Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Professionel freelance On/Offline Grafisk Designer søger opgaver

Side 1 ud af 1 (1 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 26. Feb 08
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 20:41
Hvor mange stjerner giver du? :

Som uafhængig grafisk designer kommunikerer jeg for at overbevise, informere, undervise og underholde – eller enhver kombination af disse. Jeg udvikler gennemtænkte design-strategier og skaber visuel problem-løsning, for hele spektrummet af on og off line medier.

Jeg føler stærkt for at bruge det visuelle medie på tiltrækkende og originale måder, hvormed æstetik og funktionalitet bliver kombineret for at skabe den bedst mulige løsning på den forestående opgave. I tæt samarbejde med professionelle Flash kodere, 3d animatorer, tekstforfattere, trykkerier, mfl. kan jeg sikre at ideen og den grafiske identitet bliver inkorporeret i det/de udvalgte medier på et konkurrence-dygtigt og højt professionelt niveau.

Den klare fordel ved at vælge en uafhængig grafisk designer som mig, er at du kun betaler for den tid jeg bruger på at hjælpe dig. Samtidig kan du være sikker på at jeg er dedikeret til at yde en gennemført professionel service, da det er i vores fælles interesse, at vi opnår dine og dit firma's mål - igennem det enkelte projekt.

Jeg leverer bla. grafisk design til:
Reklamer, Bannere, Brand guides, Brochurer, Visitkort, Visuelle Identiteter, E-Learning, Emails, Udstillinger, Flash animationer, Illustrationer, Labels, Brev-hoveder, Logo design, Merchandise, Micro sites, Nyhedsbreve, Indpakning, Foto manipulation, Plakater, PowerPoint Præsentationer, Skilte, Software Design, Net applikationer, Hjemmesider, Vedligeholdelse af eksisterende materialer, Rentegning, Desktop-billeder, Screensavere, Postkort, T-shirts, mfl. 

Så, hvis du/I har brug for en professionel uafhængig grafisk designer, har lyst til at vide mere og se mere så tag et kig på mit website og tag kontakt :) http://www.vibekehill.com/

Glæder mig til at høre fra dig/jer!

Side 1 ud af 1 (1 indlæg)