Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvordan finder jeg kunder ? Som Vinduespudser

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 17. Jul 19
Indlæg ialt: 22
Skrevet kl. 21:36
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej folkens jeg har start en Vinduespudser frima op jeg har købet 3000 flyers og har det næste 1000 ud nu jeg har lave en konkurrence på Facebook som har fået over 100 Delinger købt reklamer på Facebook men har kun fået en kunden hvad kan jeg gør for at få fler syns det noget af en udfordring håber i har ideer til mig....kommer også i avisen i næste uge

Er klar på alt

Tilmeldt 5. Mar 06
Indlæg ialt: 2077
Skrevet kl. 08:18
Hvor mange stjerner giver du? :
Fra Horsens
Tilmeldt 12. Aug 18
Indlæg ialt: 471
Fra  Twoday IT Minds Skrevet kl. 09:09
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej DonSporten,

Super fedt at du allerede har gjort dig nogle overvejelser angående flyers og har annonceret på FB samtidige med at du har lavet en konkurrence.
Blot for at høre hvor mange kunder har du på nuværende tidpunkt? Fordi hvis du har nogle nu, så skal du i hvert fald huske at at smide i naboernes postkasser så kan din nuværende kunde hjælpe være behjælpelig hvis naboerne henvender sig.

En anden god ting er, at der er en Facebook side som hedder JegTilbyder.dk Det vil være en super gruppe for dit vedkommende da man gerne må tilbyde sin service derinde :) 

Og skulle du have brug for andet, så som billigt regnskabsprogram, billig hjemmeside, billig revisor osv. så kan vi hjælpe dig med det fra Startup Central.

Med venlig hilsen
Mathias

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)