Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Import fra Marokko

Side 3 ud af 3 (29 indlæg)
Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 14994
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 21:30
Hvor mange stjerner giver du? :

Ravn:

Åbenbart ikke forstå hvad det er jeg skriver. Alle steder i verden svindles der med  dyre råvare, så det skulle da være lidt mærkeligt hvis det ikke også skulle kunne forekomme fra Marokko. Derfor anbefaler jeg uanset hvad du mener, at importøre udføre en kvalitetskontrol.

Nu vil jeg ikke blande mig i jeres lille debat, men det forholder sig således med de nye regler, at hvis du skal eksporterer argan olie fra Marokko, så skal der forelægge en test, som myndighederne skal godkende, før olien kan komme igennem tolden og få alle stemplerne.

Så kan man spørge, om man helst vil stole på en test udført af myndighederne eller ens egen stikprøve. Det er et valg, som man selv må træffe. 

Billige designer Solbriller hos Customfit.eu

Tom Ford Solbriller -- Lacoste -- Carrera - Oakley - Chloe mm. Alt er på lager! Leveringstid 1-3 dage til DK.

Naturprodukter fra Cosmos Co. Argan olie - Kaktus olie - Grønt ler mm.

Link til Amino ekspertbloggen, hvor jeg skriver om lidt af hvert...

Tilmeldt 10. Jul 19
Indlæg ialt: 10
Skrevet kl. 22:55
Hvor mange stjerner giver du? :

Det er helt tydeligt at Ravn ikke kan forstå visse ting, samt har en fornøjelse ud af at drage slutninger som er direkte i modstrid med sandheden. Men lad barnet som vi voksne siger...

Tilmeldt 10. Jul 19
Indlæg ialt: 10
Skrevet kl. 22:59
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Morten, det er myndighederne der laver testen EFTER varerne er pakket og klargjort. Der kan således ikke ændres i kolli/vægt etc efter de har taget deres prøve og der kan IKKE eksporteres før varen er analyseret. En analyse af den type koster hurtigt 5K+ i et land som Danmark, og en test i Danmark vil aldrig konstatere om værdierne er i overensstemmelse med det påkrævede. Hvorfor den er værdiløs i princippet.

Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 14994
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 14:26
Hvor mange stjerner giver du? :

MoringaCO2:

Morten, det er myndighederne der laver testen EFTER varerne er pakket og klargjort. Der kan således ikke ændres i kolli/vægt etc efter de har taget deres prøve og der kan IKKE eksporteres før varen er analyseret. En analyse af den type koster hurtigt 5K+ i et land som Danmark, og en test i Danmark vil aldrig konstatere om værdierne er i overensstemmelse med det påkrævede. Hvorfor den er værdiløs i princippet.

Beklager jeg fik det formuleret helt håbløst i mit sidste indlæg. Jeg mente, at myndighederne skulle tage en test, som skulle godkendes, før varerne kan eksporteres. Dvs det er ikke nok bare med en ekstern analyse af arganolien

Men jeg vil så sige, at Ravn måske har en pointe, hvis man importerer råvarer fra andre lande, for her er der ikke samme strikse krav!

Billige designer Solbriller hos Customfit.eu

Tom Ford Solbriller -- Lacoste -- Carrera - Oakley - Chloe mm. Alt er på lager! Leveringstid 1-3 dage til DK.

Naturprodukter fra Cosmos Co. Argan olie - Kaktus olie - Grønt ler mm.

Link til Amino ekspertbloggen, hvor jeg skriver om lidt af hvert...

Tilmeldt 3. Feb 06
Indlæg ialt: 12653
Skrevet kl. 15:03
Hvor mange stjerner giver du? :

MoringaCO2:
Det er helt tydeligt at Ravn ikke kan forstå visse ting, samt har en fornøjelse ud af at drage slutninger som er direkte i modstrid med sandheden. Men lad barnet som vi voksne siger...

Frem for at kalde mig et barn, burde du nok starte med at blive voksen og debattere ordentlig, frem for at lyde som en lille fornærmet unge der ikke får sin vilje.  Med den aggressive og negative holdning du lægger for dagen kommer jeg til at tænke på det danske ordsprog   " tyv tror hvermand stjæler " 

Du vil altså påstå at der ikke kan forekomme svindel efter råvaren er kontrolleret af myndigheder, f.eks hos speditøren eller under transit?  Er det tilfældet er du rimelig naiv.

Tilmeldt 3. Feb 06
Indlæg ialt: 12653
Skrevet kl. 15:24
Hvor mange stjerner giver du? :

MoringaCO2:
i et land som Danmark, og en test i Danmark vil aldrig konstatere om værdierne er i overensstemmelse med det påkrævede

Normalt vil man lave analyserne ud fra nogle internationale standarder for de enkelte fysiske/kemisk parametre man ønsker at analysere for. Så passer resultaterne ikke men de værdier der er påkrævet for produktet, må det betyde at der er tale om et produkt af dårlig kvalitet.

Tilmeldt 10. Jul 19
Indlæg ialt: 10
Skrevet kl. 23:09
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person

Sov godt.

Tilmeldt 3. Feb 06
Indlæg ialt: 12653
Skrevet kl. 15:02
Hvor mange stjerner giver du? :

Ravn:

MoringaCO2:
i et land som Danmark, og en test i Danmark vil aldrig konstatere om værdierne er i overensstemmelse med det påkrævede

Normalt vil man lave analyserne ud fra nogle internationale standarder for de enkelte fysiske/kemisk parametre man ønsker at analysere for. Så passer resultaterne ikke men de værdier der er påkrævet for produktet, må det betyde at der er tale om et produkt af dårlig kvalitet.

Sjovt du ikke  svare, frem for bare at sige godnat - det må jeg tage som en god indikation på at du intet aner om kemiske analyser - når nu du har kalde mig uvidende, burde du jo forklare dine påstande vedr. analyser!    

Tilmeldt 3. Feb 06
Indlæg ialt: 12653
Skrevet kl. 15:05
Hvor mange stjerner giver du? :

Ravn:
MoringaCO2:
i et land som Danmark, og en test i Danmark vil aldrig konstatere om værdierne er i overensstemmelse med det påkrævede

Ravn:
Normalt vil man lave analyserne ud fra nogle internationale standarder for de enkelte fysiske/kemisk parametre man ønsker at analysere for. Så passer resultaterne ikke men de værdier der er påkrævet for produktet, må det betyde at der er tale om et produkt af dårlig kvalitet.

Sjovt du ikke  svare, frem for bare at sige godnat - det må jeg tage som en god indikation på at du intet aner om kemiske analyser. Når nu du har kalde mig uvidende, burde du jo forklare dine påstande vedr. analyser!  

Side 3 ud af 3 (29 indlæg)