmeldt 28. Oct 19
Indlæg ialt: 153
Skrevet kl. 13:12
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person
Tilmeldt 30. Jan 20
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 13:04
Hvor mange stjerner giver du? :
Vildt nok :O
Side 1 ud af 1 (8 indlæg)