Hej. Hele min strategi går ud på at lave afkast lige meget tid og trend. Det har krævet stor resourcer. Tidsmæssigt, familiemæssigt og ikke mindst økonomisk. Men jeg fik styr på det. Det har betydet at jeg lige siden har tjent på uge basis. En dag kan sagtens være negativ. Men en uge skal aldrig være negativ. Med tiden er ambitionen blevet så stor at jeg nu tænker på at jeg skal have 1% om dagen. For eksempel er det blevet til mere en 12% i denne her uge. Nu er det fredag d. 07.03.2008 kl 11:50, jeg har allerede et afkast på 2,4%. Og så er det et interessant spørgsmål det med store tab. Jeg tollerer ikke det mindste tab. Jeg har sat mig klare retningslinjer for hvordan det her skal opnåes. Når jeg tænker og hører hvordan andre i TV eller i aviser snakker om deres investeringer, så lyder det som noget helt andet end min måde. For eksempel tror jeg ikke på nogen bankers anbefalinger.
Hvis du er interesseret i at investere, kan du tage konen med og så kan vi sammen gennemgå det jeg påstår og den graf der fortæller om min depotudvikling. Det vil være rart hvis du kunne sende mig en email til esmat2878@gmail.com Ser frem til at høre fra dig.
Med venlig hilsen Esmat |
Vi kan godt blive enige om, at der er forskellige virkeligheder. Når banken tilbyder en højrente konto til 4% pa, er jeg ved at dø af grin eller når de i medierne taler om en høj profit på 30% pa via aktier er det lige så komisk.
De fleste mennesker vil være slaver. Derfor bliver de hjernevasket med at man ikke kan tjene 1% eller mere om dagen uden at det er meget risikabelt. Det er derfor at det måske kan være svært at finde kunder til jeres sikkert udemærkede investeringer. Mange folk tror ikke på at 1% er muligt uden at det er forbundet med ekstrem høj risiko. Selvom det ikke er rigtigt.
Se hvordan pengesystemet fungere. National Bankerne laver penge ud af luft og de er ikke ejet af staten. Grunden til at pengene overhovedet er noget værd, skyldes at folk ikke aner en skid om pengesystemet. Penge er intet værd. Det er rent papir. Men fordi alle er enige om at disse ludo penge er noget værd, har de en værdi.
Her en lille film om penge:
http://video.google.com/videoplay?docid=-515319560256183936