Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hjælp mig med idéer til ny hjemmeside!

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 23. Sep 19
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 00:25
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej. Jeg er en 17 årig ung gut som brænder for at lave hjemmesider og starte virksomheder. Jeg vil gerne have nogle inputs til ideer, da jeg er løbet helt tør..

Jeg tænker på at lave noget som Facebook eller JustEat altså noget i den sværhedsgrad.

Nogle idéer til et nyt projekt? 🙂

Fra Skanderborg
Tilmeldt 1. Jan 17
Indlæg ialt: 166
Fra  Online Relation Skrevet kl. 08:33
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg Synes du skal nedjustere dit projekt. Du kommer aldrig i mål med det, og så står du med et projekt der er 0.01 procent færdig.

Det er federe at lave et projekt du kommer i mål med, og du kan vise det til arbejdsgivere.

Havd koder du mest i?

Mvh Mads.

Fra Morild
Tilmeldt 12. Dec 17
Indlæg ialt: 25
Fra  DBNWeb Skrevet kl. 13:02
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg er enig med Mads. Istedet for at starte med at sætte baren højest, så start fra bunden og byg op.

Hvis du gerne vil starte et online projekt, så prøv evt. at kaste dig over affiliate marketing. Hvis ikke man kan få besøgende og en omsætning i hus med et affiliate-projekt, så kan man heller ikke med et stort projekt.

Jeg selv driver webbureauet DBNWeb, og ved siden af laver jeg selv affiliate-projekter. På den måde kan man også skabe dig en passiv indkomst. Hvis det var noget, kan du komme godt fra start med en wordpress hjemmeside, og derved lave affiliate marketing ved at henvise til forhandleres hjemmesider.

Hvis du godt kunne tænke dig at se et eksempel på en af mine affiliate-sider, så er du velkommen til at kontakte mig.

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)