Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Rekruttering af ansatte til splinterny virksomhed - Hvordan betaler jeg dem?

Side 1 ud af 2 (11 indlæg)
Tilmeldt 7. Oct 13
Indlæg ialt: 97
Skrevet kl. 17:18
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 2 person

Jeg har startet en B2B servicevirksomhed der har brug for talent til at levere sine services. Synes ofte man ser folk starte noget op med ansatte fra et tidligt stadie. Hvad tilbyder jeg disse ansatte/hvordan betaler jeg dem for deres arbejdskraft? 

Da der er tale om serviceydelser, er virksomheden fritaget for den tunge process med at udvikle, præsentere og markedsføre et produkt, og kan derfor meget hurtigere komme derudaf og få bygget kunderelationer og skabt omsætning.

Mit job som founder og ejer, bliver at modtage ordrer fra vores kunder, samt fungere som virksomhedens ansigt udadtil.

Fra Middelfart
Tilmeldt 13. Sep 12
Indlæg ialt: 416
Skrevet kl. 19:05
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 4,2 stjerner givet af 5 person

Prøv med løn?...

Fra Frederiksberg C
Tilmeldt 5. Sep 19
Indlæg ialt: 40
Fra  Egus Skrevet kl. 20:28
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person
Hej Meade,

Hvis et firma har ansatte helt fra start, vil det oftest være fordi der er nogen penge i virksomheden f.eks. fra investorer som kan bruges til ansættelser. Ellers kan potentielle samarbejdspartnere få andel i virksomheden.

Hvis du ikke har råd til at betale nogen, kan du enten overtale nogen til at arbejde til gengæld for en procentdel af din virksomhed, få en investering eller et lån, eller bare vente til du har nogle flere kunder og kan udvide.

Mvh

Emil
Adm. direktør hos Egus
Tilmeldt 7. Oct 13
Indlæg ialt: 97
Skrevet kl. 20:07
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 3 person

Sunbao:

Prøv med løn?...

Dumt svar. Kort og godt.

Tilmeldt 7. Oct 13
Indlæg ialt: 97
Skrevet kl. 20:09
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 2 person

Emil Gustavsen:
Hej Meade,

Hvis et firma har ansatte helt fra start, vil det oftest være fordi der er nogen penge i virksomheden f.eks. fra investorer som kan bruges til ansættelser. Ellers kan potentielle samarbejdspartnere få andel i virksomheden.

Hvis du ikke har råd til at betale nogen, kan du enten overtale nogen til at arbejde til gengæld for en procentdel af din virksomhed, få en investering eller et lån, eller bare vente til du har nogle flere kunder og kan udvide.

Mvh

Emil

Det der med at give procenter har jeg tænkt meget over. Hvor finder man disse folk? Studerende der vil have erfaring? Uddannede der vil være med? Mange muligheder.

Tilmeldt 17. Dec 07
Indlæg ialt: 1876
Skrevet kl. 23:12
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 3,7 stjerner givet af 3 person

Meade:
Det der med at give procenter har jeg tænkt meget over. Hvor finder man disse folk? Studerende der vil have erfaring? Uddannede der vil være med? Mange muligheder.

Dine spørgsmål her virker som du har urealistiske forventninger til andre og hvorfor de skulle yde noget for dig. De fleste der starter virksomhed med partnere kender dem fra en eller anden personlig relation. Spørg blandt dine venner og bekendte. Om dit projekt er ligeså useriøst som det lyder er det umuligt for os at vurdere, men det lyder som optrækkeri.

Tilmeldt 7. Oct 13
Indlæg ialt: 97
Skrevet kl. 00:02
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 5 person

BroncofanDK:

Meade:
Det der med at give procenter har jeg tænkt meget over. Hvor finder man disse folk? Studerende der vil have erfaring? Uddannede der vil være med? Mange muligheder.

Dine spørgsmål her virker som du har urealistiske forventninger til andre og hvorfor de skulle yde noget for dig. De fleste der starter virksomhed med partnere kender dem fra en eller anden personlig relation. Spørg blandt dine venner og bekendte. Om dit projekt er ligeså useriøst som det lyder er det umuligt for os at vurdere, men det lyder som optrækkeri.

"Om dit projekt er ligeså useriøst som det lyder er det umuligt for os at vurdere, men det lyder som optrækkeri"

- Til det kan jeg kun sige at det heldigvis ikke er din opgave at vurdere det, så spar dig anstrengelserne kammerat.

Hvilken irrelevant og arrogant fordrejning. Vil du tage seriøst må du selv gå til bordet med noget der har mere substans end det der.

Du kan være helt sikker på at jeg vil benytte Amino.dk til at finde de svar og den vejledning jeg har brug for lige så tosset jeg vil. Og jeg har gennem tiden fået en masse gode råd og vejledning der har været med til at forme og modne de tanker jeg har om egen virksomhed. 

Falder, snubler og slår du dig så hårdt over at der stilles spørgsmål her, at den eneste måde du kan få afløb for mosten, er fordrejninger, misfortolkninger og tilsvininger af den kaliber, er det vidst bedst du bare forbliver tavs fremover. Igen, jeg nyder at bruge sitet her samt de saglige og fornuftige indlæg der kommer. Lidt længere oppe kan du se et pragteksempel på et sådant indlæg.

God weekend til dig.   

Fra København
Tilmeldt 30. Jul 07
Indlæg ialt: 2196
Skrevet kl. 09:53
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Jeg er også relativt nystartet.

I dag har jeg en medarbejder og lige om lidt starter en mere.

Jeg betaler dem med:

- Løn

- Pension

- Madordning

- Betalt parkering

- Fri computer, mobil og internet

Jeg tror på, at jeg får mest ud af folk, når de får det, som de ønsker. De ønsker ikke medejerskab, provisioner og meget andet og jeg tror på at de er dedikerede, arbejdsomme og fleksible, så vi får en fantastisk arbejdsplads og masser af glade kunder.

Tilmeldt 7. Oct 13
Indlæg ialt: 97
Skrevet kl. 10:33
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Flemming:

Jeg er også relativt nystartet.

I dag har jeg en medarbejder og lige om lidt starter en mere.

Jeg betaler dem med:

- Løn

- Pension

- Madordning

- Betalt parkering

- Fri computer, mobil og internet

Jeg tror på, at jeg får mest ud af folk, når de får det, som de ønsker. De ønsker ikke medejerskab, provisioner og meget andet og jeg tror på at de er dedikerede, arbejdsomme og fleksible, så vi får en fantastisk arbejdsplads og masser af glade kunder.

Giver god mening. Tak for svaret.

Tilmeldt 17. Dec 07
Indlæg ialt: 1876
Skrevet kl. 15:41
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Meade:
Du kan være helt sikker på at jeg vil benytte Amino.dk til.....

Hvad du vil og ikke vil rager mig en høstblomst. Du tager prisen for en af de mest ubegavede og narciscistiske spørgere på Amino, men fred være med det!  

Side 1 ud af 2 (11 indlæg)