Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Salg til offline og online retailers

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 24. May 19
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 15:00
Hvor mange stjerner giver du? :
Kære Aminoer

Jeg har startet et accessories brand, som designer, markedsføre og sælger produkter i prisniveauet 500-1500 kr i retail.

Jeg kunne godt bruge lidt råd og vejledning fra jer.

I offline kanalen dvs fysiske butikker forventer jeg at skulle give retailers en mark up på 2,5 på en eks moms kostpris til en incl moms retailpris. Er I enige i det eller er den højere?

I online kanalen forventer jeg at skulle give ca 30% i avance til retaileren (eks moms dvs ren avance til ham). Er det realistisk?

Hvad gør jeg med forhandlere som har en butik men som også sælger online? Accepterer jeg at han får den høje margin på alt hans salg eller kan jeg betinge at hans salg bliver opdelt og hvordan vil jeg kunne gøre det?

Hvad vil de typiske betalingsbetingelser være til en fysisk butik?

Tusind tak på forhånd for alle råd og input!
Fra København
Tilmeldt 31. Jul 15
Indlæg ialt: 805
Fra  PashminaWear Skrevet kl. 18:12
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej,

Hvorfor forskel på online og offline? Er det fordi du fungerer som dropshipper?

Som tommelfingerregel vil butikken normalt gerne gange 3 på kostprisen og derefter lægger de moms på.

Luksus accessories i cashmere, silke og yak. Cashmere tørklæder, sjaler og poncho.

Fra Ha Noi
Tilmeldt 25. May 19
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 04:28
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person
For online shopping, the best way to purchase products at the best price is by using coupon codes/ discount codes. You should try them.
Suggested site: Couponupto.com
Fra Ha Noi
Tilmeldt 25. May 19
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 04:01
Hvor mange stjerner giver du? :
I often use discount codes from this site to make purchases, it's very easy and convenient : couponxoo.com/coupon-code
Side 1 ud af 1 (4 indlæg)