Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Kalder alle startuppers

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Fra Kongens Lyngby
Tilmeldt 20. Apr 19
Indlæg ialt: 8
Skrevet kl. 10:33
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej

Kort sagt: Jeg søger en "startup-mate". Så er vi lidt tilbage i Amino-dating igen :)

Jeg er selv helt grøn som iværksætter, og tror det kan hjælpe utroligt meget at have én eller en partnerkreds, til at stå sammen med om projektet.

Jeg har selvfølgelig en super god idé (ideER), og har delt denne samt mine ambitioner med Gud og hver mand efterhånden.

Så hvorfor starter jeg ikke bare op selv?

Jesper Busch sagde i Løvens Hule noget i retning af "... du har brug for en virkelig stærk online mand eller kvinde. Det er altid rart at være sammen om at bestige det bjerg. At have en partner at grine med, til at give en high-five og en til at græde med hvis det er nødvendigt."

Jeg kommer selv fra en iværksætterfamilie, så jeg har heldigvis super meget støtte og hjælp på den front - udover det, så har jeg et utroligt højt drive og ved der skal knokles for det, som jeg brænder for. Jeg har aldrig sprunget over hvor gærdet er lavest, og jeg er realistisk i min forretningsplan og i mine målsætninger. Jeg har freelance job ved siden af der sikrer mig økonomisk støtte, samt en masse tid til at sparke projektet igang.

Så er du/kender du nogen der ligesom jeg er helt grønne og står og mangler en at starte op sammen med? Og ellers - ved du så hvor jeg kan lede videre?

For de ikke grønne, erfarne: Det er selvfølgelig altid rart med gode konstruktive råd og en "mentor", der kan hjælpe med at pege ud hvor det er godt at starte med at have sit fokuspunkt. Jeg lod mærke til at alle herinde er utroligt venlige og hjælpsomme, hvilket der er en kæmpe værdi i, når man er helt grøn og ikke helt ved hvordan alting hænger sammen endnu. :)

Mvh.
Amanda C.
Fra herning
Tilmeldt 28. Nov 12
Indlæg ialt: 10
Fra  dropshipping Skrevet kl. 16:50
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Amanda, det lyder intrassant. Jeg står lidt samme sted som dig og leder efter en partner som jeg kan fører mine drømme ud i virkeligheden med. Derudover er jeg super stærk til alt hvad der har med online delen at gøre. du endelig skrive hvis det vækker din intresse. 

Fra Kongens Lyngby
Tilmeldt 20. Apr 19
Indlæg ialt: 8
Skrevet kl. 17:17
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg skriver lige PM :-)

Fra 9500 Hobro
Tilmeldt 7. Aug 06
Indlæg ialt: 269
Skrevet kl. 17:41
Hvor mange stjerner giver du? :

Interessant, hvor i landet holder du til?

Free Gant Chart Viewer for Microsoft Dynamics NAV.

Fra Kongens Lyngby
Tilmeldt 20. Apr 19
Indlæg ialt: 8
Skrevet kl. 21:26
Hvor mange stjerner giver du? :

København :-)

Fra 9500 Hobro
Tilmeldt 7. Aug 06
Indlæg ialt: 269
Skrevet kl. 22:51
Hvor mange stjerner giver du? :

Amanda C:

København :-)

Tak

Free Gant Chart Viewer for Microsoft Dynamics NAV.

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)