Jeg søger kontakt med én som kan skaffe mærket "Fatboy" (de store sækkestole) til engrospriser. Har forgæves kontaktet den danske distributør Hetland Nordic for at få forhandlerskab, men desværre er døren lukket for nye internetforhandlere.
Jeg er åben for enhver mulighed og søger priser mm. med henblik på videresalg. Alternativet er vel en slags parallelimport kunne jeg forestille mig.
Tak for svar. Jeg er, som Kristian skriver, klar over at det er Hetland der kunne åbne døren, men når de melder hus forbi og jeg stadig ønsker at forhandle produkterne er der vel ikke andet for end at lave en aftale med en distributør eller grossist i et andet land.
En anden mulighed er at en eksisterende dansk møbelforhandler kan videresælge til mig uden at beregne den sædvanlige avance - blot for at gennemfakturere. Fordelen KUNNE være at der kan købes lidt større, hvem ved.
Jeg kan måske godt hjælpe dig, da jeg er forhandler, og ville kunne lave en løsning hvor du ikke behøver at være lagerførende, men blot sender ordren til mig, og jeg så får den afsendt fra Hetland, og betaler fakturaen og sender dig regningen.
Hvad er du villig til at give i kickback? Vi har 30% avance på alle Fatboy modeller og 25% på Tivoli Audio.
Ud fra Princippet at du måske kan sælge 40-50 om året, som jeg alligevel ikke havde solgt, er jeg frisk på en god løsning. HVad havde du ellers tænkt dig at sælge?