Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Engrospriser på "FATBOY" sækkestole

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 20. Nov 05
Indlæg ialt: 169
Skrevet kl. 09:15
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej,

Jeg søger kontakt med én som kan skaffe mærket "Fatboy" (de store sækkestole) til engrospriser.
Har forgæves kontaktet den danske distributør Hetland Nordic for at få forhandlerskab, men desværre er døren lukket for nye internetforhandlere.

Jeg er åben for enhver mulighed og søger priser mm. med henblik på videresalg. Alternativet er vel en slags parallelimport kunne jeg forestille mig.

Håber nogen kan hjælpe videre.

Mvh

Carsten O.

Fra København
Tilmeldt 27. Oct 06
Indlæg ialt: 96
Fra  Nooda.dk Skrevet kl. 16:25

Hvis det ikke nødvendigvis behøver være af mærket FATBOY kan jeg skaffe nogle som er fuldstændig magen til hvis det var noget?

Skriv til mig på: Troelsburmoelle@gmail.com

Mvh. Troels Burmølle

Tilmeldt 18. Nov 07
Indlæg ialt: 75
Skrevet kl. 10:39
Tilmeldt 14. Aug 05
Indlæg ialt: 347
Skrevet kl. 20:07

Lidt detektiv arbejde senere:

http://www.hetlandnordic.com/

Det er den rigtige, nordiske distrubtør :D

Fra Randers
Tilmeldt 31. May 06
Indlæg ialt: 2018
Skrevet kl. 00:15

Oldenburg:
Har forgæves kontaktet den danske distributør Hetland Nordic for at få forhandlerskab, men desværre er døren lukket for nye internetforhandlere.

Ser ud til han godt er klar over, at det er Hetland Nordic, der er forhandler af dem :O)

Tilmeldt 20. Nov 05
Indlæg ialt: 169
Skrevet kl. 11:46

Hej,

Tak for svar.
Jeg er, som Kristian skriver, klar over at det er Hetland der kunne åbne døren, men når de melder hus forbi og jeg stadig ønsker at forhandle produkterne er der vel ikke andet for end at lave en aftale med en distributør eller grossist i et andet land.

En anden mulighed er at en eksisterende dansk møbelforhandler kan videresælge til mig uden at beregne den sædvanlige avance - blot for at gennemfakturere. Fordelen KUNNE være at der kan købes lidt større, hvem ved.

Mvh

Carsten O.

Fra Brande
Tilmeldt 17. Dec 07
Indlæg ialt: 590
Fra  www.wristease.dk Skrevet kl. 11:51

hejsa

jeg vil da gerne høre nogle priser på dem du har

hilsen

thomas

Tilmeldt 19. Sep 08
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 14:48

Jeg købte min fatboy hos moods, hvis det kan være til nogen hjælp.

Tilmeldt 3. Feb 06
Indlæg ialt: 12871
Skrevet kl. 15:48

Oldenburg:
er der vel ikke andet for end at lave en aftale med en distributør eller grossist i et andet land.

Du kan være 110 % sikker på at fatboy vil forsøge at forhindre det. Så det får du nok ikke så meget held med.

mvh

Ravn

Tilmeldt 26. Jan 06
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 15:35

Hej Carsten

Jeg kan måske godt hjælpe dig, da jeg er forhandler, og ville kunne lave en løsning hvor du ikke behøver at være lagerførende, men blot sender ordren til mig, og jeg så får den afsendt fra Hetland, og betaler fakturaen og sender dig regningen.

Hvad er du villig til at give i kickback? Vi har 30% avance på alle Fatboy modeller og 25% på Tivoli Audio.

Ud fra Princippet at du måske kan sælge 40-50 om året, som jeg alligevel ikke havde solgt, er jeg frisk på en god løsning. HVad havde du ellers tænkt dig at sælge?

/Thomas 40274027

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)