Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Flere hjemmesider under samme CVR

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)
  • 1
Fra Nykøbing Mors
Tilmeldt 9. Oct 17
Indlæg ialt: 6
Fra  CP-import.dk Skrevet kl. 09:28
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Aminoer :-)

Jeg har for lidt over 3 år siden startet mint lille firma (www.CP-import.dk) og har haft det sideløbende med en fuldtidsstilling som sælger, dog har jeg pga. stigende aktivitet i mit firma besluttet mig for at jeg skal stoppe mit sælger job og 100% koncentrere mig om mit eget firme. 

nå nu til spørgsmålet! jeg har jo CVR nummer og styr på regnskab osv. men! jeg har i sammenhæng med at skulle ændre lidt på mine aktiviteter i firmet, købt et par nye domæner til hjemmesider, men kan jeg bare fortsætte som hidtil med samme CVR-nummer

Jeg har været inde og kigge på P-numre og SE-numre, men synes ikke rigtigt det er aktuelt for mig, da det er samme produkter jeg sælger som på min nuværende hjemmeside, det er bare jeg skal til at køre rundt med det. 

Håber i forstår hvad jeg mener :-)

Fra Aarhus C
Tilmeldt 19. Jan 12
Indlæg ialt: 423
Skrevet kl. 11:31
Hvor mange stjerner giver du? :

Ja. Der burde ikke være nogle problemer med det.

Men en ting jeg lige bør gøre dig opmærksom på er at du bruger Trustpilot anmeldelser på din side, men af hvad jeg kan se på din Trustpilot profil har du ikke noget abonnement hos dem(heldigvis).

Trustpilot har en stram politik omkring dette, så det er egenligt bare en heads-up - De bliver ikke glade hvis de ser det.

Skal du bruge hjælpe til markedsføring, webudvikling eller lignende? 

Adm. Direktør hos NordDank ApS

Fra Nykøbing Mors
Tilmeldt 9. Oct 17
Indlæg ialt: 6
Fra  CP-import.dk Skrevet kl. 11:38
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Daniel

Tak for heads up på det med Trust pilot, det havde jeg faktisk ikke tænkt på. Kan være jeg lige skal ændre på måden jeg viser det, så deres velkendte "stjerner" ikke bliver vist. 

Fra Aarhus C
Tilmeldt 19. Jan 12
Indlæg ialt: 423
Skrevet kl. 14:23
Hvor mange stjerner giver du? :

Det vil ihvertfald være en god idé.

Jeg plejer at benytte andre former for social proofs end Trustpilot, og holder mig generelt helt fra Trustpilot med alle mine projekter. 

Skal du bruge hjælpe til markedsføring, webudvikling eller lignende? 

Adm. Direktør hos NordDank ApS

Fra Nykøbing Mors
Tilmeldt 9. Oct 17
Indlæg ialt: 6
Fra  CP-import.dk Skrevet kl. 14:25
Hvor mange stjerner giver du? :

Okay :-)

Hvad ville du benytte i stedet for ? 

Fra Aarhus C
Tilmeldt 19. Jan 12
Indlæg ialt: 423
Skrevet kl. 15:37
Hvor mange stjerner giver du? :

Nu arbejder jeg ikke specielt meget i Joomla personligt, så en del ting er fjernet bare af integrationsproblemer, men:

Bruge Facebook anmeldelser i stedet for Trustpilot anmeldelser.

Den her extension koster $79 og kunne evt. hjælpe med social proof: https://www.themexpert.com/notifly

Det ville jeg se som en kæmpe opgradering.

Skal du bruge hjælpe til markedsføring, webudvikling eller lignende? 

Adm. Direktør hos NordDank ApS

Fra Nykøbing Mors
Tilmeldt 9. Oct 17
Indlæg ialt: 6
Fra  CP-import.dk Skrevet kl. 15:50
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg takker!

Må jeg lige kigge på.

Men har en ny hjemmeside under opbygning i PrestaShop i stedet for den nuværende. 

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)