Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Import fra Marokko

Side 2 ud af 3 (29 indlæg)
Tilmeldt 3. Feb 06
Indlæg ialt: 12656
Skrevet kl. 20:04
Hvor mange stjerner giver du? :

MoringaCO2:
Der har aldrig i den tid været et eneste eksempel på svindel med certfikater udstedt af de statskontrollerende enheder.

hvordan kan du vide det? 

Alt kan forfalskes også efter certifikatet er udstedt - Når du ikke laver egen kontrol han du ikke udtale dig om produktet er forfalsket eller fortyndet med billig olie. 

 

Tilmeldt 10. Jul 19
Indlæg ialt: 10
Skrevet kl. 20:24
Hvor mange stjerner giver du? :

Århhh jeg giver op :) DU kender INTET til procedurerne her i Marokko d.d. og du skriver mod bedre vidende. For kvaliteten af indlæg som dette ville det være formålstjenesteligt at det er fagpersoner der udtaler sig :)

Tilmeldt 10. Jul 19
Indlæg ialt: 10
Skrevet kl. 20:28
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person
Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 14994
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 22:38
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Du opdager nok hurtigt, at det er dyrt at købe olien i små mængder i Marokko, og det er latterligt dyrt at importerer den til EU. Fragten, eksportdokumenter mm koster spidsen af en jetjæger! 

Men hvis du mangler olie i mindre mængder, skal du være velkommen til at sende en mail til info@cosmos-co.eu, så kan vi sagtens være behjælpelige med den del. Både i petflasker og bulk. Og til konkurrencedygtige priser :)

Billige designer Solbriller hos Customfit.eu

Tom Ford Solbriller -- Lacoste -- Carrera - Oakley - Chloe mm. Alt er på lager! Leveringstid 1-3 dage til DK.

Naturprodukter fra Cosmos Co. Argan olie - Kaktus olie - Grønt ler mm.

Link til Amino ekspertbloggen, hvor jeg skriver om lidt af hvert...

Tilmeldt 3. Feb 06
Indlæg ialt: 12656
Skrevet kl. 08:20
Hvor mange stjerner giver du? :

MoringaCO2:
DU kender INTET til procedurerne her i Marokko d.d. og du skriver mod bedre vidende.

Du har ganske ret det kender jeg intet til producenterne i Marokko.  Derimod har jeg en stor viden om råvareimport og kemisk analyse. Du vil åbenbart benægte at der kan forekomme svindel - undskyld mig men det er rimeligt naivt. 

Tilmeldt 10. Jul 19
Indlæg ialt: 10
Skrevet kl. 08:49
Hvor mange stjerner giver du? :
Jeg har aldrig skrevet at der ikke kan begås svindel. Jeg har SKREVET du kan ikke finde et eneste eksempel på at der er svindlet med testrapporterne udført af myndigheder i Marokko, f.s.a. arganolie. Jeg har SKREVET - man kan IKKE udføre arganolie fra Marokko d.d. uden at arganolien ER testet af myndighederne. DERFOR - er det spild af penge at få lavet analyser af arganolie udenfor Marokko, HVIS man køber det fra kanaler der opfylder myndighedernes krav. Det kan du så vende og dreje alt det du vil. Handler man med gadesælgere og smugler varer ud, så er situationen en anden, men ingen seriøs importør handler på den måde.

Kan se alt selv efter mange års fravær, så vil du stadig have ret, selv når du har uret. Så du får ret for syns skyld, ikke for saglig- eller faglighedens skyld f.s.a. arganolie.
Tilmeldt 3. Feb 06
Indlæg ialt: 12656
Skrevet kl. 09:29
Hvor mange stjerner giver du? :

MoringaCO2:
Kan se alt selv efter mange års fravær, så vil du stadig have ret, selv når du har uret. Så du får ret for syns skyld, ikke for saglig- eller faglighedens skyld f.s.a. arganolie.

Prøv lige at kom med nogle saglige augmenter frem for bare at blive barnlig!  Det handler ikke om at få ret, men om at beskytte sig som importør, hvilket du åbenbart ikke gør! 

Det eneste jeg siger er at der laves svindel med alle typer dyre råvare uanset hvor de kommer fra i verden - ergo vil det bedste altid  være at udføre egne analyser som importør, længere er den ikke! 

Tilmeldt 10. Jul 19
Indlæg ialt: 10
Skrevet kl. 16:41
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Du siger der svindles, men kan ikke påvise ét eneste eksempel på der er svindlet med de statskontrollerede tests. Jeg siger du intet kender til procedurerne, dette medgiver du, og du fastholder til trods for du ikke kan påvise nogetsomhelst, at en importør skal spilde penge på at teste arganolie i Danmark.

Det er helt til hest, og du læser indlæggende som fanden læser biblen. Jeg er IKKE importør, men producent og eksportør. Gentager gerne: Jeg har fingre i produktionen af arganolie hele vejen fra udvælgelse af frugter til varen er afleveret til transportør. Jeg ved 100% hvad jeg taler/skriver om.

Det infantile består I at du vil have ret, og det får du ikke, når du ikke har ret. Punktum.

Tilmeldt 3. Feb 06
Indlæg ialt: 12656
Skrevet kl. 22:36
Hvor mange stjerner giver du? :

Åbenbart ikke forstå hvad det er jeg skriver. Alle steder i verden svindles der med  dyre råvare, så det skulle da være lidt mærkeligt hvis det ikke også skulle kunne forekomme fra Marokko. Derfor anbefaler jeg uanset hvad du mener, at importøre udføre en kvalitetskontrol.

MoringaCO2:
og du fastholder til trods for du ikke kan påvise nogetsomhelst, at en importør skal spilde penge på at teste arganolie i Danmark.

Kan du måske bevise at der ikke bliver svinet? - nej det kan du jo lige netop ikke når der ikke laves en kvalitetskontrol fra importøres side.

MoringaCO2:
Det infantile består I at du vil have ret, og det får du ikke, når du ikke har ret. Punktum.

 såmænd kun at det altid er en god ide at lave en kontrol som importør, uanset hvilket råvare man importere !  Men det er du åbenbart uening i.

Tilmeldt 31. Dec 18
Indlæg ialt: 23
Skrevet kl. 15:45
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Moringa, afslut bare debatten. Har flere gange oplevet at RAVN er negativ overfor alt produktion. man får intet godt af at diskutere med ham. Det går kun ud over ry og humør. 

Til Ravn vil jeg lige sige, husk at det er andres virksomheder du går direkte ind og maler fanden på væggen over. Ikke alle mennesker prøver at snyde andre, gå udenfor - nyd vejret og tag en pause fra Amino.

- André

Side 2 ud af 3 (29 indlæg)