|
|
Hej Betz
Er du ude i et gør-det-selv-projekt, eller søger du en færdig løsning?
I så fald, så kan jeg godt hjælpe dig med en billig webshop. Du er velkommen til at kontakte mig her på Amino eller via min hjemmeside for et gratis tilbud.
Mvh
Daniel
Debat
|
Hej Betz Er du ude i et gør-det-selv-projekt, eller søger du en færdig løsning? I så fald, så kan jeg godt hjælpe dig med en billig webshop. Du er velkommen til at kontakte mig her på Amino eller via min hjemmeside for et gratis tilbud. Mvh Daniel |
|
Hvis du selv overvejer at kaste dig ud i det vil jeg klart anbefale shopify. Her kan du få 7 dages gratis test af deres system og herefter er det 29$ i md. Shopify tilbyder også en god betalingsgetaway samt meget andet. |
DK's BILLIGSTE lyddæmpendeplader og akustikbilleder på BoligAkustik.
|
Du kan også overveje nogle af vores løsninger. Lige ud arbejder jeg på et skarpt december tilbud, så hvis du sender mig en PM kan vi kiggede nærmere på det. Du kan læse mere her |
|
Du kan også prøve shopstart.dk, der er det gratis, indtil du går live. derefter koster det 89,- pr. mnd. eller 1% af din omsætning dog max 499,- Udover det er deres service helt i top, man får altid, kvalificeret hjælp, på dine problemer. Vh Tim Somemanager.dk |
|
Halløj betz, du er meget velkommen til og skrive til mig, vi tilbyde Webshops løning i Magento 2 og Joomla, og hos os er der ingen abonnement, fast pris og vi tilbyde også fuld service og hosting Vi Glæder os til og høre fra dig, |
|
Hej betz. Nu skriver du ikke noget om hvad du skal sælge og hvad shoppen skal kunne, så det er lidt svært at sige præcist hvad system der ville være bedst for dig, men er det en stor shop der skal kunne en masse avanceret, så er det måske Magento 2 den skal laves i. Men skriv gerne til mig om hvad du præcist har behov for, så finder vi den bedste løsning til dig og en god pris på en køreklar shop. Som sagt, så er betaling ført når shoppen er køreklar og godkendt af dig.
|
|
Der over 2.000 virksomheder i Danmark, der bruger DanDomains Webshopsystem. Der er Black Friday indtil på fredag, så det koster 174,50 kr./måned (efterfølgende 349 kr./måned). |
|
Prøv evt. shopify og få en lækker shop fra start selvom det koster lidt penge. Held og lykke! |
Udlejning af Soundbokse i hele Danmark fra Lej-Soundboks.dk | Lyden til din fest