Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Søger invester

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Fra århus s
Tilmeldt 5. Aug 12
Indlæg ialt: 99
Fra  MO´RICE and Sweetfries Skrevet kl. 15:32
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Jeg har teriyaki sushi i aarhus. Startede for 5 år siden. Laver de fleste ting med egne opskrifter, der gør at vi har mange glade kunder.

Jeg har bla fået en pris for aarhus bedste sushi, kåret af læsere af smagaarhus, samt har jeg modtaget en iværksætterpris af stifteren bag løvens hule, begge ting i 2017.

Derudover har jeg som den eneste sushi butik i danmark også sushi burrito på menu kortet. og har en drøm om at have en masse små boder i de største streetfoods i danmark under navnet MO´RICE. Til at opnå nogle af de mål har jeg brug for en investor der tror på projektet og på mig

Lejenhandyman.dk - kontakt os for en god pris. Alt fra montering af gulv til større såsom husbyg

Tilmeldt 9. Feb 12
Indlæg ialt: 1133
Skrevet kl. 17:34
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hey Mester Mo!

Er du nu helt sikker på at du ønsker en investor?

Fordi hvis den ikke forstår din forretning kan den ødelægge alt (det er klart hvad jeg syntes om investorer)

Men anyways hvis du absolut stadig vil have en investor så skal der altså tal på bordet, (forventet omsætning/profit/antal kunder i din virksomhed osv.)

Og Sorry to say men alt dit fluff er de altså helt ligeglade med.

Dette indlæg er en ommer og det ved du vist også selv. ingen seriøs investor ville nogensinde kontakte på baggrund af det skrevne

Tilmeldt 29. Nov 19
Indlæg ialt: 25
Fra  Trekantens Køreskole Skrevet kl. 15:59
Hvor mange stjerner giver du? :
Fedt at du har ambitioner! Jeg vil anbefale dig at tage en snak med nogle forskellige investorer om hvad de forventer og hvad du forventer - Så i begge vil den samme vej! Husk at snakke med flere forskellige, så får du et bedre indtryk af hvordan det fungere, og hvilke typer af investorer der er derude.

Trekantens køreskole er en køreskole i Vejle

Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 46435
Fra  John Hannover Skrevet kl. 16:45
Hvor mange stjerner giver du? :

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)