Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Næste Aminobar i KBH - Hvornår?

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Fra Allerød
Tilmeldt 28. Mar 05
Indlæg ialt: 3352
Fra  MediaMouse ApS - Trykkeri Skrevet kl. 21:16
Hvor mange stjerner giver du? :

Min kone spurgte mig i dag om det ikke snart var tid til at jeg skulle til Amino-bar igen - Det kan jeg jo så tænke lidt nærmere over.... Smile.

Men hun har som sådan ret. Det er da et stykke tid siden der sidst var Amino-bar. Sidste gang vi "KBH Amino'er" mødtes var til Cygge's housewarming, så det tælle vel ikke engang helt...?

Så derfor vil jeg viderebringe spørgsmålet fra min kone: Hvornår er der Amino-bar igen?
Er der nogen som har et eller andet under opsejling?

/Jesper

Fra København
Tilmeldt 17. Feb 08
Indlæg ialt: 58
Skrevet kl. 22:47

Det kunne faktisk være meget interessant :-) 

Webudvikler og stor fan af god øl og mad

Fra Vanløse
Tilmeldt 9. Apr 05
Indlæg ialt: 1798
Skrevet kl. 08:12

Tja, skal der ikke bare smides en dato ud ?

Det kunne jo være lækkert, hvis vi kunne starte på et af de centrale kontorer, man det må de nok hellere selv tilbyde Smile

Fra Allerød
Tilmeldt 28. Mar 05
Fra  MediaMouse ApS - Trykkeri Skrevet kl. 08:29

Brian Nielsen:

Det kunne jo være lækkert, hvis vi kunne starte på et af de centrale kontorer, man det må de nok hellere selv tilbyde

Enig. Både Cygge og Lønne har tidligere vist at de har plads til sådan en "omgang" Amino'er. Smile

/Jesper
Fra København Ø
Tilmeldt 27. Jan 06
Indlæg ialt: 2158
Fra  DIVE.in Scuba Diving SorteSokker.dk Skrevet kl. 09:35

Jesper Norbøll:
Både Cygge og Lønne har tidligere vist at de har plads til sådan en "omgang" Amino'er.

Jesper du har da kontor et stenkast udenfor Kbh. Vi kunne jo starte der og så ved jeg tilfældigvis, at dit kontor er 3 min gang fra en togstation der kan tage os direkte til Nørreport, hvorfra vi kan erobre byen :-)

Hvorfor kommer I iøvrigt ikke lige forbi:
http://www.amino.dk/forums/p/29297/195509.aspx så kan I også lære noget om det der internet halløj...

Jeg driver dykkersitet DIVE.in og freelancer med Bottomline

Fra Allerød
Tilmeldt 28. Mar 05
Fra  MediaMouse ApS - Trykkeri Skrevet kl. 09:49

Nu er det jo ikke os alle der kaster lige så godt som du gør Lønne Wink.

Jeg er klart frisk på dit forslag - når vi er flyttet! For lige nu er der ikke plads til den slags - vi har dårligt nok plads til os selv efterhånden.... Tongue Tied
Hvornår vi er flyttet ved jeg endnu ikke men det skal være et eller andet sted i efteråret. Så et julearrangement vil måske være en mulighed Cool.

Lige et kort "sporskifte":
  Var der nogen af Jer der var inde på ITC-messen, som så bed mærke i denne stand?

Så ja, jeg var inde på messen - men før Jer andre Cool.

/Jesper

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)