Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Test af salg uden produkter? Ja/Nej

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Fra Odense
Tilmeldt 16. Apr 13
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 12:05
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej med jer,

Jeg er i opstartsfasen af en ny webshop https://elou.dk/ og jeg er lidt i tvivl om, hvorvidt det er en god idé at teste om produkterne sælger INDEN jeg bestiller mine endelige ordrer? Lige nu har jeg samples på ca. 8 produkter, dvs jeg har altså ikke de endelige produkter hjemme (alle er uden logo) og resten af produkterne har jeg slet ikke endnu. Hvad er jeres erfaring, er det en god eller dårlig idé?

Mit "for" vil være at jeg kan teste interessen for produkterne og hvilke produkter, der er mest populære uden at smide mine penge efter det. Mit "imod" er at jeg på den måde let vil kunne miste kunder allerede fra start, eftersom jeg er nødt til at sige efterfølgende, at nogle af produkter ikke er på lager og at de produkter, jeg har, ikke er med logo.

Ser frem til at høre jeres tanker!

Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 46432
Fra  John Hannover Skrevet kl. 13:43
Hvor mange stjerner giver du? :

jeg ville overveje blot at se hvad andre sælger for og i alle fald ikke sælge uden at have varen
Det lyder ikke rart med, at du har varen uden logo - hvis det er en kopivare, som det kunne lyde til, så kan du få store problemer

vh John Hannover

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Fra København
Tilmeldt 31. Jul 15
Indlæg ialt: 805
Fra  PashminaWear Skrevet kl. 13:48
Hvor mange stjerner giver du? :

Carina Muriel:
Mit "for" vil være at jeg kan teste interessen for produkterne og hvilke produkter, der er mest populære uden at smide mine penge efter det. Mit "imod" er at jeg på den måde let vil kunne miste kunder allerede fra start, eftersom jeg er nødt til at sige efterfølgende, at nogle af produkter ikke er på lager og at de produkter, jeg har, ikke er med logo.

Problemet med den tilgang er at du skal have en del kunder igennem for rigtig at kunne sige hvad der sælger bedst. Det vil kræve en investering at få trafik nok, for at nå dertil hvor du kan tage en beslutning. Det er lettere at gøre når du har en kørende shop med god trafik.

Luksus accessories i cashmere, silke og yak. Cashmere tørklæder, sjaler og poncho.

Fra Hjørring
Tilmeldt 28. Oct 19
Indlæg ialt: 153
Skrevet kl. 14:11
Hvor mange stjerner giver du? :

Du bliver hurtigt upopulær, hvis du ikke er i stand til at levere de varer, som kunderne bestiller. Så det kan blive en dyr test, hvis den giver en masse dårlige anmeldelser på f.eks. trustpilot og dermed et dårligt renomme fra start. Du skal samtidig smide en del annoncekroner efter dit eksperiment, hvis du skal have nok volume til at kunne danne dig et billedet af hvad der sælger godt.

Du kan i stedet bruge google ads til at få et billede om en bestemt type vare sælger godt.

Hvis der er mange søgninger på varen og klikprisen er høj, er det typisk et produkt som sælger godt.

Hvis der er meget få søgninger på varen, er det typisk en vare, som kan være svær at sælge.

---

Cookie - John Hannover:
Det lyder ikke rart med, at du har varen uden logo - hvis det er en kopivare, som det kunne lyde til, så kan du få store problemer

Mon ikke der er tale om white label produkter, hvor Carina ikke har fået tryk hendes logo på endnu. :-)

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)