Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Snydt af bedrager: Hvad ville I gøre?

Side 3 ud af 3 (29 indlæg)
Tilmeldt 29. Jul 18
Indlæg ialt: 208
Skrevet kl. 15:05
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Ja, og så kommer alt den tid man bruger på det.

Vi må overveje det en ekstra gang så.

Der er selvfølgelig ikke meget ved det, hvis vi bare ender op med flere udgifter, trods gerningsmanden taber sagen, men alligevel intet skal betale.

Det er sgu for let at være "småkriminel" i Danmark. :)

RoomForMore.dk | Boligindretning, plakater, knager, spejle, borde, stole, tæpper, puder - kort sagt alt til boligindretningen | RoomForMore.dk

Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 46432
Fra  John Hannover Skrevet kl. 15:29
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

RoomForMore.dk:
Det er sgu for let at være "småkriminel" i Danmark. :)
ja- og de fleste andre steder også desværre

vh John Hannover

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 14994
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 16:19
Hvor mange stjerner giver du? :

RoomForMore.dk:

Ja, og så kommer alt den tid man bruger på det.

Vi må overveje det en ekstra gang så.

Der er selvfølgelig ikke meget ved det, hvis vi bare ender op med flere udgifter, trods gerningsmanden taber sagen, men alligevel intet skal betale.

Det er sgu for let at være "småkriminel" i Danmark. :)

Det kommer oveni, dog er sagen meget ligetil, så jeg tvivler på, at det er ret meget tid, som der skal bruges. 

Det vil give lidt udgifter, men nu har du ikke indikeret, hvilket beløb, der er tale om. Men jeg vil umildbart tro, at man kan køre en småsag, hvis kravet er under 50.000 kr, for et beløb der ligner 4-5.000 kr. Dertil kommer så en retsafgift på 500 kr. 

Det vil være dine umildbare udgifter til en sag, altså det du "taber" yderligere. Og det er vel værd at kaste efter, at få kravet stadfæstet, såfremt der er tale om et større beløb.

Billige designer Solbriller hos Customfit.eu

Tom Ford Solbriller -- Lacoste -- Carrera - Oakley - Chloe mm. Alt er på lager! Leveringstid 1-3 dage til DK.

Naturprodukter fra Cosmos Co. Argan olie - Kaktus olie - Grønt ler mm.

Link til Amino ekspertbloggen, hvor jeg skriver om lidt af hvert...

Tilmeldt 17. Dec 07
Indlæg ialt: 1876
Skrevet kl. 18:51
Hvor mange stjerner giver du? :

Alternativt kan i gå i retten selv og der er stor sandsynlighed for at den tiltalte ikke møder op og bliver dømt. 

Bagsiden er at han/hun kan være så kold og vant til dette at de møder op med bevilliget advokat, og at I kommer på glat is og må sluge jeres tab og modparts advokat. 

Tilmeldt 29. Jul 18
Indlæg ialt: 208
Skrevet kl. 21:14
Hvor mange stjerner giver du? :

Er det en mulighed?

Det ville ikke være noget problem. Beviserne skriger til himlen.

Er det lige til - og koster det så kun retsafgiften på 500,-?

Mvh

RoomForMore.dk | Boligindretning, plakater, knager, spejle, borde, stole, tæpper, puder - kort sagt alt til boligindretningen | RoomForMore.dk

Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 14994
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 01:29
Hvor mange stjerner giver du? :

RoomForMore.dk:

Er det en mulighed?

Det ville ikke være noget problem. Beviserne skriger til himlen.

Er det lige til - og koster det så kun retsafgiften på 500,-?

Du kan sagtens møde selv, hvis du kan håndtere sagen. Vær opmærksom på, at retten kræver henvisning til paragraffer, god dokumentation mm, hvis du vil være selvmøder.

Retsafgiften er 500 kr i sager op til 50.000 kr, derover er retsafgiften 1% af sagens værdi.

Billige designer Solbriller hos Customfit.eu

Tom Ford Solbriller -- Lacoste -- Carrera - Oakley - Chloe mm. Alt er på lager! Leveringstid 1-3 dage til DK.

Naturprodukter fra Cosmos Co. Argan olie - Kaktus olie - Grønt ler mm.

Link til Amino ekspertbloggen, hvor jeg skriver om lidt af hvert...

Tilmeldt 3. Feb 06
Indlæg ialt: 12654
Skrevet kl. 16:05
Hvor mange stjerner giver du? :
Tilmeldt 29. Jul 18
Indlæg ialt: 208
Skrevet kl. 17:42
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Ravn

Vi gør skam hvad vi kan, men der sker ingenting desværre.

Vi havde også en bedragerisag for 8 måneder siden. Vi har ALT info på gerningsmanden, da hans bank udleverede det til os (som de faktisk slet ikke må). Han indrømmede gerningen i en båndet telefonsamtale, hvor han lovede at betale retur (hvilket han ikke gjorde). Samt yderligere beviser. Alt blev printet og beskrevet og afleveret på et sølvfad. Det ville kræve 5 min at køre ud på hans adresse og sigte ham.

Der er intet sket, og vi er ad bekendte i politiet blev gjort opmærksom på, at sagen formentlig blot bliver henlagt. Politiet gør intet, medmindre der er rigtig mange anmeldelser på personen.

RoomForMore.dk | Boligindretning, plakater, knager, spejle, borde, stole, tæpper, puder - kort sagt alt til boligindretningen | RoomForMore.dk

Fra Hjørring
Tilmeldt 28. Oct 19
Indlæg ialt: 153
Skrevet kl. 09:49
Hvor mange stjerner giver du? :
Det kan måske gavne dine sager, hvis de bliver beskrevet i pressen og f.eks. BT ringer og spørger ind til politiets arbejde.
BT søger pt. lignende historier. Der er kontaktoplysninger i bunden af følgende artikel.

www bt dk/krimi/pia-koebte-taertefad-paa-facebook-nu-har-hun-spaerret-sin-konto
---
Jeg får fejlen: URL ikke tilladt, så du må selv indsætte . de manglende steder i linket.
Side 3 ud af 3 (29 indlæg)