Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Indløsningsaftale til webshop?

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 6. Jul 18
Indlæg ialt: 45
Skrevet kl. 23:24
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej alle

Jeg roder lige med at lave min egen webshop, men der er en ting som jeg ikke kan få banket ind i hovedet.

Hvordan fungere det mht. indløsningsaftale? Kigger man på Nets hjemmeside kan man få en indløsningsaftale, og andre steder kan man også få en indløsningsaftale, hvis man har en indløsningsaftale hos Nets?

Jeg kan forstå at Nets er de eneste som tilbyder dankortet i deres indløsningaftale. Vil det så sige, at man ikke kan betale med dankort på sin webshop, hvis ikke man vælger Nets?

Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 46432
Fra  John Hannover Skrevet kl. 23:37
Hvor mange stjerner giver du? :

dankort rent - kun nets - visadankort - næsten alle andre- gebyr per handel - langt lavest på rent dankort, men du skal have en vis omsætning før det er valget - alle der lever af shoppen bær klart have dankort (fra oms. 20.000 og op per måned) test www.kortgebyr.dk egne snit priser og se lidt frem i forhold til omsætning per måned

vh John Hannover

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Fra Helsingør
Tilmeldt 11. Jun 12
Indlæg ialt: 198
Skrevet kl. 10:09
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Oscar,

Min anbefaling til dig vil være at ringe og tage en snak med en af udbyderne, f.eks. Pensopay. De vil kunne forklare det meget enkelt for dig og give dig et overblik.

Mvh. Lars

Tilmeldt 6. Jul 18
Indlæg ialt: 45
Skrevet kl. 10:21
Hvor mange stjerner giver du? :

Okay, tak for svar begge to. :-)

Som jeg forstår det, så kan man få hele pakken hos nets: https://www.nets.eu/dk/payments/i-butik/indlosningsaftale/, eller man kan vælge at få en indløsningsaftale hos f.eks. Pensopay for det samme bare uden Dankort. Skal man så have Dankort også, er man nødt til at betale dobbelt - altså betale for en indløsningsaftale hos både Pensopay og Nets?

Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 46432
Fra  John Hannover Skrevet kl. 13:14
Hvor mange stjerner giver du? :

brugte du https://kortgebyr.dk/   som viser dig at de i princip alle kan lave hele aftalen ET sted - bare sæt kryds i dankort og evt mp hvis du vil have det også

vh John Hannover

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 16:40
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvis du ikke forventer den helt store omsætning fra dag ét, kan du kigge på alternative udbydere, Oscar. 
Der er f.eks. Stripe, som er nemt at integrere i alle shop-systemer, og er fair med deres gebyrer, kontra at starte med en indløsningsaftale. 
Du kan også tage et kig på PayPal, dog er det ikke nogen holdbar, pæn eller brugervenlig løsning i Danmark, her er Stripe klart den pæneste (og mest professionelle), den ligner næsten en vilkårlig anden integration. 

Så kan du altid bygge en indløsningsaftale på senere, når du har set om din shop kan bære det. 

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)