Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Kan jeg flytte min virksomhed til Cypern?

Side 3 ud af 3 (26 indlæg)
Tilmeldt 15. Jan 20
Indlæg ialt: 8
Skrevet kl. 22:32
Hvor mange stjerner giver du? :
Jeg lukker virksomheden ned og åbner på ny på Cypern. Håber det er nemt, at oprette et firma dernede. Har talt med SKAT og fået af vide, at jeg skal gemme kvitteringer og alt fra min daglige færden dernede og være væk i min. 6 måneder, så jeg ikke skal betale dansk skat i denne periode. Håber dog, at jeg kan bevare mit danske mobil nummer - men bliver i tvivl hvorvidt dette er muligt.

Kan jeg bruge det firma navn, som jeg har nu på Cypern?
Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 46432
Fra  John Hannover Skrevet kl. 22:40
Hvor mange stjerner giver du? :

JuhlInge:
Kan jeg bruge det firma navn, som jeg har nu på Cypern?
sagtens hvis ikke der er nogen der hedder det samme og klager

vh John Hannover

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Tilmeldt 15. Jan 20
Indlæg ialt: 8
Skrevet kl. 22:58
Hvor mange stjerner giver du? :
Mange tak John :)
Tilmeldt 15. Jan 20
Indlæg ialt: 8
Skrevet kl. 15:25
Hvor mange stjerner giver du? :
Tak for svar :)

Kom til, at tænke på om jeg kan bevare mit danske mobil nr i mens jeg er bosiddende på Cypern i de 8 måneder? Jeg kommer ikke til Danmark i denne periode og tænker, at man jo kan se og spore, hvorfra der ringes?

Jeg har haft ringet til SKAT og spurgt om dette og skatte medarbejderen mente umiddelbart ikke, at det ville gøre noget....Men det er jo ikke et godt nok svar.
Fra Et eller andet sted i Danmark
Tilmeldt 15. Mar 19
Indlæg ialt: 925
Fra  Computernørden What The Hack ApS | Computernørden ApS Skrevet kl. 20:18
Hvor mange stjerner giver du? :

DIt danske mobilnummer vil du kunne beholde - det er der intet problem i. Det eneste der kan være en udfordring i det, er at din udbyder måske vil kræve et depositum såfremt du har et abonnement, men hvis du betaler dit abonnement via et kreditkort, så vil det nok ikke være aktuelt med et depositum.

Jeg havde et dansk telefonnummer længe inden jeg flyttede til Danmark.

Tror ikke det er SKAT du skal spørge om sådan noget, deres svar ville være lige så kvalificeret som at spørge en sygeplejerske om det - ikke noget skidt om sygeplejersker, det er bare ikke deres fagområde.

Tilmeldt 17. Dec 07
Indlæg ialt: 1876
Skrevet kl. 17:18
Hvor mange stjerner giver du? :

JuhlInge:
Tak for svar :)

Kom til, at tænke på om jeg kan bevare mit danske mobil nr i mens jeg er bosiddende på Cypern i de 8 måneder? Jeg kommer ikke til Danmark i denne periode og tænker, at man jo kan se og spore, hvorfra der ringes?

Jeg har haft ringet til SKAT og spurgt om dette og skatte medarbejderen mente umiddelbart ikke, at det ville gøre noget....Men det er jo ikke et godt nok svar.

Du kan blot lave viderestilling på din telefon til dit nummer i Cypern, og slukke telefonen inden du forlader Danmark så du kun betaler for roaming til Cypern.

Så kan kunder ringe til dit danske nummer og du svarer på din lokale telefon. Hvis du så tænder din danske telefon udenfor Danmark kan det blive dyrt. Hvis du køber abonnement på eks Lebara/LycaMobile eller lignende så koster det nok højest 50 kr/md at gøre det på denne måde.

Side 3 ud af 3 (26 indlæg)