Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Webshop design og hosting

Side 2 ud af 2 (17 indlæg)
Tilmeldt 30. Jan 19
Indlæg ialt: 72
Fra  SkiveBi.dk Skrevet kl. 14:46
Hvor mange stjerner giver du? :

Kan hun lave en sikkerhedsaftale med jer? Så at alle plugins, tema'er m.m. bliver holdt opdateret? Hvad sker der hvis hun bliver hacket, hjælper i her gratis? Og ikke mindst er der ubegrænset support, når hun fx. ikke kan finde ud af at ligge et billede rigtigt ind?

Det er bare nogle af de store fordele der er ved DanDomain når man ikke har særlig meget forstand på det. De fleste der bygger en færdig WordPress har alle de her ting som tilkøb på timebasis og det bliver hurtigt en dyr affære.

Tilmeldt 4. Oct 19
Indlæg ialt: 97
Skrevet kl. 15:11
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Thor

Det er nogle gode pointer du har der.

1) Vi sørger både for backup og at plugins bliver opdateret. Jeg har prøvet at side med et website hvor intet var opdateret og kunden af reklamebureauet var faktureret for et unikt design men hvor det viste sig at være et gammelt og usikkert tema. Ja du kan selv forestille dig hvad der skete. Så sikkerhed er noget vi er meget opmærksom på.

2) Selvfølgelig hjælper vi hvis hun bliver hacket. Men jvf. 1) skulle vi gerne undgå at det sker, men selvfølgelig kan uheldet være ude.

3) Ja nogle gange tager vi en teamviewer session hvor vi viser kunden hvordan man gør. Ofte er dette det mest tidseffektive.

I sidste ende er det nok lidt et temperamentsspørgsmål om hvad man foretrækker.

Tilmeldt 19. Mar 07
Indlæg ialt: 467
Skrevet kl. 17:01
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg kan godt lide at du stiller spørgsmålstegn Thor ved om Wordpress er så godt. Jeg vil også foretrække dandomain netop grundet den service, og backup i form af hotline osv der er. Ja koster måske lidt mere, men det er stadig ufatteligt lidt i forhold til at leje et butikslokale til en fysisk shop eksempelvis. Og vil bare føle mig mere sikker i det "lukkede" system af en eller anden årsag :) Men sådan er vi alle så forskellige, men jeg må indrømme jeg er overrasket over hvor mange der herinde altid anbefaler WordPress og aldrig nogen Dandomain. Og når man ser på siden reklamerer de med over 3000 webhshops der bruger dem... Men alle disse web-købmænd må jo åbenbart ikke befinde sig her på siden. Jeg havde en webshop for små 15 år siden, blev aldrig en succes, og jeg havde dengang Dandomain, og var yderst tilfreds, var simpelt og nemt og gratis testsider osv. Wordpress virker uoverskueligt på et helt anden plan, med mindre man virkelig kan lidt selv og skal man have nogen til at lave noget for sig skal man beskriver meget mere i detaljer om hvad man ønsker, er mit indtryk. Hvorimod dandomain er det hele i kasser og man vælger til og fra de funktioner man vil have og så er det der. 

Men som også skrevet af andre, så er det nok en smagssag. Men jeg undrer mig bare over hvor få Dandomain brugere der tilsyneladende er her på siden. 

Tilmeldt 5. Aug 11
Indlæg ialt: 8
Skrevet kl. 19:49
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Lejo,

du er velkommen til og skrive til mig, hold dig langt væk fra wordpress, for det er kun for amatør, 

hos os tilbyder vi Magento2 og joomla, og siden er din når den er bygget færdig ; ) og vi tilbyder fuld service plus hosting

og der er du også mulighed for og styr og lave om på siden, som du ønsker ; )

Go dag til dig 

Tilmeldt 29. Nov 19
Indlæg ialt: 25
Fra  Trekantens Køreskole Skrevet kl. 22:10
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej!

Det vil jeg ikke vælge at gøre. Vil klart anbefale Shopify her er hosting med i prisen til 200 i md. samtidig med at deres system er nemt så du selv vil kunne lave det. Det er simplere en wordpress.

Held og lykke,.

Trekantens køreskole er en køreskole i Vejle

Tilmeldt 9. Jan 20
Indlæg ialt: 11
Skrevet kl. 16:14
Hvor mange stjerner giver du? :
Hvis du ikke har erfaring med at opbygge hjemmesider, vil Dandomains webshop løsning være et udmærket valg. Det er brugervenligt og forholdsvis nemt og enkelt at gå til. Du kan evt. starte med at teste det gratis i 30 dage.
Tilmeldt 25. Jun 19
Indlæg ialt: 17
Skrevet kl. 08:48
Hvor mange stjerner giver du? :

PB sendt

Side 2 ud af 2 (17 indlæg)