Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Opgørelse af kompensation i forbindelse med misbrug af Logo / Brand

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Fra Søborg
Tilmeldt 27. Dec 10
Indlæg ialt: 17
Fra  Diamond Doves Virk'lig Massage Skrevet kl. 13:14
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg er igang med at få produkterne på plads i min web-shop, hvor jeg skal bruge flere leverandører til skræddersyede jakker.

Jeg besøgte en af de potentielle leverandører, og fik udvalgt en hel del jakker som jeg også fik taget photos af med modeller.

Dette var i slutning af juni. 

Jeg forbereder en liste med photos og beskrivelse og det sidste jeg afventer er min pris fra leverandøren, som bliver ved med at komme med undskyldninger pga travlhed, for ikke at have afleveret priser.

I sidste måned, opdager jeg så helt tilfældigt at han har anvendt mit logo, som jeg har fået lavet af en professionel grafisk - web designer

Mit logo er indarbejdet i et domænenavn og jeg har dokumentationen i orden.

Han har fået lavet visit kort med mit logo, og det havde han taget et billede af og brugt som FB profil foto.

Jeg kontaktede ham straks og han informerede mig om at han også havde anvendt det som brand i 5000 solgte jakker.

Han undskyldte meget og vil godt kompensere mig for skaden. Han vil ligeledes godt have et fremtidigt samarbejde og vi skal sammen finde ud af det rette grundlag.

Jeg vil dog først komme til enighed om et kompensationsbeløb, før end jeg stoler yderligere på vedkommende og spilder mere tid og penge, men aner ikke hvad der er ret og rimeligt. Har selv en ide om, at 5 EUR pr jakke ville være rimeligt - og så glemme FB profil og visitkort delen. 

Er er nogen der har et godt bud.

Lis

Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 46432
Fra  John Hannover Skrevet kl. 13:19
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Fra Søborg
Tilmeldt 27. Dec 10
Indlæg ialt: 17
Fra  Diamond Doves Virk'lig Massage Skrevet kl. 13:30
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak John,

Det forsøger jeg Smile - Jeg hilsen.

Vh Lis

Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 14994
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 14:01
Hvor mange stjerner giver du? :

Cookie - John Hannover:

Jeg ville nok få råd af Morten hos https://not-allowed.dk   hils ham

vh John Hannover

Tak for henvisning John :)

Billige designer Solbriller hos Customfit.eu

Tom Ford Solbriller -- Lacoste -- Carrera - Oakley - Chloe mm. Alt er på lager! Leveringstid 1-3 dage til DK.

Naturprodukter fra Cosmos Co. Argan olie - Kaktus olie - Grønt ler mm.

Link til Amino ekspertbloggen, hvor jeg skriver om lidt af hvert...

Fra Allerød
Tilmeldt 28. Mar 05
Indlæg ialt: 3352
Fra  MediaMouse ApS - Trykkeri Skrevet kl. 07:31
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Jeg kan helt klart også kun anbefale Morten fra Not-Allowed.

Han hjælp os bl.a. med denne sag, hvor en af vores konkurrenter brugte vores billeder og logo, med henblik på at få vores kunder til at tro, at konkurrenten producerede de ting vi leverede til vores kunder. 
Det endte i det hele taget med at blive en rigtig rodet sag, som kom til at koste mig en del penge og frustrationer. Primært fordi en advokat viste sig ikke at være helt på vores side i sagen... :-( 
Hele historien ligger på min Vlog. Så der kan du måske også få lidt inspiration:



/Jesper

Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 14994
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 10:06
Hvor mange stjerner giver du? :

Jesper Norbøll:

Jeg kan helt klart også kun anbefale Morten fra Not-Allowed.

Han hjælp os bl.a. med denne sag, hvor en af vores konkurrenter brugte vores billeder og logo, med henblik på at få vores kunder til at tro, at konkurrenten producerede de ting vi leverede til vores kunder. 
Det endte i det hele taget med at blive en rigtig rodet sag, som kom til at koste mig en del penge og frustrationer. Primært fordi en advokat viste sig ikke at være helt på vores side i sagen... :-( 
Hele historien ligger på min Vlog. Så der kan du måske også få lidt inspiration:

" target="_blank">


/Jesper

Mange tak for anbefalingen :)

Ja din sag var rodet og træls, primært pga advokaten, som havde håndteret den først, men vi fik den da løst bedst muligt ud for de forudsætninger, som vi havde :)

Billige designer Solbriller hos Customfit.eu

Tom Ford Solbriller -- Lacoste -- Carrera - Oakley - Chloe mm. Alt er på lager! Leveringstid 1-3 dage til DK.

Naturprodukter fra Cosmos Co. Argan olie - Kaktus olie - Grønt ler mm.

Link til Amino ekspertbloggen, hvor jeg skriver om lidt af hvert...

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)