Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Link og Alt attribut.

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)
  • 1
Fra Maribo
Tilmeldt 22. Dec 18
Indlæg ialt: 34
Fra  Modexl Skrevet kl. 21:57
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Iværksætter
Jeg har lavet en SEO analyse af min webshop. Jeg får følgende meddelelser:
- Ingen udgående Link på denne side.
- Ingen interne Link forekommer på denne side.
- Image alt attribute: Image on this page do not have alt attributes that reflect the topic of your text.
Jeg har Googlet men er ikke blevet klogere.
Hvad betyder meddelelserne og vigtigst, hvad gør jeg ved det?
ModeXL, Steen Nordli Hansen

Tilmeldt 18. Apr 07
Indlæg ialt: 1508
Fra  GrN.dk Skrevet kl. 08:47
Hvor mange stjerner giver du? :

- Ingen udgående Link på denne side. 
--> lav links til eksterne sider (ikke din egen), der giver mening at linke til. For eksempel wikipedia.

- Ingen interne Link forekommer på denne side. 
--> Find sider hvor du kan lave et indlæg hvor der er link til din hjemmeside. Alternativt lav indhold der er så godt og unikt, at folk linker til din side.

- Image alt attribute: Image on this page do not have alt attributes that reflect the topic of your text. 
--> Afhængigt af din opsætning så skal du lave en beskrivelse af, hvad der er på de billeder du har på hjemmesiden, for eksempel: https://www.w3schools.com/tags/att_img_alt.asp
Formålet er oftest og primært at Google og andre søgemaskiner kan forstå hvad der er på billedet, hvilket øger sandsynligheden for at dem der søger finder hvad de har behov for.

VH. GrN.dk

IT ++ GrN.dk - Flutter Mobil-Apps, Linux Servere, Webservere Litespeed, Wordpress, Drupal, Laravel, Systemintegrationer, Datakonvertering, Datahentning, Prototypeudvikling, Bash, R-Script, Python.

Fra Hjørring
Tilmeldt 28. Oct 19
Indlæg ialt: 153
Skrevet kl. 13:16
Hvor mange stjerner giver du? :
- Ingen interne Link forekommer på denne side.
----

Det er vigtig at du opretter links fra andre af dine undersider til hver underside, så du undgår orphan pages.

Lidt læsestof: henrik-bondtofte.dk/intern-linkstruktur-orphan-pages/
Fra Frederiksberg
Tilmeldt 5. Nov 12
Indlæg ialt: 608
Skrevet kl. 13:28
Hvor mange stjerner giver du? :

Karsten Sønderup:
- Ingen interne Link forekommer på denne side.
----

Det er vigtig at du opretter links fra andre af dine undersider til hver underside, så du undgår orphan pages.

Lidt læsestof: henrik-bondtofte.dk/intern-linkstruktur-orphan-pages/

Er det ikke to forskellige ting? Som jeg forstår det relaterer fejlen trådstarter får, til at der ikke er nogle udgående links fra den pågældende side, mens orphan pages ikke har nogle indgående links. En bot kan vel slet ikke finde orphan pages uden sitemap eller lignende.

Fra Hjørring
Tilmeldt 28. Oct 19
Indlæg ialt: 153
Skrevet kl. 14:46
Hvor mange stjerner giver du? :
Det havde måske være bedre at skrive: ... så du bl.a. undgår orphan pages.

og så også henvise til henrik-bondtofte.dk/intern-linkstruktur/ , selv om der er et naturligt link i bunden af den artikel, jeg henviste til. Hvor man kan læse videre om intern linkstruktur.
Fra Hvalsø
Tilmeldt 11. Jun 19
Indlæg ialt: 28
Fra  Vektropol Skrevet kl. 09:40
Hvor mange stjerner giver du? :

Interne links er links hvor du linker til andre af dine interne sider. 

Hvis du eksempelvis har en tekst på din side om røde gummistøvler, kan det for eksempel give mening at lave et (anker)link i teksten til din side om lyserøde gummistøvler.

Visuel branding til virksomheder :: Vektropol :: Webdesign, logodesign, visuel identitet m.v.

Tilmeldt 18. Apr 07
Indlæg ialt: 1508
Fra  GrN.dk Skrevet kl. 10:17
Hvor mange stjerner giver du? :

Yes, min fejl, læste interne links som indgående links. Beklager misforståelsen.

VH. GrN.dk

IT ++ GrN.dk - Flutter Mobil-Apps, Linux Servere, Webservere Litespeed, Wordpress, Drupal, Laravel, Systemintegrationer, Datakonvertering, Datahentning, Prototypeudvikling, Bash, R-Script, Python.

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)