Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Internet søgninger der omgår SEO helvedet

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 17. Dec 07
Indlæg ialt: 1876
Skrevet kl. 11:26
Hvor mange stjerner giver du? :

Når man læser poster her og andetsteds sker der en masse indenfor SEO feltet for at gøre internettet kommercielt værdiløst til at søge information, og sørge for at man kun kan finde den information som diverse kilder vil promovere.

Jeg har i lang tid forsøgt at omgå SEO helvedet for at finde salgsagentvirksomheder i USA og Tyskland. "independent rep/representative" eller "manufacturers rep/representative" i USA og "handelsvertreter" i Tyskland.

Søgningerne er oversvømmet med alle mulige job sites, liste services og andet ubrugeligt junk, men det er stort set umuligt for mig at finde hjemmesider fra aktive handelsagenter i markedet.

End ikke boolean search ser ud til at fjerne sådanne ting.

Er der nogen der har råd til hvordan man omgår SEO positionerne og finder reelle virksomheder? Jeg synes ikke eks duckduckgo hjælper, google er håbløs....

Tilmeldt 9. Feb 12
Indlæg ialt: 1133
Skrevet kl. 11:33
Hvor mange stjerner giver du? :

Det eneste du kan gøre er at variere dine keywords. Det lyder ellers rigtig spændende det du har gang i der.
Fordi selvom Google's slogan er do no evil så er deres søgemaskine nogle gange et svin af rang...

Tilmeldt 9. Feb 12
Indlæg ialt: 1133
Skrevet kl. 11:34
Hvor mange stjerner giver du? :
Tilmeldt 17. Dec 07
Indlæg ialt: 1876
Skrevet kl. 09:04
Hvor mange stjerner giver du? :

Lurks in the dark:

Det eneste du kan gøre er at variere dine keywords. Det lyder ellers rigtig spændende det du har gang i der.
...

Man kan i søgeord skrive -<søgeord> og få dem udelukket, men det er en process der er tung og kan ramme sporadisk

Tilmeldt 10. Mar 17
Indlæg ialt: 33
Fra  sexidetfri.dk Skrevet kl. 12:19
Hvor mange stjerner giver du? :

Fandt du en løsning på din opgave  ?

Danmarks største dogging side 

Pas på det kan godt blive frækt 

Tilmeldt 17. Dec 07
Indlæg ialt: 1876
Skrevet kl. 16:10
Hvor mange stjerner giver du? :

Sex-I-Det-Fri.DK:

Fandt du en løsning på din opgave  ?

Nej og det er et generelt søgeproblem. Apropos dit handle så bruger vi vibrator elementer til transportere emner, og du kan nok gætte hvad vi får flest hit på når vi søger på vibrator.

Tilmeldt 11. Apr 17
Indlæg ialt: 10
Fra  isos.dk Skrevet kl. 00:07
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Lidt sent men TO: jeg bruger en addon til firefox - TamperMonkey af Jan Biniok - og et userscript ved navn - Google Hit Hider by Domain - som på trods navnet bruges på alle søgemaskiner. Man kan så  blokkere (SEO) spam domæner når man søger  og ligeså stille forsvinder de værste domæner fra søgeresultater.

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)